Followers

Saturday, July 9, 2011

wangi-wangi..

kalu ta mandi pakai wangi-wangi pegi library pon sudah la..errr..tp jgn wangi sangat nanti pening :D

ari nih jom sembang-sembang pasal minyak wangi, perfume ape lagi ntah orang panggil..aku nih ta de la macam reti sangat pasal perfume bagai nih..

tapi biase lah bile ade kawan pompuan kawan laki yang gile dengan perfume nih..macam-macam jenis la yg aku pernah tengok..bentuk botol yang unik macam menarik pulak tengok..err..harge jangan nak cerite la..bapak mahal..haha

rasenye sume pakai perfume kan?? errr..ade ke yang ta pakai?? tipu lah kan..sebodoh-bodoh aku pasal wangi-wangi pon pakai..tapi ta de la mampu nk pakai yang merepek-repek tuh..cukop la wangi-wangi bodo bodyshop tuh..kesian kan aku..belanje lah aku weh beli wangi laen..haha

bile dah bao minyak wangi nak bao yang laen pulak kene bao bijik-bijik kopi dulu..haha..seronok bao-bao wangi-wangian nih..ececece..ye lah..seronok bao..jadi pakai la wangi-wangian sikit kalu badan kau tuh bao-bao ikan masin ke..haha

aku pon ta de la wangi sangat pon..tapi jage lah..nanti tade la orang nak ludah kau depan-depan..

tapi ade jugak kan pompuan yang ta suke lelaki pakai wangi-wangi..katenye lagi suke bao peluh laki..errr..tuh bukan pengalaman aku..haha..oke bubye :)

42 comments:

aqmalazmi said...

weyy betul ke FAKTA kau tu pompuan suka bau peluh lelaki??

HAHAHAHHAHAHAHA...

ok aku caye lah FAKTA kau tu

HAHAHAHAHHA

aque said...

huhuhu adew kew pempuan mcm tu???
huhuhuhu suke bawu peloh2.... huhuhu

echaRierie said...

haha..echa suka perfume yg soft je..kalau hard sgt perghh pening wey..hahaha.. :D

ABU said...

mstila pakai wangi wangian..hehehe

Cik Ain said...

wangi..:)..

cucu umie said...

kahkah...ayie biase memang pkay minyk wangi ah... memang wajib, kalo tidak rase seperti tidak selesa..kahkah

my perfume adlh murst

muhamad hanif said...

peluh lelaki menaikan nafsu ke ?



wakakakakakakakakaaa.

syrupmasin said...

mal : haha..betol la..kau try letak peluh kau dlm sebetol lepas tuh kau simbh dekat kawan perempuan kau doe :)

aque : ade lah..sebab tuh cakap :)

echa : haha..betol..berat sgt nnt pening oo :D

abu : haha..bagus lah :)

cik ain : wangii :)

ayie : haha..betol..nnt adoi rase ta best :D

anip : haha..kau test la buay..mane tao dpt naek nafsu ke..haha :D

nurAMALLINA said...

Tapi aku ada lalu sebelah lelaki.

Perggghhh bau ketiak menyengat!

Syuxer said...

aku punye bau sungguh neutral..bersabun dan bersyampu sudah..minyak wangi jarang aku pakai..dulu kat umah sewa,minyak wangi member la aku paw..depan mata dia plak tuh..hahahah dia sengih je..heheh..

aku better suka pakai minyak atar..yang bau suam2 kuku kira jenama cam dunhill ke..

kadang2 aku pakai deodorant cam stick pro 24 jam tuh..pasal perempuan suka bau peluh lelaki tuh,dorang ada resdung kot haahahh..

tpi kalau bini yang suka bau peluh suami dia, x mengapala..hehhe maybe debunga suaminya itu misteri kot hahaha

YOUsoF said...

Aku suka pakai ala² bau tak bau macam tu.. baru sempoi. ;D

Maksudnya pompuan lebih suka bau natural lelaki daripada bau perfume yang berharga rm60 tu kot.. Tapi berapa ketul je yang macam tu. aku rasa la..

adib syazwan said...

hahahaha!minyak wangi tu tak penting sgt, dedorant tu penting, kalo tak nanti KETIBAS, hahahaha!

puteri ain said...

hahahaha. ada ke macam tu ? real ke ? hehe..

bodyshop pun not bad lah :)

akmaL said...

betul tu..kalau badan tu dah berbau ikan masin kena la pakai minyak wangi..haha

alif haris said...

ade tak yg suke bau ketiak laki ? hoho ^^

syrupmasin said...

nurAMALLINA : haha..tp bukan aku macam tuh :)

Syuxer : perghh..paw org..bagusss..fuyoo minyak attar..haha..aku ade cerite pasal minyak attar :D

YOUsoF : haha..ermm..ecece..teman special kau suke macam mane?? haha

adib : haha..minyak wangi nomor 2 la doe..ta de mati jugak..haha..ketibas lg 1 hal :D

puteri ain : haha..ade je..errmm..not bad eh?? :)

akmal : haha..tao ta pe..nnt org mati :D

wan9 said...

perempuan suka bau ketiak lelaki.. kerana bau itu dapat menarik perhatian perempuan... kita pon suka bau gak kekadang hahaa..

Bigdaddyz said...

kalau tak wangi nanti gadis lari...:)

syazwiena khan said...

bau peloh laki ?
memang nak mati pmpn tu !

Cik Aish said...

dulu member rapat, mmg kuat bau badan..nak tgur risau kecik ati..aduss..serba slaah diuatnya

syrupmasin said...

alif haris : ade punye :D

wan9 : haha..errr..adoii :D

Bigdaddyz : haaa..tao ta pe :D

awien : haha..idop je smpai sekarang :)

cik Aish : errr..tuh masalah jugak tuh :D

laskar pelangi said...

yeah! wangi jer bau perfume;) ada ke manusia xpakai perfume? ades!

Faraa Eiman's said...

peluh laky ? err* haha ;p

Wanie said...

gile la, dikelilingi awek2..hehe

err, aku tak pakai perfume pun..
pelik ke tak pakai?haha

harrazdani said...

sudah menjadi kebiasaan...syrup masin sentiasa dikelilingi oleh aweks2 cun....adakah wangi2an itu rahsianya....

Acik said...

waihh .. sape kumbang yg dikelilingi bunga2an tu ... heheheee!

WanFadhilah said...

bau minyak kat stesen minyak pun wangi. lagi wangi daripada bau peluh lelaki. hehehe

cik sakdi said...

bapak aku xade minyak wangi. kalau nak gi surau atau kenduri arwah beliau pakai je minyak atar yang diimport dari arab dan kadangkala ibu aku menyelet perfume avon ke baju bapakku. haha

YOUsoF said...

Hahha.. sia suka yang sedang² aja sih. tapi betul la tu kot.

Cik Tetra said...

paling pantang kalau lelaki tak pakai minyak wangi,,kalau dorg wangi xpe..hehe..tp ade jgk laki yg x suke pakai minyak wangi..

diana said...

ish...
ada ke pompuan gitu??
akak pulak suka lelaki yang bau wangi lelaki..
tak de la bau perfume rose dan lavender..hehehh

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...
This comment has been removed by the author.
Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

dulu masa aku kuar dgn boyfie, dia lupa pakai perfume..excited nk jmpe aku kot..tu yg lupa .. >.<

B4 bau dia menyengat, aku cpt3 ajk dia pegi watson try tester perfume..

Lelaki suka bnde free nih, pantang sikit kan..Hamik kaw, dia tibai spray byk3.. haha.. :P

biawak goreng said...

busuk lah seksi...hahaha mai blog aku...ade post baru untuk budak gemok bce!

Papa Mifz said...

ada tuh bau minyak wangi nye mcm tertumpah seluruh badan nye...poning oo kalo terlalu wangi nih...

najihah sahami said...

kalau bau badan tu normal okla lg. kalau dah bacin cm mamak tu konpem kena back kick lakalau dekat. xtahan oh....

xnk pakai perfume pun deodoran jd la..

pamie said...

kalau ikut science fact..memang ade pompuan yang suke bau peluh lelaki..hehe..

cukup pakai deodoran je..nak pakai perfume lgi, berlapis2 la bau tu nanti..hahaha


Aku Anak Labuan

syrupmasin said...

laskar pelangi : haha..mesti la ade :D

Faraa Eiman's : ecece :D

Wanie : err..ta pelik kot :D

harrazdani : haha..mungkin kot :D

Acik : haha..siapakah?? siapakah?? :D

WanFadhilah : haa?? ye ke..errr :D

cik sakdi : ecece..romantik :)

YOUsoF : yg sedang2?? ermm..cik tersyg ke yg bel?? :D

Cik Tetra : haha..ade jugak..tp ta ramai kan :)

akak diana : huhu..ade je kak :)

fee : perghh kedekut kau bg tester je?? beli kan la 1 :D

biawak : haha..bnyk kau sexy?? :D

papa mifz : haha..ohh tuh mmg pening gile kot :D

najihah : betol..ta nk perfume deodoran jd la kan :)

Fathiah Hamim said...

tak suka bau menusuk kalbu

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

dia bkn laki aku..haha..mmg aku kedekut..:P

ekin alias said...

bau perfume :D

bau peluh :S

BAU PERFUME + BAU PELUH = ????

syiela said...

jiran sya dulu suka bau bdn husband dia. siap x kasi pakai deodorant lg.takut nti blk keja x leh bau ori si husband :)