Followers

Friday, July 29, 2011

boo issue lame lah..

frog vs toad..sape menang??

aku seperti katak dibawah selimut..ta keluar-keluar dan baru tao pasal benda nih..haha..kuno lah kau..nak cakap pasal isteri ramping rumah tangga bahagia..

alaaa bagi aku bende nih kalu dah suami isteri tuh dah saling sayang-menyayang cinta dikenang ta de makne nye rumah tangge tuh nak musnah kan biarpon isteri tuh ta ramping..

kalu dah masing-masing bole terime kelebihan dan kekurangan pasangan masing-masing..insyaAllah bahagia sampai meninggal..

kalu mase cinta isteri kurus dan bile kawen si isteri badan nye naek nak buat macam mane kan..itu name nye si suami pandai jage bini lah kan..betol ta..jadi si suami pon jangan lah cari pompuan laen pulak..sian cik isteri tuh..

jadi sayang lah isteri anda walau macam mane pon fizikal nye..oke bubye :)

29 comments:

Asrul "iLham" Sany said...

kekurangan itu adalah kelebihan...

;D

beLLa said...

macam standard je laki pas kawen jd buncit. fair la ngan pompuan pas kawen maken berisi kan? hehe

Ahmad Haziq Azlan said...

calon bini i sangat cantik

aimie amalina said...

hahha
minat tol dgn lisa ye
kiki
betol!
cintai seadanya =))

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

Hamboii pepatah kau, setakat nih aku dgr bahagia sampai ke tua, sampai ank cucu.. Kau punye version sampai meninggal..Haha... sudah tukar ka? haha..

Betul gak ko ckp tuh.. sekarang nih byk btul bercerai-berai..

Selamat berbahagia dgn taylor swift ye echek salehudin, eh ke bahagia dgn megan fox..eh salah la.. Lisa surihani..haha ..:D

Cik Tetra said...

biase la tu org lelaki..kalau time bercinta bukan main..bile da kawin..ape pon xde..tp x semua la sesetengah je yg mcm tu..

Wanie said...

isu lame ke ni? hehe..

ala kalau betul sayangkan bini * keluarga, kisah ke sume tu? nak ramping je, si suami perut boroi takpe lak? kah3

nGiau said...

betul3! kalau suka mana lihat gemuk ka tida. :)

puteri ain said...

pasal ape ni?? xtau gak ni ..

tapi kalau bab2 suami isteri ni .
kalau fizikal si isteri dah bertukar after kawen , si suami harus la terima kan . jgn la cri lain . peace no war :D

diana said...

lelaki...
susah nak setia..
kalau ada pun dalam sepuluh ada la sorang..
mujur akak dapat yang sorang tu..
wakakakak

cik sakdi said...

ahahah pasal gemuk2 ni aku sensitip. kalu la aku kawen nnt suami crik lain coz aku gumuk, aku pijak2 beliau. hehe

rara pinkmafia said...

betul tu.terima lah sedanya mcm mana mula2 bercinta.ala lelaki pon dh kawen perut buncit gak.hehehe

syrupmasin said...

Asrul "iLham" Sany : saling melengkapi kan :D

beLLa : haha..betol2 :D

Ahmad Haziq Azlan : untunglahhh :D

aimie amalina : haha...minat lah..betol cinta seadanye :)

fee : haha..hebat kan pepatah aku :D

Cik Tetra : wah2 waeda dah ckp2 :D

Wanie : lame jugak la kak..2-3 hari lepas :D

nGiau : ermm betol ckp ngiau :D

puteri ain : yeahh...peace no war :D

akak diana : untunglah kak :D

sakdi : haha..perghh garang doe kau :D

rara : haha..fair lah kan :D

ABU said...

setuju..kau mmg bijak :P

YOUsoF said...

Kelebihan sebelah pihak melengkapkan kekurangan pihak yang 1 lagi, sampai meninggal..

Asyila Zainuddin said...

hehe.. belum nk kawen lagi.. sbb tu kalo syg org,jgn syg sbb paras rupe.. paras rupe tu xkekal.. :)

Fathiah Hamim said...

kau cakap pasal apa neh? isu apa yang lama? *blur*

diyan said...

amboih entry macam dah kwen ja :P hehe cuba lah kwen dengan adibah nor ,ada berani ?:P

Nurnajwa said...

Laki mmg mcm ni. Agagagagga, takde main2 je ;D

*tolong jgn serang XD*

Miz Novexx said...

ni entri suami isteri, err... adakah Pak Tua dah nak kawen??? (^__^)V

alif haris said...

nnt ko dah kawin jadilah suami yg penyayang hendaknye :)

Suhazli said...

haah..bini pon kena jaga gak suami..haha

Heidi Shafiq said...

"awak gemok pun saye sayang jugak.."

:P

cucu umie said...

biaselah bro..lelaki and erempuan kne salin melengkapi..kalo ad yg kurus, sorng kne berisi..hohohho

Anif Abdullah| AA said...

tetibe ayat nak komen td lost..hahaha

syrupmasin said...

ABU : wuahaha..nganjing ke nih ?? :D

YOUsoF : haha..betol tuh..kau kan dah kawen ade pglaman..cite lah :D

Asyila Zainuddin : haha..cinta paras muke mcm tuh la jd nye kan :D

Fathiah Hamim : haha..pasal raya lah :D

diyan : bole je..kaye kan adibah noor :D

Nurnajwa : wuahahah..marah laki nnt :D

Miz Novexx : wuahahaha..mane ade lah..lmbt lg :D

alip : ameen :)

Suhazli : haha..betol :D

Heidi Shafiq : haha..betol tuh :D

ayie : hahahahaha.betol2..baru lengkap kan :D

AA : haha..ciss :D

YOUsoF said...

Hahha.. moge masin mulut ko tu semasin nama ko.. kahwin awal boleh elak maksiat..

nurAMALLINA said...

kau tak kahwin lagi bolehlah cakap. hahahaha

Izzaty Ishak said...

Semoga sirap bahagia di samping Taylor Swift sampai akhir hayat! :D

Sesungguhnya kita perlu terima kekurangan diri masing-masing ;)