Followers

Tuesday, July 19, 2011

sedapnya gigit kuku gajah..

ta nak scary pulak muke pompuan nih..

satu kebiasaan yang terjadi bile tengah cuak dengan bosan..ntah lah..kalu mase kecik lagi teruk kot suke gigit kuku..sekarang dah besar macam kurang sikit..dan kuku pon jadi sehat sikit kalau di bandingkan dengan mase kecik dulu..

ade kawan aku tuh lagi teruk gigit kuku nye..lagi dy cuak lagi banyak kuku sendiri dy gigit..haha..naseb kuku kaki terlindung sebab pakai kasut..err..macam kotor jugak kan gigit kuku sebab ye lah mane tao ade tahi-tahi unta melekat ke dekat kuku tuh..

melekat sampai tua pon ade jugak..sebab aku pernah tengok sorang pakcik nih dah tua-tua pon gigit kuku lagi..mungkin bosan kot kan kerje..

44% penggiigit kuku nih remaje..lepas tuh 19%-29% dewasa muda..perghh aku tergolong dalam kumpulan itu..

aku rase kene warne kan kuku nih kot baru ta gigit kuku..ohh jangan la sampai dah jadi orang tua pon maseh gigit kuku..kukukakikakakkukaku ohh aku dah ta tao nak sambung..oke bubye :)

30 comments:

elmajamil_90 said...

i like!! btw, gigit kuku kaki tu mental taw dak!

Cik Tetra said...

habit2..haha.. nsib baik sy xde habit ni..:D

Niena Pengembara Ilahi said...

akak seorang remaja yg suka menggigit kuku... hahah... cheh remaja kunun... erk tapi betul la.. akak akan gigit kuku bila tgk tv...pastu risau.. isk.. tatau nape



fahrin ahmad tu kn peminat akak.. mesti laaa

rara pinkmafia said...

selalunya org suke geget kuku ni kuku dye mesti jd tak cantek,ce tgk kuku kamu?cantek x?nt nk kawen nk sarung cincin cane.hehe

Wanie said...

ko ade tabiat ni?
ish2 dik, burok benor..:D

Fathiah Hamim said...

hmmmm aku hebat. tak da geget kuku. =P

Shaherah said...

hahha cuba gi manicure kuku uh.. nnti die rawat kuku yg tak lawa tu.. mesti dah x rase nk gigit.. sebab kuku dh cantik.. ^_^ shera mcm uh dulu.. skrg x gigit dh.. ^_^

cik Dil said...

hahhaha..geget kuku??da tua2 pun geget lagi??adoii

schaze zainn said...

jangan gigit kuku, ade kuman dan cacing..ekekeke

p/s: tak pun nanti jadi degil tau..erk gitu ke? ahaha

Khairil said...

gigit kuku tak sama dengan mengigit jari ke bro?...

ArulchelseA said...

ckp perkataan cuak tu pelan2 sikit..kih kih.. sbb aku suka gigit kuku kambing..kih kih kih

*pkai srung tgn undertaker bru tk gigit dah kih kih

meaw said...

kita tak suka gigit tapi suka kutil kuku sampai darah,hahahahaa!

syrupmasin said...

elma : haha..mmg kau suke gigit kuku pon..tgk jari lah :D

waeda : haha..untunglah ta de habit nih :D

akak niena : ecece..remaje lagi ke?? haha..yee fahrin lg :D

rara : errr..adoii..cantek2 :D

wanoe : err..tu dulu la..skrg da kurg sikit :D

Fathiah Hamim : ohh kau pon suke gigit kuku ke dulu?? :D

Shaherah : err..ade care mudah lg?? :D

cik Dil : tua?? mude lg lah :D

schaze zainn : haha..jd degil?? :D

Khairil : err laen kot :D

ArulchelseA : haha..smpai pakai sarung tgn bagai ke?? haha

meaw : perghh gile doe smpai darah..hebat :D

diyan said...

he he , habityang comel gigit kuku , pastikan kuku tu bersih ya berselera sikit gigit pong :P

muhamad hanif said...

Eiiuuwww,

teruk je tebiat tuu..


HAHAHAHAHAHAHAHAHA..

cucu umie said...

ad kan kakak sedara ayie suka gigit kuku sampai kukudia rosak lh nie..kecian je tgok kuku dia..len dripada orng lain..huhuh

alif haris said...

gigit kuku kaki lg best .. hahaha :D

Syuxer said...

iskkk satu perbuatan yang x berapa elok diamalkan..kan baru lepas basuh berak,tiba2 gigit...perghhhh..haru biru jawabnya hahahah

cik ciput said...

gigit kuku?mesti gigit sampai kontot kuku tu..haha...

najihah sahami said...

kalau ai la kan..ai babapppp je kalau gigit kuku depan ai..grrr.ai marahhh ni. hahahahaa

cik sakdi said...

aku sebulan sekali mesti gigit kuku comel2 hehe

delarocha said...

make sure kuku bersih, baru gigit.

huhu

inche hlovate said...

huhhh lega...sya tak gigit kuku tapi suka gigit jari kalo ngntok kat dalam kelas haha

chemay said...

chemay tak suka gigit kuku.
coz nanti kuku rosak.
tak cantik dahhh
:(

lilypelangi said...

sy pon ada kawan yg ada habit gget kuku . sampai rosak kuku dia taw . eei

~NajiLaA~ said...

i pnah tgk sorg cina gigit kuku yg bercolour.gahhaha...

syiela said...

tak suka tgk org gigit kuku

echaRierie said...

err..x suka wey..geli..hahaha :)

diana said...

eiii...
kuku ada kuman tau..
tk elok la gitu...
habis rosak kuku nanti..
tak cantik tau...:p

YOUsoF said...

Tuan atau muda, semua pun tak digalakkan menggigit kuku okeh!

Tapi kalau kita gigit baju ke, masih ok lagi kot. ;D