Followers

Friday, July 8, 2011

selamat hari jumaat..

ecece :)

ohoii dah hari jumaat..sekejap je rasenye dah nak hujung minggu..sebenarnye ta de idea nak update..bile bukak facebook tadi nampak status junior yang tulis "ada masa kita perlu menangis agar kita tahu dunia ini bukan hanya utk ketawa"..

terus rase macam setepek kene dekat diri sendiri..ye lah..asyik tao nak seronok je..rase nak menangis susah betol nak ade..

haha..besar tuh maksud tersirat tersurat dalam ayat tuh..ta tao la mane junior aku cedok ayat tuh..tapi bagus jugak peringatan untuk diri aku yang selalu je seronok hu ha hu ha memanjang..ada masa kita perlu menangis agar kita tahu dunia ini bukan hanya utk ketawa..oke bubye :)

36 comments:

mOon jOhari said...

Owh...kacaknya....hahahahaha

Fathiah Hamim said...

kau neh. mana tau dia pk sindri ayat tuh. sesuka je cakap dia cedok. :P

aimie amalina said...

huhu! simpan elok2 slm hati..maceh =)

nurAMALLINA said...

Jangan ketawa sangat, nanti kita berduka. HAAA

cucu umie said...

makne yg mendalam..kdng2 sebnsrnye dlm kita bergmbira juga... kesedihan pasti akan tibe..huhuhu

Asyila Zainuddin said...

agaknye sebab tu org ckp, jgn gelak byk2 sgt.. nanti last2 menangis.. :)

schaze zainn said...

oke nak nanges kat sini bleh tak..

wuwuwuuw T_T

pamie said...

Best best..

Betul tu sirap..hehe..

Anum said...

saya setuju
terima kasih atas info yg sangat berguna

echaRierie said...

hehe..echa blh dua2..
haha..tp kalau gelak mmg x igt dunia..hihi..

muhamad hanif said...

ok..

kau ngjing aku ke tuu ?


takda *HAHAHAHAHAHHA* lagi lepas ni.

ArulchelseA said...

ari jumaat tk leh ambik gmbar ngan pmpuan kih kih kih kih.. bgus..

Cik Tetra said...

selamat hari jumaat...btw bagus btol la ayt junior awk..tu...menyedarkan diri kita semua bahawa hidup bukan utk bersuka2 je.. :)

psst: wah pakai baju melayu seh..comel2... :D

diana said...

tapi saja2 nak menangis pun tak boleh jugak..heheh..

Belbel said...

betollah T__T. tp selalu sgt nanges pon x elok sbb takot jd cm kasim selamat T__T

syrupmasin said...

mOon jOhari : errrr..haha :D

Fathiah Hamim : haha..ta la..aku cakap je doe :D

aimie amalina : same2 :D

nurAMALLINA : betol tu ustazah :)

ayie : haah betol tuh :)

Asyila Zainuddin : mak selalu pesan macam tuh :)

schaze zainn : errr..jgn2 :D

pamie : ecece..pamii :D

Anum : same2 :)

echa : wahh best la bole 2-2..huhu :)

anip : haha..mane ade doe..tuh utk aku lah :D

ArulchelseA : hahaha..adoii :D

waeda : betol2..baru sedar diri sikit tuh..huhu..err..haha..thanxx :)

akak diana : haha..nnt org kate gile pulak kak :D

belbel : haha..kasem selamat?? :D

alif haris said...

sesiapa yg jadikan dunia ini untuk ketawa sahaja, maka dia akan menangis di akhiat kelak ..

peringatan buat kita semua :)

aqmalazmi said...

tak salah kalau kite terus ketawa even sedang menagis pon HAHA

saiazuan said...

slmat hari jumaat juga~

luangkan sedikit masa http://eleventx.blogspot.com/2011/07/demonstrasi.html

ekin alias said...

tangan di dada mata ke atas :D

YOUsoF said...

Kurangkan gelak ketawamu...

ringkas tapi mantap ayat budak tu bagi..

Freaky said...

ayat ko memang betol bro.. x leh nak hepi tiap masa je. salam hari jumaat.

biawak goreng said...

nak eppy je bley? ^0^

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ohohohohiiii gemok! ewah kau, bermadah helah erk.."ada masa kita perlu menangis agar kita tahu dunia ini bukan hanya utk ketawa.."

" tp kita perlu ketawa agar kita tahu sedih itu bukan sentiasa.." aku pun nk bermadah jugak..wewiiiitt.. :P

akmaL said...

betul tu..kadang2 kena muhasabah diri jugak..renung balik diri sendiri kan.. XD

cik ciput said...

em betul tu..jgnlah tengok xde feeling penderitaan org2 lain..kita mungkin tengah sedap2 tengok tv, makan nasi, orang lain kat luar sana tak semua bernasib baik macam kita..

Syuxer said...

hensem bro..:)

kadangkala kalau kita x sedih dalam kehidupan kita,kita tak akan dapat merasai keperitan hidup orang lain..belajar dari pengalaman..

mengimbas kembali saat2 duka mampu memberi erti makna menghargai dalam kehidupan..

Papa Mifz said...

kadang2 nak hu ha boleh jer....jgn selalu sudah la yer...

apik pehe said...

hehehe...betol dah tu..kat dunia ni takleh suke sangat..hehehe

shafmechy said...

uih...teror junior hg tu habaq hg..haha

Bella Bell said...

smart gambar :)


ayat tu.. saya biasa guna juga.. hehehe!!~



^^

syrupmasin said...

alip : haa..bagus2 peringatan kau :D

mal : ececece..betol2 :D

zuan : slmt hari jumaat :)

ekin alias ; hahaha..ciss :D

YOUsoF : ermm..betol tuh ustaz..setepek kene kan :D

Freaky : happy sikit2 suda :)

biawak : haha..ta bole2..sikit je :D

Fee : wewiit..mcm a samad said doe :D

akmaL : haha..betol2.. :)

cik ciput : betol2..kite seronok makn nasik org laen makan ape?? :D

Syuxer : betol..igt kesusahan bole bg makne yg besar dlm diri kite :)

Papa Mifz : haha,.baek tuan :)

apik pehe : haah..kene la ade sedeh sikit :D

shafmechy : tao ta pa..teror baq hang :D

Bella Bell : haha..thanxx..ohh ye ke.bgus jd peringatan :)

niena shopping2u said...

akak rasa cam nk nangis jer skang ni :/

ABU said...

wah imam muda..:D

YOUsoF said...

Memang betul pu.. aku kalau tersedo sendiri cepat² aku istighfar..

wlq said...

ikut sunah , bagus laa tu