Followers

Saturday, July 30, 2011

untunglah..

ape kena mengena rosyam nor dlm entry nih??

sehari 2 hari lagi puase lah..kate mak sebelum puase nk bagi anak-anak makan besar..tunggu dan lihat lah dulu ape mak nak masak..

ohh untunglah tuh sebab penantian 8 tahun nak puase sebulan dekat rumah di makbul kan bile taon nih sebulan puase dekat rumah..Alhamdulillah..

5 taon dekat sekolah asrama 3 tahun dekat uitm..ya Allah hujung-hujung puase je dapat makan sedap-sedap..tp tidak untuk puase tahun nih sebab sebulan puase dekat rumah..

kepade yang puase dekat universitas ke dekat mane pon jangan sedeh..betoi ta waeda?? haha..yang penting puase tuh..kasi penuh..haha..tahniah puase sebulan dekat rumah..selamat puase..oke bubye :)

43 comments:

diyan said...

yup memang dyan pon bru thun pertama dapat puasa dekat rumah NIKMAT :D

cik pha said...

hhaha baru puas hati ker berpuasa betoi2 puasa taon ni kat rumah hhee

reza al-razi said...

waaa.. sama la kita.. kali terakhir masa darjah 6 dpat merasa puasa sebulan kat umah.. best2..

diana said...

ni rosyam nor kan??
masa ni muda lgikot..eik..
lain je muk..

selamat berpuasa...

Suhazli said...

jangan tinggal lak pose tu..haha

Zyash said...

Untung lah...tahun ne kene puase kat ofis jer... seminggu nak raye baru balik...tak sabar yOk...

Far8 budak baik said...

wehhhhh sirapppp..kita sama lahhhh..
mmg skrg ni lahh baru merasa poser kat rumahhh bab selalu pose kat u je..mmg gitu2 je..x meriah tak
berbuka ngan famili..hihi
waaa..terharu sihhh hihi

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

Tahniah weyh! selamat berpuasa jugak

eh, bolehlah tukar-tukar lauk berbuka..haha :P

Cik Tetra said...

untunglah dpt puase kat rumah..mkn sedap2 pulak tu..btw makan dalam seh entry ni..hahaha..sengaja nak sakitkan hati..xpe2..ade ubi ade batas... :P

syafiqakarim said...

haha selamat berpuasa.thn ni thn
plg bahagia aku sebab dpt berpuasa
di rumah.selalu nya berbuka dan
sahur kt hosp weh.sodeh T__T

eh,pe motif gambar rosyam nor?
-.-

Asyila Zainuddin said...

hahaha.. kite pun puase sebulan gak kat umah.. ngee..

nurAMALLINA said...

selamat berpuasa budak kuat cirit :)

syrupmasin said...

diyan : haha..nikmatt ramadan :D

cik pha : haah..puas hati :D

reza al-razi : best gila doe :D

akak diana : haha..laen gile kan..selamat puase kak :D

Zyash : haha..oke lah tuh keje kan :D

Far8 : haha..terharu doe makan dekat umah nnt :D

fee : haha..bole2..nnt tukar2 :D

waeda : hahaha..makan dalam?? haha :D

syafiqakarim : haha..asal sahur dgn buka dekat ospital?? haha..ntah rase nye muke macam rosyam nor kot :D

Ana Aishah said...

wahh.bestnyerr!
dapat sahur and buka dgn family.
sedih tahun ni puasa duk jauh..:(

Anif Abdullah| AA said...

haha.. suka nampak.. ^^

adib syazwan said...

huhu, besnye dapat makan kat umah an, hahaha, maksudnya berbuka n sahur kat umah la, bukan makan di siang hari pada bulan ramadan ok, harharhar!

Cik Tetra said...

of coz makan dalam nih!!..:P

cik sakdi said...

emm. pose kat umah lg best. leh demand mkn karipap sardin hari2 hehe

sleeping_maniac90 said...

hahaha
nsb bek taun nih dpt cuti lme..
dpt r bpose kt umah..
slmt mnymbut buln rmdhan..

alif haris said...

untunglah kau ek dpt puasa kt rumah setelah sekian lama haha :D

Rtp Farra Arisha said...

arisha tiap2 tahun berpuasa kat rumah. berbuka puasa pun kat rumah. hhi.
selamat menyambut bulan ramadhan ya :))

Syazwan Che Deraman said...

aku dah lama tak berbuka puasa sebulan dirumah..huhuhuh..

saiazuan said...

haha sama kesah ngan aku la.. taun ni sebulan aku puasa kt umah #LOL

Nurnajwa said...

Ahaha, kte dh pernah rase puasa sebulan kt rumah ^^

Maklum la, asik tak dpt pg sekolah asrama --'
ps: jgn ponteng ok ;)

Fathiah Hamim said...

sama! aku pun dah lama gila tak dapat puasa kat rumah. tahun neh sebulan terus. hehe

selamat menyambut ramadhan =)

syrupmasin said...

Ana Aishah : haha..sabar lah..nnt merase lah tuh :D

AA : suka lah :D

adib syazwan : haha..gile nk makan disiang hari :D

waeda : haha..selamat puase dekat uitm :D

sakdi : haha..kau pon puase dekat uitm kan?? haha :D

Rtp Farra Arisha : haha..ye ke?? untunglah..slmt ramadan :)

Syazwan : haha..ye la kau puase atas awan doe :D

saiazuan : haha..puas hati kan doe :D

nurnajwa : haha..baek ta ponteng :D

fathiah : haha..seronok gile kan weh..sebulan terus puase..slmt ramadan :)

amni azmira said...

selamat menjalani ibadah pose di bulan ramadhan..nikmat tu pose sbulan kt umh..same lar dgn den..ehehe

cucu umie said...

selamat berpose lah saleh..ayie ad aktiviti..mungkin xbuka pose full dekat rumah kot..hauahau

syafiqakarim said...

nurse bhai.hahah muka hg cm
rosyam nor?hahah gila hapaaaa.
ceit. ;D ;D ;D

fairuz said...

ekekee same lah!!

fara feroza said...

kita serupa dah 7 tahun menanti..akhirnya tahun ni sebulan kau...gemok lah jadinya apa lg..:)



RYAN BENJAMIN

Bigdaddyz said...

puasa di rumah best kalau ada ramai budak2...jadi kecoh...

Freaky said...

haha sama la.. ni baru boleh puasa penuh kat rumah.. lama dah nantikan peluang ni

Miz Novexx said...

samalah kita Pak tua, ni first time dapat puasa penuh kat umah.... heheh

teha said...

hehe.. selamat berpuase :)

Wanie said...

paesal rosyam nor ni menyemak kat sini? :D

aku dah 10 tahun tak puasa penuh kat rumah dik..

Izzaty Ishak said...

Selamat berpuasa Encik Sirap! ;)

cik Dil said...

betul..sebulan kot puasa kt rumahh...fuhhhh..bahagiaa

biawak goreng said...

seronok puasa kat rumah... eppy selalu lah~ haha

shida'R said...

puasa kat rumah sebulan tp bia ckup sebulan juga pose tuh hehee >.<

anismelon said...

untung la..kite buke puase sorg sorg je taun nie..1st time..sob sob..:(

Addin said...

addin dah dua tahun puasa kat kampus ~ huhu sarawak !

plus tahun ni raya kat kampus juga ~ ;p

fiq. said...

betul.betul

dah lama tak pose kat umah...