Followers

Tuesday, July 12, 2011

sayang pak tua ta??

nih gangster utame dekat umah..sarah dengan sofi..ciss..aku mangse utame


ari nih asal ntah anak buah aku datang duduk umah sampai lah sarah pegi sekolah agame..saje la aku test anak buah aku yg atas tuh..aku tanye.."sayang pak tua ta??" jawapan yg memberangsang kan aku dapat.."pompuan ta bole sayang lelaki"

jawapan yang bagus..ta yah belanje aiskrim pop..haha..aku tanye lagi "sayang mama ke ayah"..jawapan yang jujur lagi aku dapat "sayang ayah la sebab ayah teman adik pegi kencing malam-malam"..seronok soal jawap dengan budak-budak nih macam-macam jawapan pelik aku dapat..

jujur pon jujur..jadi jangan lah nak cite bukan-bukan dekat budak-budak sebab nanti mesti dy cite dekat dopah balek..percaye lah..sebab budak-budak nih jujur terlampau..oke bubye :)

38 comments:

nGiau said...

hahahaha..betul2..sangat la jujur. :D

Syuxer said...

budak2 x bnyak dosa coz itu hati suci..bila hati suci,jujur mari..heheh..:)

tapi kelakarla jugak jawapan dorang bagi heheh

rara pinkmafia said...

hahahahaha kalau tak teman kencing tak syg lah eh.hhehehhe

alif haris said...

syg ayah sebab teman adik kencing mlm2 .. hahahaha :D

lawak la siot .. haih budak2 ni .. ^^

Niena Pengembara Ilahi said...

komen tdi ilang kot.. bebudak mmg camtu , diorg mmg telebih jujur.. ank buah akak cmtu la. ada ke dia gi kantoikan psl umie ngan papa dia kt cikgu tadika dia..

cik sakdi said...

haha budak. malas aku nak bersoal jawab ngan budak coz nnt aku terkena balik. HAHA

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

dia panggil kau pak tue? ke pak tua? ke kau typo nih, pak su ..haha.. konfius2.. cane pronounce tuh? haha..

apik pehe said...

tau takper...
budak2 ni kena bagitau betol2..hehe

Fathiah Hamim said...

hahaha memang senang nak korek rahsia dari budak2.

Nasriq said...

budak2... apa di ajar tu la dijawabnya balik...

Jer ... said...

pakcek DEAN .. hari ni jom tengok supernatural :D

syrupmasin said...

nGiau : haha..jujur melampau kan :D

Syuxer : kelakar mmg kelakar..rase nk cubit2 :D

rara pinkmafia : haha..tu la pasal..ta teman ta sayang lah :D

alif haris : tu la budak2:D

kak niena : haha..ye ke smpai mcm tuh sekali??haha adoii

cik sakdi : tu la pasal..saje aku melayan td :D

fee : pak tua lah..rojak la jd pak tue :D

apik : tu la..ta bg tao betol2..habis la putar belit :D

fathuah : jgn la simpa rahsie dekat budak2 :D

nasriq : haha..tao ta pe :D

cucu umie said...

budak2 lh memang lh jujr..mcam twins ayie..mereka ad dua ibu and ayah and then kalo ckap syg ayah leman @ ayah aim.. ckap dua2.. ayah leman and ayah aim..kehkeh

pamie said...

haha..betul tu..budak2 tersangat lah jujur..

Wanie said...

pak tua tu sape?ko ek?hehe

budak2 mmg jujur..
xleh cite pape kt diorg..ngee

Scya Lollita said...

weyh , org kate budak2 ni suci smpai dia boleh thu sape yg x jujur . btul k?

diana said...

wakakak..
bagus la budak ni..
jawapan nya tepat dan padat..
hahhah

Cik Tetra said...

hahahaha..comel ke..kalau cakap ngn budak2..dorg mmg jujur..so bile tnye mmmg dorg bg jawapan kelakar.. untunglah anak buah gangster!! hehe.. :D

p/s: PAK TUA..OH..PAK TUA!! :p

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

pak muda takde? haha.. pelik bebenor..kira kau tua lah nih..haha..:P

puteri ain said...

comel diorang . yup2 kanak2 jujur :)

schaze zainn said...

erk. kenapa PAKTUA?

anak first ke? err.. =,="

syrupmasin said...

ayie : haha..budak2..bnyak akal :D

pamie : kau jujur ta pamie?? :D

Wanie : haah..aku la pak tua doe..haha..jujur sgt budak2 nih :D

Scya Lollita : err..ye ke?? ta pernah pulak try :D

akak diana : haha...lebih kurg mcm anak akak kan :D

waeda : haha..untung?? gile ade lah :D

fee : haha..pelik ke?? err..biase lah dekat kg aku panggil mcm tuh..huhu :D

puteri ain : haha..jujur tuh kanank2 laj :D

schaze : haha..haah ank first :D

Niena Pengembara Ilahi said...

jadi kulit tiram pn dah cukup hahaha..

najihah sahami said...

haha..nak panggil pak tua jugak a..:P

saiazuan said...

hahaha trlebih jujur dak ni :D

Miz Novexx said...

hai pak tua.... panggil pak tua jela lepas ni, boleh??? :D

syrupmasin said...

kak niena : haha..oke2..bole je lah :D

najihah : bole :)

zuan : haha..tao ta pe :D

miz novexx : haha..haii..bole je :)

shafmechy said...

budak2 kn hati masih bersih..x macam pak tua dia..=)(pak tua tu ko kn?)

laskar pelangi said...

budak budak kiukkk lah..rasa nak cepat kawen jerk. HAHAHA tetibe jerk

muhamad hanif said...

kau je tak jujur..kankankan ?

echaRierie said...

hahahahaha..
btl2 mereka sgt jujur.. :)

AYuNG said...

pak tua....sy un syg pak tua...hehe
**tetiba**

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ouh hokey..pak tua..nnt isteri kau sarah kena panggil mak tua..ohh tidakkk, tak glamer lah.. :D

Подтверждаю said...

as salam..
ahaha~
betul. kadanga2 dapat jawapan tak masuk akal. hehe~
terkedu la kadang2 bila dah tanya.
tu ok lagi. bila minta idea/ pendapat? haha~

=)

alang-alang dah datang, pakcik nak tanya nih~
sirap tahu tak apa benda..

Isle Of Man? adei..pakcik tersalah jawab. gagal.haih..

>_<


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

syrupmasin said...

shafmechy : betol2..bersih lagi..huhu..haah aku la pak tua tuh :D

laskar pelangi : ececece..kawen cepatt tao :D

anip : haha..aku jujur doe :D

ayung : haha..err :D

fee : haha..ahh kau dah tua2 nk glemer ape? :D

Подтверждаю : haha..budak2 adoii :D

YOUsoF said...

Hahha betul dan betul! ;D

jujur macam pak tuanya kah?...

Papa Mifz said...

syg ayah lebih sebab teman kan kencing mlm yer...alasan x boleh blah...muahaha

suhaa said...

betul betul. anak anak buah suha pun JUJUR JUJUR semuanya. ahaha. bebudak kan? tak reti nak cakap tipu tipu ni.

rindu suha dekat bebudak comel tu. :D