Followers

Sunday, July 24, 2011

luahan seorang adek..

ohh kali nih muke aku nampak separuh..jadilah dari ta de

tadi sarah meluah kan ketidak puasan hatinye kepade aku.."asyik-asyik suruh saye je buat kerje..pasang itu..tutup ini"..aku cakap la.."alaa kamu tu adek memang lah kena selalu buli"..

ohh sarah memang mengunakan "saya" bile bercakap dengan abang dan kakak nye..aku pon ta tao asal la guna "saya" sebab aku dengan dengan adek-adek memang akan guna "aku" bile cakap-cakap..

ye la kan..bile lagi nak buli sarah..cuti sem yang panjang nih je lah ade masa yang sesuai untuk buli..jadi yang ade adek guna kan mase terbuang ini untuk membuli sebelum mereka besar dan berani melawan kembali..

ececece..ye lah buli-buli dy pon sayang adek kan..nanti belanje aiskrim pop walaupon dy ta nak duet syiling dari aku..oke bubye :D

40 comments:

nurain.samsudin said...

pembuli tegar!

cucu umie said...

hahaha..pembuli yg sgt baik..gaga ala, aiskrim jer..lama2 bosan kot..ap kte hang blnje adik (aku) pizza hut ker??/ bolehkan..hahaha

cik Dil said...

mmg sifat abg, mesti kena kejam eyy??

sebijik cam anip..buluu adik dia jugak.. =.="

nasib baik, sy xde abg..haha

chemay said...

kesian sarah.
hishh salleh niee

cik sakdi said...

hah, adik aku pon selalu aku suruh ulang alik g dapo amik itu ini. berani dia nak merungut, kalu x aku xbg dia main game plant vs zombie. hahah

ekin alias said...

heee BULI balik sarah~!!!!

Fathiah Hamim said...

meh sarah datang duk dengan akak fa. akak baek. abang saleh neh memang! =P

Asrul "iLham" Sany said...

sy buli takde ar adik...tapi slalu suruh die gosok baju n seluar masa skol dulu (n sekarang masa raya)

hahahaha

Miz Novexx said...

apalah pak tua ni suka buli adik, ish ish ish.... ;p

Syazwan Che Deraman said...

heheheh..buli buli.jangan tak buli!

diyan said...

hee same with me . guna mereka dulu sebelum mereka menggunakan kita LOL

diana said...

syiling berat poket je..
nak raya ni kena stanby duit kertas banyak2 la..

syrupmasin said...

nurain.samsudin : haha..mesti lah :D

ayie : haha..oke lah tuh doe..aku penanam anggur je lg pon :D

cik Dil : haha..anip lg la..nih baek sikit :D

chemay : haha..sarah pon nakal :D

cik sakdi : kau pon buli adek jugak..baguss :D

ekin alias : haha..sarah ta berani :D

Fathiah Hamim : haha..lg la akak fa tu kuat buli :D

asrul "iLham" Sany : haha..same lah tuh :D

Syazwan Che Deraman : haha..betol2 :D

diyan : hahaha..betol..kene gune betol2 :D

delarocha said...

nanti kena buli balikkk

nurAMALLINA said...

alololo comel je sarah :)

cik Dil said...

ehh adaa typoo..hahhaha..

* buliii..

Wanie said...

yang mane satu sarah? tengah tu eh..
sopan je gune 'saya' hehe

apik pehe said...

wehhh..aku nk buli sikit bleh?hehehe

aimie amalina said...

waaaa!
saya tebalik
adik buli akak..hehehe
sgt geram
tapi syg kan
biooo kan je..hehhe

Siti Safiyyah said...

kesian jadi adik.. ss dapat paham perasaan dia.. haha. eh nama dia sarah eh? teringat lagu soundtrack papadom.. :p

meaw said...

eeee,abang pembuli :P

azwa amani said...

kesian kat adik..cukup2 ah jadi pembuli yerr....huhuhuhu

syrupmasin said...

delarocha : errr..adoii jgn lah :D

nurAMALLINA : ye lah comel..nnt lame2 kau akan tgk kecomelan nye hilang :D

cik Dil : errr..haha :D

Wanie : haha..bukan la kak..tuh kawan aku lah..haha..sopan sikit je budak tuh kak :D

apik pehe : haha..kau ta bole lah :D

aimie amalina : errr..mcm tuh pulak dah :D

Siti Safiyyah : pengalaman ke?? haha..err..papdom mia sarah kan?? :D

meaw : haha..buli sikit je doe :D

azwa : haha..nnt dy besar ta de la buli dah :D

muhamad hanif said...

AHAHHAHAHA,

tak baik kau..jadilah mcm aku ni.


lallalalalala..

Anif Abdullah| AA said...

"saya percaya pada karma!" wah,ayat dramatis ketika didera.muahaha...

Zul Fattah said...

cantik adik.. solo lg ke? haha

alif ismail said...

salam

takde untung atau rugi sebab semua kawan2kawan alif yang dikasihi...

fiq. said...

mcm aku kene buli ngan kakak & abang2 aku, tyme kecik2...huh

kiz said...

aku kan abang..ingat satu iklan kat tv tu..hehe

ILA HonEyBuNNy said...

hehe...

buli2 adik memang best kan...tapi kadang2 kesian gak kt diorg...hahah

adib syazwan said...

adik mmg slalu jadi mangsa buli, hahaha!

aimi adilah said...

pergh ... agar geram bler tgk abg ataw kakak membuli adek ny.. kerana... sy slalu mgalami dan merase kn pe yg sarah rse :( sehingge skrg...!!

Cik Tetra said...

eeii..jahatnye kaki pembuli.."block this person"..kesian sarah.. :D

alif haris said...

ngahahahahha .. kau pn kaki buli adik gak .. sama r cm aku ..
tp adek aku paling kecik pn darjah 5 .. dah pndai buat alsan mcm2 .. huh !

Suhazli said...

hahaha..baiknya dia sbgai abg kan?

aku tak dapat buli sape2..tak ada adik..huhu.. :(

Jer ... said...

abg misali :D

rara pinkmafia said...

sian si adek kena buli,tu ke sarah nye.comelssss nya.kim slm kat sarah ye.

echaRierie said...

amboiii..mentang2 dia adik suka buli la ea..hahaha..

cian adik sarah tue taw..keke ~

^baju kurung^ said...

buli adek mmg best. tp histeria rsenye bila adk2 buli kte balik -_-"

YOUsoF said...

Adik aku dah besar.. aku tumpang buli Sarah jela.. ko ok je kan?