Followers

Wednesday, August 31, 2011

RM 26

ini anak mak :)

RM 26..tu lah hasil kutipan duet raye aku untuk raye pertame..agak memberangsangkan seperti dirangsang oleh kak jamilah..err..siapakah kak jamilah yg memberangsangkan itu??

terime kaseh kepade yang memberi..cukop la nak nak beli topup untuk setahun..dari ta de yang nak bagi kan..kire taon nih up sikit lah dari taon lepas..

ye tahun nih ade budak-budak mintak duet raye dari aku..wahai adik, abng nih berak pon orang basuh kan lagi tao..macam mane nak bagi duet raye dekat adek-adek ya..tampaq sat g baru tao..

selamat kutip duet raye dan salam merdeka..merdeka..merdeka..oke bubye :)

74 comments:

diyan said...

pepel :D sama sama :P

Saiazuan said...

hha bnyk gk tu rm26.. xD

ain revival said...

hehe..dapat gak duet raye walaupun x sebanyak thn2 lpas :)

slamat hari raya !

DanieL AdiE said...

Banyak tu rm26 duit raya..

saya tak dapat pon..

Tim Cik KupuKupu Ungu said...

banyak la tu rm26 ringgit.

^^

Anif Abdullah| AA said...

jom pergi beraya smbil berak kat umah orang!hahak...

puteri ain said...

haha . orait la . jji ada duit raya :) hehe

atikamohdnor said...

hahahha .

rm26 je?

syukur alhamdulillah .
dapat jugak kan .

:p

Saiazuan said...

haha tgu den keje

syazwiena khan said...

26 ? siannye . i pon dapat 70 je :)

wan azie said...

tak bek tampaq adik pg2 raya....



adik tak berslh....errr...abg berak org basuh lg?ouucchhh jemmmm...



lallllallaaa ^_^

IMANSHAH said...

selamat hari raya aidilfitri

Farah Awang said...

oke la tu
sy ni rm3 je stakat hari ni
=.=

fiq. said...

eh, rm26 =topup setahun,,untunglah,haha

Cik Tetra said...

errr RM26 je..kesiannye..xpela cukup la tuh...buat beli topap..kannn..

saya hari raya pertama dah dpt RM 200++ hahahaha.. *jgn jeles.. :P

Azham Vosovic said...

FUh, nampak slim la bro lepas puasa sebulan hahahaha!

Anyez Nasri ツ said...

Memberangsangkan jugalah tu dari anyez ni ha ! Err , Selamat Hari Raya Aidilfitri & Kemerdekaan ke-54 :)

muhamad hanif said...

wahahaha,

aku 12 hingggit je weh.

Asrul "iLham" Sany said...

dah besar panjang pun dapat dwet ag? hebat ko :D

selamat hari raya dude

;D

Cik Baju Kurung said...

haha. rm26 je ? usaha lagi ye ! :)

p/s : selamat hari merdeka! =)

Mohammed Faizal said...

pergh...sekali tengok macam umah aku la....pelik kejaap....ok la RM26...esk lusa banyak lagi tu boleh dapat...atok sedara aku cakap "takpe, orang bujang boleh bagi duit raya, boleh tanam hasil"

Jasman said...

amboi dh besar pon dpt duit raya lg...hehe
selamat hari raya

Fathiah Hamim said...

hoh dah memang macam bapak orang pun nehh.

Asyila Zainuddin said...

haha.. duet raye aku lagi banyak.. hehe..

alif haris said...

haha .. 26 .. pncapaian yg bagus tu bro :D

Eza Boom Boom :) said...

wah, bestnyerr...dapat duit raya lagi :P.. Selamat hari raya ye awak ...

lella lala walaa said...

dtg beraya sbb nak kutip duit raye nih.. err.. tp takut kena penampaq pulak.. hehe :)

happy merdeka raya!

cik pha said...

ehh kau pkai spekk hehhe..sape kak jamilah tuu meh bagi aku alamat dia aku raya nk p beraya jugak laa

::budak:: said...

rm 26 pun duet jgk kan..haha..duet raye aku lg bnyk :)

PENCONTENG said...

Hamboiiii dapat duet raya lagiii :))

selamat hari raya

::Cik Pija:: said...

amboi anak mak! takpela rm26 lepas dah nak topup utk sebulan. :P

Nafisah Ruslan said...

rm26 utk topap setahun.. peh! bapak himat.. haha

Peah Ros said...

aku rm70. so aku lebih banyak. HAHA

budakijaupendek said...

elehhh
org dapat lagi manyak!
haha (berlagak)

Ct Aja said...

hahahaha, selamat mengumpul la ye..........

ZWAN SABRI said...

amboih, macam skema plak hang pakai spek mata.. tampaq stgi bar tao.. HAHA
erm, aku raya pertama dapat RM40..
HEHE

Ary ariasputera said...

selamat hari raya.. ary nak tum pang polo ni.. terima kaseh sudi dgr lagu raya ary ye...

Wanie said...

wiwittt.pepel ohh..anak sape la hensem sangat ni kan..lalala

rm26 boleh simpan dlm tabung kawen :D

meaw said...

muahahahahahahaha!okay lah tu dari tade langsung kan,hehe :)

Zul Fattah said...

haha.. ok la tu.. aku just 10 ringgit je.. itu pun, mak aku yg bagi.. huwaa..
sedih..x dapat duit raya..

Maii Yusre said...

Okey la tu daripada tade :D
Selamat hari raya :D

Freaky said...

aku rm 50. lg banyak. hahaha

Queen F said...

oihh duet raya aku mana? :D perghh rm26 masyukk dah tu weh :D itu orang bagi ke kau kutip yang adik-adik kau punya? HAHA :D selamat hari merdeka! :)

haniey said...

wah dah tua bangka pun dpt duit raya lg?hihi..hani xdpat pn :(

Tasha said...

aku dapat 26-20hinggit kot...haha,

taun terakhir dpt duet raya mungkin.

cik sakdi said...

eh eh.. ko pon purple gak ke?same la.kalu dok sebelah aku dah mcm pengantin da.wakakaka

Ahmad Kamil said...

salam..dh tua2 pon nk duet raye lg ke??hehehe..=P

chemay said...

rm26.
wowwwwww.
banyak benorrrr.
ahahaha...

selamat hari raya sirap gemokkk :)

Siti Suriani said...

okay la tu dari tak dapat langsung kan. hehe

Amirul Aqiim said...

aku stakat nie baru 60 inggit..
hahahaha ^^

amna said...

huhu.. syukur alhamdulillah ^^
bersyukur lah abang berak ada orang basohkan.. kiteorg sume sendiri kot T.T

cucu umie said...

alhamdulilah..ad jugakan pndptn.hehe boleh simpan2 bila masuk U nty..

Nurnajwa said...

Elehhhhh, kte dh beratus XP

Hakhak. Abang, adik nk duit raya :)

delarocha said...

kalau diransang oleh pamela anderson, mungkin lebih byk kot

echaRierie said...

haha..byk la tue syrup..
echa duit raya dh hbs dh..hahaha..
Salam merdeka jgk :)

IMANSHAH said...

ayo tua dah bro, dapat duit lagi ker

Muhamad Zulkarnain said...

salam raya, jemput join contest raya ni http://zulzol.blogspot.com/2011/08/hari-raya-photo-contest-2011.html sambil2 BW sesama orait :-D

Lea IsNaw! said...

wah..byk la jugak

bak sini sikit

A-Chik said...

hak3..banyak kau skit je..aku 21 je dpt ari mule2..hak3

WanFadhilah said...

den punya duit raya stakat hari ni, rm 67. hehehe

MisS HoNeY said...

hihi..nisa up sikit.rm32 :))

najihah sahami said...

mak ai.banyak tu..adeh..jeles2....

lepas ni leh la share kan. haha

schaze zainn said...

hoyeah.. duit raya schaze byk lagi..kehkeh xP

p/s: bersyukurlah masih ade lagi org nak bg duit raya dkt awok tu.. xP

afeb pilah said...

haha! ak menang! rm 27..hehe..XD

Fara E's said...

eyh , ko nmpk comel


haha

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ambuii..berak pun org basuh melampau kau..haha..nasiblah adek-adek jawapan abg bg tuh ye..haha..

tahniah sbb still dpt duet raye..syukur nikmat :D

✿ cik pieQa ✿ said...

takpe2, hasil kutipan cik pieQa tahun nie agak memberangsangkan. boleh la kita tong2.

hana sudradjat said...

alhamdulillah dapat jugak rm26. :)

yeah merdeka jangan dilupa.dah pasang bendera belum? :P

inche hlovate said...

okay la rm 26 darpd takde lgsung kan...nk 5 ringgit :)

Aisyah Aina said...

aku rasa duit kau raya pertama lg banyak daripada aku la T.T

Lily_Omar said...

hahaha...umtungla dpata duet raya! aq kira2 200 lebih ckit dri jumlah 2!

Add Remove Block said...

Aku pun anak mak ... terima kasih sebab follow blog aku yang masih baru tu .... :)

cik bulan said...

banyak gile..T,T..nak sikit..20 je pon boleh..:D..aww..haha

aishiza xanna ;) said...

waaaahh, raye pepel. same same sep! :D