Followers

Friday, August 26, 2011

kepala gas

aku cari kepala gas dekat google kenape keluar gambar nih??

aku sumpah ta reti pasang kepale gas..cube cari tutorial pasang kepale gas dekat youtube..ta de pon..tampaq sat g..blogger pon ta de ke buat tutorial pasang kepale gas?? asyik tutor buat belog je..kasihanilah aku yang ta reti nih..

ta jadi masalah kot dekat aku..sebab duduk dengan mak lagi kan..kalu mak ta de pon nak makan masak je air panas gune heater..masak lah air..meggi ade..susah-susah pegi je makan kedai..kan mudah seperti A B C..

err..kalau pompuan ta reti pasang ye lah pelik...tapi insyaAllah suatu hari nanti aku reti jugak kot..cume mase yang akan menentukan bile..tampaq sat g..

jadi belajar lah pasang kepale gas..jangan malas nak tuntut ilmu..adekah ramai lagi lelaki yang ta reti pasang kepale gas?? err selamat hari jumaat..senyum banyak-banyak ye hari nih..oke bubye :)

61 comments:

aqmalazmi said...

gas pon ade kepala kew??
*haaa aku lagi keji kan?
HAHAH

nurAMALLINA said...

HAHAHHA kalah aku wei. aku pon reti pasang kepala gas. haha

Afikah Aziz said...

tapi tapi tapi ika xreti pasang kepala gas,pndai masak je tp kepala gas haremm,wuwuwu >_<

syarifahsidrus said...

uh,tak reti pasang jugak la..heee

Cik Tetra said...

err..kepala gas? sy pon x reti pasang..eh pasang kepala gas ni..keje org laki la..bukan perempuan..:P

ZWAN SABRI said...

tula pasai.. aku pown x reti jugak.. malu aih! HAHA..


MySuaraBlog: Segmen Di Mana Anda Beraya Tahun Ini Bersama Phat Corner

abah khalisha said...

hehehe..senang je tu.tu lah tkde orang wat lg tu..hehehe..tp sekarang ni orang sibuk nak bakar lemang dan masak ketupat tkde masa nak tunjuk caranya.hehehe
Kawasan speed trap polis

Cik Bell said...

hahahaa..pasang kepal gas pun xreti? xpe2..blaja pelan2 yer.. ;p

cinta_lovato said...

saya pown xtau... takut meletup.. hehehhe

muhamad hanif said...

tak reti pasang ?



kahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah




kepala gas tu apa ?

meaw said...

wakakakakakaka....tuto pasang kepala gas bakalan ada suatu hari,lawak doh ko ni, masak nasi dalam heater jenuh la weyh,hahahha!~

alif haris said...

hahaha .. sat g ade la tu yg buat tutorial tu betul :D

adib syazwan said...

ni kira kepala gas la ni, hahaha

Cik Bambam said...

alahai..senang je lar.. ehhehehe..sy dulu pon blajar ngan mak.. minta lar mak ajarkan.. :)

cucu umie said...

yer ayie reti kot pssang kepala gas..lalala

saleh2 pi bljo sat..grenty sng nty kalo kawin..lalala

e k i n said...

selamat hari raya whai syrupmasin :)

Miz Novexx said...

meh nak buat tutorial pasang kepala gas, nak tak???


hahahah

EnciK AxixOu said...

sebab kau req pegi tengok tutor kat blog aq .

@pasang kepala gas cara mudah

aimi adilah said...

ahhahahahahaha...ahahhahahahah....ahahhahahahah.... aku hanye mampu gelak je tok kau :P

schaze zainn said...

nnt sirap belajar dgn abah schaze..haha

abah schaze terer r pasai bukak pasang kpale gas ni.. xP

ArulchelseA said...

tk kn tu pun tak tau..ih kih kih.. tk pe lama2 nant tau la tu..kih kih kih

Fara E's said...

gua pompuan pown tak reti , haha

Queen F said...

rumah aku tak da lelaki dewasa melainkan ayah aku.. haishh ni nak kena belajar pasang kepala gas jugak niyh.. >.<

Lea IsNaw! said...

aku pun x reti pasang
ayah aku yg selalu pasangkan

ish kena blaja neh

=.='

Fathiah Hamim said...

pasang kepala gas pun nak tutor -_____________________________-

haniey said...

alahai sng je pun psg kepala gas.. :P

fndrocka said...

asalkan jgn memandaimandai sudahlah...bahya bahaya

Finaz Jaafar said...

hahaha..aq xreti psg kepala gas dan skrg buat aq rs nk blaja plak psg an..wahahah
selamat hari raya !

abghani said...

sonang jo nk pasang..kau tokan jo

Anum said...

hehehehhe
mari belajar

cik pha said...

hahha ma aku pandai wes.nt meh menuntut ilmu ngn ma aku HAHHAHAH

Izzaty Ishak said...

Belajar ye. Macam mana nak jadi suami mithali Taylor Swift nanti kan.

sara zainol said...

syrupmasin! mai sini cheq nk tampaq.. senag ja la nk pasang kepala gas.. cheq pon tau.. haishhh ..

asamasin said...

ape da xreti..tampaq sat g bru taw..haha...aku pon xtaw..tkot meletop bru taw.. :D

Mohammed Faizal said...

haha...boleh plak xreti pasasng kepala gas...suh la org yg antr gas tu pasangkan...eh xboleh, nanti malu plak kene sound...

Saiazuan said...

malu nk habaq.. aku pn xreti..haha

khairul akmal azman said...

bende mudah!
letupkan gas pun aku pndai aw

Ct Aja said...

hihihi.... sy biasa kalau org hntar gas surh psg trus jerk...kikikiki, sbb takut nak psg, tkt meletop,kikikikiki

Umie Artoqiemie said...

Cube la banyak kali.. insyaAllah dapat.. umie dulu pun bengap pasang kepala gas,haha..

Syazwan Che Deraman said...

hehhehe..
aku tak berapa reti.

dulu kan.
aku tak reti bukak dapur gas.
sekarang dah reti dah.

Lieyda said...

haha aku tak reti jgk weh.tkut eh nk wt,kot2 letak kepala dia xrapat, naya nt :)

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

bile ade pakcik anta gas kat umah ko suruh lah pakck tuh ajar..menuntut ilmu pasang kepala gas 2 ari and lg cool kalau ko mintak pakej sekali ajar memasak biawak goreng..kui3..:P

echaRierie said...

i know i know..hahaha..
syrup kena blaja lg..hihi

teha said...

perempuan xreti psg pelik ? mn ade.. biase jee laa.. hahhaa !

nGiau said...

aduhhh..tua sdh blm lg pandai pasang kepala gas si syrupmasin ni..haha

Anif Abdullah| AA said...

hahaha.. aku reti makan jew dow.. :p

Hana Soffelia said...

Punnnn xreti pasang kepala gas. haha
Bese suruh penjual gas india tlg pasangkan. haha

cik sakdi said...

peh kau, pasang kepala gas selalunye keje lelaki. lelaki xpandai pasang kepale gas bek terjun sungai. kahkah..
aku mase baru masuk rumah sewa, aku try sendiri pasang kepale gas tu,semudah ABC. xpayah org ajar.lalalal

:D

atikamohdnor said...

kepala gas tak pandai pasang ?

kesian kau niii .

aku pon tak retii .

tapi sebab kau cakap 'kalau pompuan ta reti pasang ye lah pelik'

terus aku ngakuu .
harharhar
























:D

Asyila Zainuddin said...

haha.. ade ke org nak buat tutorial gitu?

teciq said...

oke, terdiam seketika..dan berfikir sejenak..

kiz said...

nasib baik aku dah pandai pasang..huhu

IMANSHAH said...

Buat bonda dan kaum keluarga, sahabat handai dan saudara mara, guru-guru tidak dilupa, rakan sekerja, anak didik tidak dilupa,
serta sahabat alam maya yang setia...

Sebelas bulan kita kejar dunia,
Kita turuti nafsu angkara.
Sebulan penuh kita berpuasa,
Kita bakar segala dosa.
Sebelas bulan kita sebar dengki dan prasangka,
Sebulan penuh kita tebar kasih sayang sesama.
Dua belas bulan kita berinteraksi penuh salah dan khilaf,
Di Hari suci nan fitri ini, Kita cuci hati, Kita buka pintu maaf.
Selamat Hari Raya Idul Fitri, mohon maaf Zahir dan batin...

Imanshah, Ipoh-Tumpat, 26 Ramadhan 1432 H

pamie said...

kahkah..letak dan pusing je la natang tu..

Syuxer said...

hati2 weh kan meletup aku tak jamin hehe..gurau je..

letak n pusing bagi ia ketat..kan longgar terbau gas n jumpa api boleh meletup wooo..hjuhu

Wanie said...

x reti pasang kepala gas?tak malu ngan aku ke dik? haha
nt aku buat tuto eh..:P

amna naziha said...

perkara pertama den buat maso masuk rumah sewa aritu TUKAR KEPALA GAS! *kepala gas lama rosak :D

tampaq~tampaq...

Lily_Omar said...

xlen xbukan, dh terang lagi bersuluh, pakcik GOOGLE pon thu ko ni GEMUK sbb 2 dy 2njuk gambar perut 2 thu dh ko mesty nak pasang kepala gas 2 nk masak makanan sbb 2 dy kasi warning awal2...

Azham Vosovic said...

I pon x tau apa2... hahaha...manja sgt hehehe

Azham Vosovic said...

I pon x tau apa2... hahaha...manja sgt hehehe

YOUsoF said...

Kalau aku terjumpa tutorial tu aku terus habaq kau ok! Baru la kau boleh main tukar2 kepala lepas ni.. ;D