Followers

Friday, August 12, 2011

tembikai la tembikai

perempuan jangan tengok nih lame-lame kurang pahale puase..haha

sape-sape suke makan tembikai..sedap kan..tembikai nih rase macam tembikai lah kan..ade ke rase laen??..sedap oo sampai menjilat jari..bulan-bulan pose nih selain kurma, nih la buah wajib ade dekat rumah nih..

tambah-tambah kalu buat jus tembikai..tp orang sekarang jual air tembikai campur dengan sirap..ape daaa..jujur la sikit jual tuh..tampaq sat g..

wowo..tengok tembikai macam tengok pamela anderson..ohh ape kaitan pamela anderson dengan tembikai..errr apakah..apakah..

tembikai nih bagus jugak makan sebab bole tolong kasi senang kencing lah..kasi selesai kan masalah ginjal..haaa..siap jus tembikai bole kasi tenage dekat atok-atok dan nenek-nenek..ta caye kau bace ape dr rozmey cakap nih..

jadi makan lah tembikai..kasi sehat sikit..oke bubye :)

50 comments:

Freaky said...

aku tak makan tembikai. LOL :D

Nurnajwa said...

Kte ske tembikai ;D

cucu umie said...

kehkeh..ayie xsuka air tembikai tpy suka buah tembikai...



btw, kalo betol mamat tu boleh tidur atas tembikai..tidak mengapalah ayie tidak beli..hahaha

Lea IsNaw! said...

kalo tembikai susu cmne lak?

Cik Tetra said...

tembikai merah x suke la..x sedap..sy suke tembikai susu.. :)

delarocha said...

pernah order air tembikai tapi ada rasa limau skit2...

Far8 budak baik said...

patut lahhh..asal aku makan
tembikai je..
mmg asyik nk pssssttttt je..
hahahahaha..
mmg ehh..huh..kalau mangga ape pulakk???hahahaha

Cik Baju Kurung said...

tembikai memang sodap ! :)

meaw said...

dr.rozmey yang angkat ibu jari pastu tangan dalam poket eh?kekeke...weyh,i lap tengkibai lah weyh.. sebab tengkibai la tekak aku ni sakit,huu

Anif Abdullah| AA said...

ouhh aku tengok tembikai macam tengok wan maimunah..ada kaitan tak?kekeke..

ILA HonEyBuNNy said...

ne mesti seorang yg kecoh dan jaga penampilan kan..ehheh

eh eh..tetiba nilai org lak cik ILa neh..ahhh

tak suka sangat tembikai..tapi adik2 gila btol tembikai...suka tgk warnya yg merah ja..ehheh

alif haris said...

perghh kalau aku dpt tembilai byk cm dlm gamba seronok r ..
sebulan tak abes lg :D ehehhe

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

hambuih! pakcik tuh suka makan tembikailah tuh sampai landing baik ats lambakan tembikai..HAHA

teha said...

tetiba rse geli nk mkn tembikai lps tgk org tuu ddk ats tembikai ... hehe

diyan said...

bukan mahal pon tembikai =..= nk tipu tipu :P
mai dyan belanja :P

kjaharun said...

penjual tu nk jimat, tu yang campur sirap tu..

buah tembikai mmg sedap :))

Awan said...

ye xye la...lame xmkn tembikai

Syazwan Che Deraman said...

dah lama tak minum jus tembikai.
kat sini kami panggil timun susu.

nurathirahkaman said...

pergh!! tembikai waktu panas terik memang heaven der..:) terbaik punya

syafa said...

ekceli td da pekena 1jug jus tembikai.. home made mmg terbaik! haha

i luv tembikai.. :)

Fathiah Hamim said...

aku nak tanya la. apa kaitan pamela anderson dengan kau sebenarnya neh? =P

aku tak minat tembikai. kembung. heh

cik ciput said...

org ckp mkn tembikai bdn jadi panas..betoi ke sirap?

Erin Lutfi said...

mintak sikit tembikai :D

nurAMALLINA said...

aku suka tembikai, tapi tembikai boleh buat aku batuk. macam sekarang. erghhh!

maya anis said...

sy xknal tembikai timun cina kenal laaa....hhahaha

YOUsoF said...

Betul tu, tembikai boleh memabantu anak-anak kecil kencing malam di atas tilam..

haniey said...

hani pn suka mkn tembikai..hehe..kalu berbuka selalu gak blend twmbikai wat jus cmpur sus kit..erm lagu yg dlm blog hani tu lambang cinta yohanna dgn richado nyanyi..

beLLa said...

nakal noo smekan tembikai ngn pamela anderson. ;p tembikai buah yang berair. tu yang senang wiwi tu

Wanie said...

besala tu..tak payah la nak beli air tembikai kalau kat bazar ke pasar malam..tak rase pun tembikai..huhu
dah la tawaq hebiaq..:D

kat umah aku sentiase ade stok tembikai dik..:)

shida'R said...

oh apakah itu hehe ^_^

mira kacang said...

pamela anderson royak tampaq sat g baru tau. HAHA

khairul akmal azman said...

tembikai ko suke ker?

mr_right said...

kalau tengok tembikai banyak2 camni. kompom terliur ! hahaha

RUPA PARAS BUKAN SEGALANYA(:

ArulchelseA said...

aku pun tk pham..apa kaitannya dgn pamela tu.. kih kih kih..

iSmaZuRina said...

org yang ada kencing manis xsesuai mkn tembikai..manyak manis oo...

biawak goreng said...

wah....bagus lah... sekarang post dah informatik.... cececeh... dah upgrade! hehe nice~

D.A.Y.A.H said...

ape punyer jenis gamba la tu..
wat ilang selera nk melantak tembikai je..hahak

AIEN NOT ALIEN said...

tembikai buat jus...sedapppp!

Rtp Farra Arisha said...

suka jugak makan tembikai..lepas makan je, pasti rasa sejuk satu badan!! hha!!

ABU said...

aku pun suka makan tembikai jugak..

cik pha said...

aku suka minum juz tembikai ni,nk2 kalu simpan dalam peti kasi beku.pastu minum sedap!

Izzaty Ishak said...

Zaty terbayang pamela anderson dengan tembikai. Kah kah kah

Kembang Perawan 3288 said...

tembikai wat buka pose cicah asam serbuk.kih3

Asyila Zainuddin said...

suke tembikai susu.. kekeke..

♕ Mr.IX ♂ said...

aku suka jus tembikai campur lemon ;-P

Saiazuan said...

sodap buat air ni.. hoho

echaRierie said...

suka watermelon jgk ! :)

nifi2408 said...

tak suka tembikai susu . haha .

bighagenjo said...

tembikai sejuk best! kau melucah kan. haha.

syarifahsidrus said...

baru lepas berbuka dengan air tembikai semalam..:)