Followers

Monday, August 15, 2011

air mayat segelas bole??

wanita-wanita indon pakai tudang comei-comei lah :D

seperti biase pagi tadi sambil-sambil minum kopi membelek lah surat khabar metro..ehh puase kan..ape nih minum-minum kopi..tampaq sat g baru tao..

kak wanie berpesan jangan lah bace metro..tapi aku nih bantah barut nak bace jugak..seronok bace metro..berite nye kencang dan malu lah nak bace..sorry kak ta dgr cakap kau..ehh tapi surat kabar laen aku bace jugak doe..

aku terkejut sampai rase nak menangis bile dalam metro tulis ade orang yang sanggup minum air mandi mayat..katenye air mandi mayat dapat sembuhkan penyakit HIV dan macam-macam jenis penyakit..

dari minum air mayat baek minum air embun ke..air banjir ke..pelik-pelik orang sekarang nih..bace lah dekat sini..

dah la dulu aku dengar kalu kite yang hidup ni mandi gune air mayat..kite dapat tengok hantu..betol ke..betol ke..oh air mandi mayat banyak betol khasiatnye..

jadi bole lah kot cube minum seteguk dua..ehh puase kan..nanti berbuke bole lah kot try..oke bubye :)

76 comments:

asamasin said...

tp kalu dpt sembuhkn hiv tuh xpe la gak..huhu..nih utk tgk bnda2 tuh..sori la..xnk den..huhu..

Si DauN CeRi said...

air mandi mayat?? urghhh.. kembang tekak dengar.. baru dengar tu. *blueeeekkk*



p/s: sy bkn lisa surihani eh. ha2

sakurasue said...

euuww..mmg tak kan minumlah. air myt kn kotor!

cik aisha said...

pengotoq haih...xdak air len ka sampai air mayat nk minum.ye ke dak tu blh sembuhkan HIV..

Nur Saina (AntooUngu) said...

errr..air myt, euwww... hihi

Run Away said...

tapi munkin dia takut sgt sal ada HIV...sanggup jew wat apa saja...;d

Fathiah Hamim said...

mandi air mayat.............
tak leh terima....

aku cuma mandi pakai sabun yang buat mandi jenazah.

Lea IsNaw! said...

sekali mayat tu pun ada hiv gak

ha..cmne cmne

Niena Pengembara Ilahi said...

air mayat? erk... air mayat ikan yakni sup ikan leh ar minum... geli

echaRierie said...

hehe..tue la psl..pelik btl..
sokong minum air embun..hahaha..blh sdpkn suara..hahaha..

meaw said...

errrrrr....hantu bulan posa ni tak nampak, kalau aku kan,aku tak sanggup la nak teguk air mayat tu,errrr...

cik Dil said...

xde bnda lain ke nk minum..minum la air ribena ke, sunquik ke..kn lg sedap tuu..=.="

Anum said...

hehehhehee

Syaz Wanie Affandi said...

hahah..pelik2 je orang skang..kang pnyakit lain lak yg datang..dah susah..kang kena cari air bangkai lak.

Saiazuan said...

ya Allah minum air mandi mayat? bkn dikira air mandian tu mcm najis ke? haram tu klu najis

abghani said...

klu dh terdesak..apa pun sanggup buat

Finaz Jaafar said...

hahah..takde akal la sanggup mnum tu

schaze zainn said...

metro mmg byk gosip murahan..haha xP

tp betul ke fakta minum air mayat tu? huhu ngeri dans eram pulek tibe2.. =,="

e k i n said...

Hahah, air mayat? Mesti rasa kunyit.

e k i n said...

Hahah, air mayat? Mesti rasa kunyit.

YOUsoF said...

Bazar dekat² tempat ko ada jual tak air mayat yang murah? tempat aku jual mahal sangat lah...


;D

cucu umie said...

aish..knapelah dia tidak fikir sblom lakukan begitu.. tidak guna untuk melkukan begitu setlh dia dpt HIV..lebih baik berfikir kmbli..

pamie said...

erk, ade baca jugak tu tadi pagi..memang tak boleh fikir akal betul la orang yang percaya benda2 tahyul ni..iskh

Umi Asura Sanusi said...

macam2 betul kepercayaan karut ni.kalau mandi guna air mayat bulan puasa ni boleh tengok hantu ke? setan kan kena ikat. huhu..

syarifahsidrus said...

wahh, tak sanggup!haa

maya anis said...

ishhh khurafat! marah kang....

ILA HonEyBuNNy said...

hah?? minum air mndi mayat?huawwawa..takootnya...

tak baca g surat khabar harine....sat noh..nak p baca...surat khabar pun xamik g depan umah...malasnya budak..ehhehe

aimi adilah said...

giler rse cm nk termuntah je bce bnde ni..... naseb lh ari nie puase lau x mau ber baldi2 muntah sat ag

Far8 budak baik said...

hahaha berbuka nnti
kau try lahh minum air mayat tu..
ko kot nmpk hantu2 berbuka sekali ngan kau..hahaha..
macam2 je kn..ak kat smnjg.
mmg metro lahh pilihan hati..
hahaahaaha

aiman fanboy k-pop said...

weeekkk..tak kew kotor air mandi mayat tuh????????

syiela said...

percaya benda2 karut camtu tu la... geli la

~bUih-bUih ciNta~ said...

errr...tak penah dgr sal air mayat khasiat2 nie bagai..geli tekak den..;p

mykhalis said...

bukan minum..tapi sapu kat mata.. huuu..gila tak berani nak wat

Panggil aku Han said...

aiseyhman xde air lain ke nk minum...

Cik Gallus Gallus said...

ha biar betull
tak sanggup la nak buat semua tu

myamyza said...

singgah dan folo, folo balik kalau sudi yq! tq..

saya bukan lisaaa... huhuhuhuuh

najihah sahami said...

yawwwwwkksssss...!!!!air mayat?ingtkan air mayat tu air kosong. huhu..

Cik Bell said...

menakutkan btOl la..adoii
nape xleh baca metro..syok pulak kot baca metro.huhu

Syuxer said...

hahah cam bangang je minum air mayat tuh huhu..x geli ke tekak minum air tuh..baik minum air pepsi boleh nampak lisa surihani dalam mimpi hahahah..;p

nurathirahkaman said...

hahahha..segelas kot..:)

sara zainol said...

masyaAllah.. Air mandi mayat diminum? apa hal la.. haiishh sedey dgr.. air mandi mayat kn kotor.. hurmm pening pening..

sleeping_maniac90 said...

perghh x geli ke??? huk3..

Izzaty Ishak said...

Err air mandi mayat? :O

izfanora said...

pelik2 lah.. tak kan lah sampai mcm tue skali..

Dynda said...

minum air mayat?? Oo emm jiey~! stakat wat cuci muka tu penah la jmpe ade org buat =.="

Luqeem™ said...

hehe..macam2 org skrng..
klu air kncing mcm mna lak? haha

alif haris said...

haha try mintak kt mamak ..
air mayat satuu ! :D

Cik Tetra said...

eyuuwwwww//minum sir mayat..omaigod!!

My Life's Journey said...

Dasyatnyer ..mane der dapat sembuhkan penyakit hiv ..ade2 jer uuuuuuu. Walaubagaimana pun ..umi suke entri nie ..yeayyyy

Miz Novexx said...

pak tua cubalah dulu, boleh kongsi pengalaman kat blog.... ye tak???
kahkahkah

cik bulan said...

baguih r..pastu bawak badi sepanjang hayat..kah3x..

cik sakdi said...

lah..bukan ke air zam2 byk khasiat? bodus tollllllll. hoho.

teha said...

air mayat ? hah ! rela xminum.. tbe2 makin bnyk penyakit yg dpt.. hahha !

plain jane said...

Erk...seramnyer mandi gune air mayat, minum lagilah..emm

miZz_nizZ said...

uisyh..num air mndi mayat..ade jugak org cmni ye.mcm2 btol.haha

muhamad hanif said...

berbuka dengan air mayat sangat melegakan tekak tau..

Green Apple said...

tak sanggup...

Anif Abdullah| AA said...

biar betik?..macam2 lah aihh.. eh pe salahnya kau tunjuk demo sikit mandi air embun..wahahhahaha

Anif Abdullah| AA said...

*eh minum air embun..silap plak.. :p

Freaky said...

erk air mandi mayat ? jap nak muntah aku imagine

SITI NOORNADIYANA said...

err, ada jugak yg sanggup minum air mandi mayat ya. huhu. T_T

Sarah Mohd Saleh said...

euwwwwww..what the heavennn.grrrr

difficult easy. said...

aihhh? tak pernah dengar. haha. tapo macam tak logik je.

first time singgah sini. hee.

Wanie said...

grrr..ko bace lagi metro?tampaq satg baru tau..haha

biaq betoi minum air mayat..ko try la, klu dh nampak antu gtau aku..hehe

Asrul "iLham" Sany said...

tak suke ngan metro sebab cite2 die bodoh

puteri ain said...

baca jugak pasal berita tu . dah makain merepek oo dunia skang . haihh

lilypelangi said...

doktor dah sah kan ke minum air mayat ley sembuhkan penyakit ?


tak nak aku tgk hantu . takut~

::Cik Pija:: said...

eee, baru baca tadi pasal minum air mayat ni..banyak kuman laaa. haoyoyoyyyoooo~

laskar pelangi said...

eiuuwww! geli tekan weyyy~

amna said...

beiar betul. lalu ker.. haih~

Asyila Zainuddin said...

huh.. tak rela gile nk minum.. adoi.. baik la minum cendol ke, air klape ke, laici kang ke.. kn sedap.. hehehe..

adib syazwan said...

macam macam la zaman skunk ni kan!

Niena Pengembara Ilahi said...

selamat pagi :D

rara pinkmafia said...

haiiii mcm2 lah manusia skrg ni.tu kuasa Allah je.

diyan said...

ini baru rare :P

Afikah Aziz said...

euuuu yerk geli kot..macam2,nk sembuhkan penyakit mintak pd Allah la bukan minum air mayat keh3x