Followers

Thursday, August 11, 2011

sendawe..

woot..woot..lisa surhani :D

ape nih sendawe..cube lah baku sikit..sendawa ye..pernah sendawe dekat depan muke orang..ohh itu satu nikmat bile sendawe dekat muke orang..itu juge satu etika yang kurang sopan..sile janagn tiru aksi ini..

tambah-tambah kalu lepas makan durian..perghh sendawe kau memang akan bao semerbak seroja mari menyususn bunge seroje..

tangan gatal nak cari pasal sendawe ari ini dan menemukan satu yang mengerikan..ya Allah..kau bayangkan lah jike seseorang itu sendawe dengan kerap itu tande nye dy ade sakit kanser atau mungkin sakit lain..bapak la doe..err ke aku je yang baru tao??

gile berbual..aku ingat sendawe sebab kenyang dan banyak angin dalam badan..jadi sape yang kerap sendawe tuh bawak-bawak la jumpe dokter mane tao kot-kot ade batu dalam hempedu ke kanser perut ke..nak tao lagi bace sini..

baek pegi jumpe doktor..nanti ta sempat raye oo..lagi beberape hari lagi nak raye kan..haaa..nanti menangis air mata syawal sayu hati ini makin sayu ta pasal-pasal..oke bubye :)

54 comments:

najihah sahami said...

hahha..sendawa bau telur...perghh..mesti harum kan.

Afikah Aziz said...

Alhamdulillah setakat ni sendawa xbyk pun hehe (risau ni) :)

ZWAN SABRI said...

Naseb bekla aku jarang sendawa..
slamatttt.. HAHA

MySuaraBlog: Kurangkan Makan Nasi

Anum said...

thanks for the info
baru tau

rara pinkmafia said...

rara penah dulu sekali kwn sendawa depan muka,trus rara rasa nk muntah sbb baunya @&@*&@*@*& gile ah.

cucu umie said...

sendawe ker sedawe wey...hahaha

Syuxer said...

aku jarang sendawa..hahha..takut termuntah nanti heheh..lisa surihani dah cantik pakai tudung tuh tapi tak cover yang bergunung tuh huhuh..

Niena Pengembara Ilahi said...

cntik kn dia pakai tudung :)

diana said...

sendawa kat muka akak maknanya mintk lempang namanya tu..:p

Lea IsNaw! said...

tahan sikit kalo nak sedawa bulan pose...

kang kantoi lak

schaze zainn said...

kalau lisa surihani sendawa mcm ne?hihi xP

syarifahsidrus said...

macam tu ke? baru tau,..kalau jarang sendawa pulak?

shida'R said...

bahaya rupanya sendawe huhu~

Fathiah Hamim said...

kau saja nak bagi aku cuak kannn

ArulchelseA said...

pnyakit tu.. pnyakit tk tau malu.bila sndawa berterusan..kih kih kih

Hana Soffelia said...

Ok. Rasa nk mun je bla ckp pasal sendawa. Tak suka orang yg terlalu kerap sendawa tp xde adap. dah tau sendawa tu buat2 la control sikit tutp mulut dgn tgn ke, ni x, bukak mulut seluas-luasnya, pastu gas tu hbs kuar, baunya masyaallah. Tambah2 kalo naik kete dgn spesis yg suka sendawa, xblh thn, rasa nak bukak tingkap kasi keluar angin tp tkt kecik ati lak. mcm mana tu?

Owh, memang org kerap sendawa ada pnykt eh?

ABU said...

yaii jijik seh..:p

echaRierie said...

haha..echa sendawa x bising..hehe~
tp x suka dgn org yg sendawa dpn2..haha..

erk..ada keburukan jgk ea sendawa ni..hoho ~

Anif Abdullah| AA said...

leh jadi serius ka? Baru taw nih..huuu

blurrrrrrrrpppppp *sendawa tanpa rasa bersalah

Anif Abdullah| AA said...

leh jadi serius ka? Baru taw nih..huuu

blurrrrrrrrpppppp *sendawa tanpa rasa bersalah

Far8 budak baik said...

nasib lah aku tak selalu sendawa..
tu ar..ade sekali time terawikh..
aku ngan adik duk sebelah pakcik ni..
sekali dy sendawa bau kari asam pedas kot..
pas abis solat ktorg tuka tmpt..
hahahaha

kjaharun said...

sendawa, ok cukup baku...

selalunye org yg sendawa ni, angin die x keluar ikut punggung [wah ke main sopan ayat saya kn?], so die keluar la ikut mulut...

saya kalau org sendawa depan muka saya, memeng dapat hadiah kaki la jwb nya :)

Cik Baju Kurung said...

lagi nikmat kalau makan petai . lepas makan terus sendawa dekat depan muka kawan . hihi =)

dhiera said...

eh, yeke?? baru tahu juga ni~

alif haris said...

kt tmpat aku ade sorang ni salu sndawa waktu solat terawikh ..
aku pn baru tahu tu tnda2 ada penyakit ..aku ingat sbb angin dlm bdn ..huhu ..
kesian orag tu doe .. spnjang solat tu asek sndawa je ..

Cik Tetra said...

sendawa sikit kat sini.. :D

cik sakdi said...

ehh, yeke fakta yang sendawa tu?aku pon baru tau.. huhu

AIEN NOT ALIEN said...

kurangkan makan angin..hihi

nurAMALLINA said...

mesti sendawe kau busuk kan?

nurathirahkaman said...

aduma...takut benor dengan info tuh...kena pegi neh:)

Izzaty Ishak said...

Wah zaty ade kenal seseorang yg suka sendawa-sendawa tak tentu pasal tak kira waktu ni :O

e k i n said...

ouh sendawa mmg satu nikmat, tpi tak nkmat buat kt depan org lg2 pmpuan. haha, lelaki tkpe la.haha

Nurnajwa said...

Ahahaha, lawak la dia ni XD

teciq said...

mungkin urat kentut dia tak berfungsi..hehe

meh vote group 6 kat sini http://mentega-terbang.blogspot.com/2011/08/pilihanraya-perhimpunan-bloglist-40.html

Panggil aku Han said...

owhh..tak sangke ye..sendawa byk pn penyakit...

muhamad hanif said...

teruk seh kau sedawa kat muka orang,


(muntah)

Saiazuan said...

ko jgn men sendawa dpn aku nye lisa..huu

teha said...

hurmm.. takot laa pulak kalu nak sendawa.. hadoii ~~

khairul akmal azman said...

tak senonoh der..hehe..asik pic lisa jew..berbulu aku tgk

Lieyda said...

klu sendawe dpn bakl mak mertua mcm mne ye? haha

YOUsoF said...

Terima kasih infonya ya... ;D



tapi yang paling indah adalah perempuan yang sendawa kuat mengalahkan para lelaki.. (berdasarkan pengalaman hidup aku)... ;D

ILA HonEyBuNNy said...

hah??

ingatkan sendawa kenyang or angin ja...

takoot la cmne...kawan suka sendawa...ehhe

Puan Kutu said...

erkk alhamdulillah...:)

laskar pelangi said...

haish! buruk bebenor perangai kalau sendawe depan orang =D
kalau mak mertua tau mesti REJECT! haha

=D

puteri ain said...

serious ke ? uishh baru tau ni .

haniey said...

wah sedawa seronok ke?hehe..hani xpenah pn sedawa kuat2,dan sangat jarang utk sendawa..hihi :P

lilypelangi said...

aku selalu sendawa depan pakwe aku .



tak caver langsung . heee :p

Sarah Mohd Saleh said...

sendawe tak bagus.omputeh benci kalau dengar orang sendawe,tapi die sangat cool bile dengar orang kentut.kiki

Wanie said...

tudung die tak matching ngan baju la..:D

utaqa panggil belahak wey..hehe..wei, aku rase sbb kenyang & angin tu betol je la..hihi

fiq. said...

weh, kalau lepas makan durian tak pe lagi, manis bau dia,,kalau lepas makan petai?warggghhh, bau sedap tapi..hahah

http://kulitkalercoklat.blogspot.com/2011/08/spontaneous-thursday-tertanjat.html

biawak goreng said...

menakutkan~ ok terus bace...lol

meaw said...

sendawe la puas woooooo :D

diyan said...

lebih baik kentot dari sendawa :P KAKAKA :P

khairul akmal azman said...

semoge lisa mmbalas cinta mmber ku ni..amin!