Followers

Sunday, August 14, 2011

puase pon ta penuh

wowot kan sejuk perut mak mentua kalu dpt menantu macam nih :)

ohh sarah membebel tadi..abang dah nak raye kan..aku cakap la..puase pon ta penuh ade hati nak raye..tampaq sat g baru tao..

ari tuh dah la dy kantoi celup jari dalam air teh lepas tuh isap jari tuh..bile orang cakap nak bagi tao mak..pandai je jawap alaa abang dulu mase sekolah pon ta puase..

laaa..mane dy tao nih..kan dah kantoii..jatuh saham la macam nih bile adek tao yang abang pernah ta penuh puase..

untung jadi anak bongsu nih..ari tuh abah lupe beli kan sarah ribena untuk berbuke..bile sarah ingatkan je abah terus nak pegi beli..isshhh anak kesayangan abah sorang nih..kau tunggu raye nanti..duet raye kau akan jadi duet raye aku..

jadi abang jangan lah buli adek sendiri..kalu pao duet raye adek sendiri tuh kire normal lah kan..itu bukan dikire buli..tu dikire pembayaran cukai seorang adek kepade abang nye..oke bubye :)

62 comments:

ArulchelseA said...

sapa awek tu..cun la..kih kih kih

Dynda said...

ha, cukai la sangat.. hakhak

kan dah kantoi x puasa!>.<

najihah sahami said...

haha...sejak bila pulak ade cukai adik beradik ni. aiyaa.,...syrup ni dari negara uganda eh..:P

syafa said...

ala.. sarah tu nt besau pon xpose penoh jgk.. biasa la pompuan.. Allah bagi kelebihan ada mc.. hehe

Miz Novexx said...

pao duit raya tu dikira buli la pak tua.... :D

Lea IsNaw! said...

nanti adik ko dh besar
mesti dei akan buli ko balik
har3

apik pehe said...

hahaha..ader ke cukai camtu..aku nk wat gak la

FarHANa aZwA said...

haha...terase sye ank bongsu taw...haha

mr_right said...

hehe. kelakar. dulu mase kecik2 selalu puasa yang yok !
=P

Saddila said...

haha abg yang sangat kejam .
penat2 adik beraye rumah org keliling kampung , dia nak paw pulak .

ish23 =__=

cik bulan said...

wei..kita sama..:D..aku pon dok pau duit adik2 aku tiap2 tahun..kah3...memang gengster zaman moden woh..=P..

S..U..D..@..I..S said...

jgn angkat tangan....

Cik Tetra said...

HAHAHAHA..pembayaran cukai? sadiss sungguh dapat abang mcm ni..omaigod!! kesian sarah.. :P

puteri ain said...

abg dgn adik pun ada cukai ke ? hahaha

Nurnajwa said...

Eee, ape pnye abg la ni ;D


*hahaha ;P*

muhamad hanif said...

Err,

adik memang kena bayar cukai eh ?


ok, taun ni aku minta adik aku cukai gaks..


HAHAHAHAHAHAHh

ekin alias said...

ade eh cukai cengitu haha

kinn said...

haha biasa la kecik2 puasa tipu2 je. kehkeh ;p

vintage necklace :)

lilypelangi said...

aku sebagai adik bongsu nak pau kedua-dua abang aku supaya bagi duet raya tahun nie :D

syazwiena khan said...

nak kena buat cam tu jgk la ehee :)
pay tax first !

haniey said...

eh ada oki setiana dewi lah..hehe..hani mmg minat sgt ngn akak n9..dia brlakon dlm ketika cinta bertasbih kan..serius bez.. :)

bighagenjo said...

dengki ny kau kat adik kau, g tau bapak ko kangg. haha

bighagenjo said...

dengki ny kau kat adik kau, g tau bapak ko kangg. haha

delarocha said...

abang caj adik cukai tahunan yeee...

huhu

Fathiah Hamim said...

bayar cukai ngek kau. kesian betul sarah jadi adek kau. :P

ILA HonEyBuNNy said...

hahahahha..

kantoii la abg puasa tak cukup..hehe..tampaq sat g baru tau...lau xmau kena tampaq posa penuh..hehe

eh eh dah pndai tampaq2 lak..hehe

Run Away said...

comel kan...;d

Hurun Akita @ Ciktika said...

waaa...ape nie..ape nie...letak gambar oki..i suka sgt oki tau :p

laskar pelangi said...

amboi..nak jugak cukai seorang adikk;D ahaksss!

powwww dah dengki ngan adikkk sendirikkk=D


nak manje2 ngan abah leww tu kan? ehhh! ingtkan da fllw..patut ah tak dapat news pasal entry baru..baru follow budak gemok nie.HAHAHA:)

Lieyda said...

byk la kau pembayaran cukai. sekeh nak? haha

echaRierie said...

eh..pic ana la pelakon ketika cinta bertasbih..lps ni xleh tgk dh..haha..

upss..btl2..jgn buli adek k..hahaha..

abghani said...

oooo anak manja

Acid+ said...

+Cool,
Aku Pun Seorang Pembuli,Suka bagi org duit bila orang mintak :P ha3..

Addin said...

haha duit adek duit abg , tapi duit abg duit abg la kan kan :D

Anif Abdullah| AA said...

bukan saham kau dah lama jual kew ???hahahak..

Syazwan Che Deraman said...

aku pon nak rampas duit raya adik aku nanti.
jom kita plan misi sama sama ;)

ABU said...

gile jahat..nak pao duit adek dia..:D

kjaharun said...

gile gengster abg sorang ni.. haha

cha zainol said...

adik aku pukul 1 je dah buka puasa. ade satu hari die makan kek senyap2. sekali kat pp ade krim. aku cakap die cakap balik, alaaa kakak pon b nampak makan dalam bilik. ngeeee~

teha said...

hahaha ! syok laa si sarah tu !

GADAFINY said...

cool post

Tukang Karut said...

aku pun nak bini cam tu jugak la... huhu...

meaw said...

banyak la ang cukai !hahahahhaa

Syuxer said...

hahah gila jahat abang nak paw duit adik sendiri..aku akan tentang abis2an hehhe..

adik bongsu biasalah jadi anak kesayangan mak ayah heheh..

Saiazuan said...

untung la jd bongsu an.. aku ni sulung kot.. huhu

alif haris said...

siot kira duit perlindungan la tu kan hahahaha :D

syafiqakarim said...

haha kau suka buli adek kah?
tgk,kantoi dah puasa tak penuh

Asyila Zainuddin said...

hahaha.. pembayaran cukai? ye sangat la tu..

Wanie said...

besala anak pompuan kna la d manja2 kan..ko jeles eh?g la manja2 ngan awek ko..lalala

style gile die celup jari dalam air..haha

Freaky said...

haha si abang dengki la tuuu

mahfudzah said...

ahahaha.budak2 zaman sekarang dah makin pandai.

Far8 budak baik said...

peh pehhh..aku nak
ikot jadi macam kau jugak lahh..
mmg byk lahh duit raya aku kn nnti.
hahahahahaha

Mohammed Faizal said...

haha..."aku kan abang", ayat aku kepada adik aku

cik sakdi said...

cih kau.. kau lg teruk buli sarah sampai mengepow duit raye dia. haha

schaze zainn said...

biasala budak kecik :)

p/s: ntah2 kamu waktu kecik pon camtu jugak kan..agagaga

YOUsoF said...

Hahaha.. Jangan disangka budak kecik tak boleh buat ugutan balas kat abang dai.. ;D

cucu umie said...

haha..hang pon dok same juga mcm adik hang ker..ishhhhh2 btw, biaselah anak bongsu memg mcm gitu..kne fham2lh. er..

syarifahsidrus said...

haha, tu adik mesti ikut perangai abang nye tu..hhaa

asamasin said...

syrupmasin yg sengal..huhu...cukai apenye..xadil tol.. :)

Izzaty Ishak said...

Zaty takda adik. Takleh mintak cukai! :(

izfanora said...

hahaha.. budak2 skrg mmg cmnie.. tekanan ckp dengan dorg.. mesti dorg kn'n kita balik.. mcm dlm entry aku pun smlm aku kn dgn adik aku.. siot jer..

Luqeem™ said...

klu buli utk keluarga sndri xpe..hehe