Followers

Wednesday, August 24, 2011

kemurungan kronik..

errr maimon talib 

pernah jumpe orang suke kelar-kelar tangan dia sendiri?? bapak kesian kan..aku bace tadi dekat sini pasal orang yang ade masalah macam nih..

stress sekali pon jangan la sampai nak toreh tangan sendiri..baek korek idung gune ibu kaki lagi bagus..nih nak toreh-toreh tangan buat ape..tampaq sat g..

kurang perhatian dari keluarge tercinte pon penyebab jadi macam tu..tu la mak bapak pon sebok memanjang..tengok anak dah suke kelar-kelar tangan..mungkin lepas nih dia akan kelar hidung juge..sape tao kan..

aku pernah jumpe orang yang suke kelar-kelar tangan nih..ade yang tension gaduh dengan awek..ade yang  merane sebab di tinggal kan kekasih gelap..jadi baek makan non-stop bile tension..kenyang pon kenyang..gemok la dapat tapi..

style jugak kan orang kelar-kelar tangan nih..nanti bile tinggal kesan mesti nampak macam mangsa dera..jadi jangan lah kelar tangan bile tension..penat oo mak bapak kau nak dapat kan kau..ingt senang ke nak berkerje tengah malam..oke bubye :)

63 comments:

syazwiena khan said...

dia tak habis2 nak cita pasal mak bapak keja tga malam . uish !
tingin ke nak shift mlam tu ?

Anum said...

takunya kelar2 tangan nie

schaze zainn said...

lepaskan stress pi potong kuku la..ekekeke xP

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..ko demo sket cne ghupanya korek idung guna ibu jari kaki kt aku..haha

dorang ta berfikir pjg tuh..ade je cara lain..baca lah Quran ke, barulah ilang tension..insyaALLAH..:D

aimi adilah said...

woo.. pna wt dlu kje gler nie... nsb x msk osptal....wt kt sek agme balik uma tutup je tgn xnk bg mak nmpk ahahahahhah

Dynda said...

macam sengal je ayt last tu. hahaha

tu la, tension cmane pon xyh la nk sakitkn diri sndri. hurmm..

cik najihah said...

tu mcm kurang kasih sayang

cha zainol said...

aku setuju. baek makan. gemok nanti boley kurus kan diri. akalu dah tangan parut kena pulak beli bio oil. untung naseb hilang lah.

nub said...

goth habis. haha

Cik Tetra said...

errr scarynye..kan sakit kelar2 tgn tu..xsanggup nk membayangkan..omaigod!!!

EnciK AxixOu said...

ish2..xpayah toreh tangan la..toreh getah lg elok

muhamad hanif said...

baik kelar tangan buat perkataan "sirap" cool kan ?>




wahahahahahhaa.

Luqeem™ said...

aku pernah jmpe gak..kwn aku..dia kelar tgn smpai darah sbb ptus kapel je..siap nangis2 lg..

Lea IsNaw! said...

kelar ayam pun besar jugak
pastu bakar
nyum3

Queen F said...

kelar tangan sendiri takpe, kelar leher kawan tengah tido macam dekat tuuuut sana tu cemana? ekekekeke :D *jangan mara eh salleh* :D

Fathiah Hamim said...

pedih siot toreh2 tangan. argh ngilu!

meaw said...

aku pon salu gak jumpa member duk kelar2 tangan bagai tuh,macam haktuih je oh...gaduh sebab awek...dah la les,euwwwwwww!

apik pehe said...

hahaha..takleh blah kerja tengah malam..hahaah

Run Away♥ said...

sy penah jmpa owg mcm ni..;d

adib syazwan said...

huhu, aku pun tak sanggup nak kelar tangan sendiri wei, sakit dow~

alif haris said...

hahhahahaha .. kerja overtime tgh mlm tu best :D

Mohammed Faizal said...

tak de perasaan kot nak kelar-kelar tangan ni...bukan kite pun yg rase sakit tapi mereka sendiri, bodoh tak boleh diajar

Izzaty Ishak said...

Waaaah zaty ade jugak membe-membe yang suka kelar-kelar pergelangan tangan ni :O

cinta_lovato said...

hahaaa.. kalau berani sgt,potong je pergelangan tgn... mati terus.. huhuhu

budakijaupendek said...

menyakitkan diri wtpe.
bek makan sampai kenyang.
gemok boleh diet! ngehehehe

Jue said...

bila x mampu lg berfikir waras, cam gitu la jdnya
yg susahnya, ibu & bapa jugak kan

Asyila Zainuddin said...

hahaha.. baik tido je.. lg best..

abghani said...

murung bahaya bleh jadi trajedi

syasya said...

adoi la awatnye p kelar tgn tu..huhu nnt berparot susah kot nk ilang.ish.x elok seksa diri sendiri

Fara E's said...

cehhh , letak gambo maimom plak , haha

kawan aku pown ske dohh =='

Syazwan Che Deraman said...

asal la dok kelar tangan tu.
nak buat soup untuk berbuka ke?.
aduhh.
manusia.

zures said...

Orang tak betul je yang main kelar2 sesuka hati ni...allah beri kita akal fikiran suruh kita berfikir...ada masalah ambillah air sembahyang mohon padaNya di tenangkan hati...

YOUsoF said...

Kerja tengah malam, sambungan entry bawahkah? ;D



Orang macam ni nak kesian pun macam tak boleh sebab masing² dah besar panjang..

cik heroin said...

Ada kawan, dia tnsen dgn ayah dia, dia pecahkan kaca tgkap, dia kelar2 tangan dia. penuh calar balar. hee

cucu umie said...

hauhau...xad berfikir pnjng sblom melakukan..hishhhh

sara zainol said...

keciannye.. stress sgt la tu.. umm

Hana Soffelia said...

Hahahah

Entah, ingt senang nak emak ayah kau nak dptkan kau, senang2 je nak kelar2 tgn.

Kahkah

Bg ceramah yg bez di bln pose, sure xngtk. :-p

ILA HonEyBuNNy said...

aehhh...sakiittt o dk kelar2 tangan neh..

tapi selalu dgr kalau org putus cinta especially pompuan dk kelar2 tgn..ish2...

Cik Ca'ah said...

drpd kelar tgn
baik kelar ikan
blh jugak mkn bukak posa ni

Syuxer said...

aishhh kelar2 tangan kan termeninggal dunia,baru tau..huru hara coz ini kes kira bunuh diri..faham2 jela pe balasannya kat dunia baru tuh huhu..

Niena Pengembara Ilahi said...

bla tgk gambar tu kn.. igt plak kekejaman dia lam citer stanza cinta tu

Lily_Omar said...

bkerja tgh mlm???...kerja kilang shift mlm, penat2!!!

aqmalazmi said...

sape dalam pic tuw?

Tukang Karut said...

baik makan dari main kelar2 ni... huhu...

atikamohdnor said...

hahahha
ayat yang ni tak boleh blaaa

'penat oo mak bapak kau nak dapat kan kau..ingt senang ke nak berkerje tengah malam'

puihhhh !
:p

nurAMALLINA said...

haha hai korek hidung :D

Cik Kay Jue said...

ada member CKJ tu bukan dia yang kelar tangan dia.. tapi kawan dia yang buat pakai jangka lukis.. yang tak boleh blah dia biar jer... last2 seksa masa nak mandi.. ish2..

shafmechy said...

caranya mudah..dekatkan diri dengan Ilahi..confirm jiwa tenang =)

ArulchelseA said...

kemurungan ni..ibarat katak bawah tempurung..kih kih kih

khairul akmal azman said...

"ku pernah jumpe orang yang suke kelar-kelar tangan nih..ade yang tension gaduh dengan awek..ade yang merane sebab di tinggal kan kekasih gelap"

sape gerangan girl 2?knl la kat aku!

cik sakdi said...

baik kelar leher ayam.leh wat rendang raye.kahkah

amni azmira said...

penyelesaian org skrang nih cenggitu la kan..ish3..

Anif Abdullah| AA said...

memang takde keje orang yang kelar2 nih.. ade tu nakkan perhatian, pon watpe sakitkan diri ..

aku kelar pokok pisang klo tension.hahak

bighagenjo said...

ish,
macam keja bodo je.

masalah tak hilang, sakit pon dapat.
apa la.

dari tension2 kelar tgn, bek tension2 lepaskan kat blog. ehehehe~

asfira aminuddin said...

itu org tak kuat iman kot. otak cetek sbb tu main kelar kelar. minta dijauhkanlah benda benda cmtu terjadi pada kite :D

Saddila said...

bekerja tengah malam ??
hik23 :)

Saiazuan said...

tarik nafasssssssssssssss

shida'R said...

hahaa..siott je "ayat last" tuh :p

Ct Aja said...

betul2, dari duk torh tgb baik pi toreh getah, dpat gak duit....ki3

syarifahsidrus said...

uh, buat cacat tubuh badan je...

Wanie said...

kelar2 ni penah tgk tv je la..keke..tapi klu bunuh diri dgn minum klorok aku penah tgk..huhu..

pamie said...

sengal la ko..hahaha..

echaRierie said...

ni buang tabiat ni..haha..
pkr nk sktkn bdn sdri lettew..haha