Followers

Thursday, August 25, 2011

bermuka penyu dan bersamamu

err..asal muke aku macam penyu..MR AA nnt aku letak gambar kau :D

bapak sedeh tengok bersama mu semalam..sape yang ta tao bersamamu tu cite ape..cheq tampaq sat g..dah lame ta tengok..ye lah sebok tanam anggur memanjang mane sempat nak menonton..

sape yang ta reti bersyukur tu patot nye tengok bersamamu tu..kasi reti bersyukur sikit..kalu ta reti jugak tampaq sat g baru tao..

yang aku pelik..asal sekarang nih bersamamu ta bole nak derma gune sms macam dulu-dulu..kalu dulu sms je kan senang..topup rm3 dan sms..ta payah nak gune isyarat asap..err 3 ringgit je??

lagu bersamamu pon dah laen...ohh banyak perubahan..dah ta de dah berbumbungkan angkasa kelabu..terase diri nih macam baru keluar dari pertapaan yang panjang..

sape yang berkemampuan tu derme-derme la untuk bersamamu tu..sempene hari baek bulan baek..ewah-ewah macam ustaz..oke bubye :)

54 comments:

Cik Tetra said...

tau xpe..sedih kot tgk citer tu semalam..kesian tgk muke budak2 tu..nasib baik ade org yg mulia..sggup jage budak2 tu.. :)

aqmalazmi said...

MR AA tuw sape??
Akmal Azmi kew??
NIHAHAHA..
ohh bersamamu??ehm tak tengok tv lahh -.-"

Anum said...

hehehehhe
buat kelakar je

echaRierie said...

ala..xtgk..klw tgk sure nges..huhu..
syrup jd ustaz la.. :)

muhamad hanif said...

Err,

eleh, kau derma ke ? tipulah.

atikamohdnor said...

kenapa?

apa yang lain wehh?

aku dah lama tak tengok tb .

hahhaa lagi terok :p

LydSunshine said...

Berbumbung angkasa kelabu.. Hahaha. ok.. fine.

meaw said...

sedih cite bersamamu tu,tak sanggup tengok,huhu

alif haris said...

waah blogger saleh sgt prihatin :D

Izzaty Ishak said...

Waaah bertapa kat bukit mana? :D

Fathiah Hamim said...

aku suka lagu jac tuhh

belogkiter said...

dah lama tak tengok. kalau tengok sure nangis

schaze zainn said...

kadang2 org yg susah ni kalau asik diberikan bantuan mereka jadi malas.

hmm. even tak semua malas, tp disebabkan segelintir tu semua org di labelkan serupa.

tapi macam malam td punya bersamamu tu, mmg salute sangat kat pengurus rumah anak yatim tu.

betul-betul mulia la pengurus tu. sanggup bela 17 org anak yatim + miskin.

ZWAN SABRI said...

alaaaaaa, semalam aku x tengokla bersamamu.. tarawih mungkin time tuu. HEHE


MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

Asyila Zainuddin said...

haha.. kalo tgk bersamamu mmg konfem sedih..

MissViVio said...

cek tampaq satg bru tau...trademark syrup masin! :D

Zul Fattah said...

hok aloh.. aku pun, lama doh x tengok tv ni..dah dekat 2 tahun dah.. haha..
tv banyak songeh r.. lagi pun, rumah aku tak de tv.. haha.. rumah kg je..

Finaz Jaafar said...

kte xleh la tgk cte tu..sedey wo..gugur air mata..gwa hati kiut !

sara zainol said...

ho? bersamamu.. da lama cheq xtgk.. huhu :P dulu dulu cheq layan la :)

syasya said...

pasti kan dh bayar zakat juge hehe

Ct Aja said...

hi3.. betul2, bersamamu dah tak macam dlu...tak best..

Cik Ca'ah said...

eh tak guna sms dah ek?
abis tu kena derma mcm mana?
lama dh tak tgk.
huhuu

Afikah Aziz said...

errr ika jarang tgk bersamamu sebab mudah nangis sob3x >_<

Luqeem™ said...

mgkin derma mlalui sms tu salah kot..huhu

derma yg boleh bg pn doa je la..

Anif Abdullah| AA said...

eh camtu ke muka penyu?hahak..

alhamdulillah.. sejuk perut bc entry nih..

Run Away♥ said...

muka penyu..takpa...jgn muka kekure...;d

khairul akmal azman said...

muke mggoda..
sape aweks sebelah 2?

diyan said...

hi ustaz . 3 ringgit je ? :P

apik pehe said...

ok2..apik akan save duit untuk diorang nanti..insyaallah..

cucu umie said...

hehe..ayie suka bersamamu yg dahulu...best sikit dripada sekrng..hohoho

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

kau bertapa ape weyh? haha..ilmu persilatan kah? :P

aimi adilah said...

cter sal pe ek.. x tgk lh.... :(

Rtp Farra Arisha said...

bersamamu!! the best programme tv ever :)

Rain said...

awat ceq duk tmpaq oqang ni...

suka pengacara bersamamu yang lama..

Awan said...

err...duet aku ade kat ko kn? huk3

khairul akmal azman said...

nape dr td 0 je komen?

Tukang Karut said...

memang macam penyu la... huhu...

Lea IsNaw! said...

pengacara pun dh bertukar

yatie Awang said...

tapi apa kena mengena bersamamu dengan gambar kat atas hahaha

InsyaAllah kalau ada rezeki lebih

ABU said...

yaa...jgn lupa zakat..hehehe

haniey said...

aa kalu tgk bersamamu mmg sedih..kdg2 rsa mcm nk ngis..hehe..eh ye ke dh byk berubah,sb hani dh lama xtgk bersamamu..hehe

asfira aminuddin said...

perghh layan bersamamu. tabik!

WAHIDA ALIAS said...

rm3 pon ok.asalkan iklas..=)wawa poloe sni

cinta_lovato said...

nak juga derma... cume x berkesempatan -) Insyallah,one day nanti ye...

ILA HonEyBuNNy said...

ala....xtgk smlm bersamamu..

ne rasa nak tampaq diri ne neh.ehhehe

Zul Fattah said...

aku x boleh tngok r, muka ko.. nak muntah kot.. haha..
apasal buat macam tu..?
:p

Caythrine Amanda said...

me too layan guk bersamamu..siyes menitik air mata...hm..

Wanie said...

bersamamu dha lain?aku dah lame tak tengok..huhu..orang lain plak kot director die?

Hana Soffelia said...

Memang lama dah tak tengok bersamamu. Eh, dah xde dh derma melalui sms? pelik...

YOUsoF said...

Jumlah tu penting Sin, asalkan kita betul ikhlas nak bantu insan yang memerlukan..

Freaky said...

kalo telor bese masak lemak penah la aku makan. kalau telor itik x pernah lg

Niena Pengembara Ilahi said...

sedih je tgk bersamamu, kekadang tu smpai menitis air mata.. teringat balik zaman2 kecik dlu

syarifahsidrus said...

tengok bersamamu mesti terasa sayu je..habis bersamamu insaf sekejap. pastu lelama da tak rasa pape..erk..

Syuxer said...

kalau aku kaya n jutawan,aku sudah pasti sedekahkan kepada orang2 miskin..aku sungguh kesian kat mereka ini..mereka ini miskin tapi kaya budi bahasa..:)