Followers

Saturday, August 27, 2011

balik kampung..

wiwiit :D

facebook macam ta de orang ari nih nak sembang..blog pon suram..nak korek idung ta bole nanti batal puase..semua orang dah balek kampung..

aku dah pesan siap-siap dekat mak kalau balek kampung nanti jangan lah tido sane..balek hari je ..bukan ade sape-sape pon dekat kampung dah..kalau ade atok dengan nenek dulu seronok jugak..duet raye pon banyak arwah atok dengan nenek bagi..

terase jahat pulak bile pesan dekat mak macam tu..sile jangan ikot perangai buruk ini..tampaq sat g baru tao..dengan budak-budak ramai nye..nakal bukan maen..

ikat sorg-sorg dekat pokok kasi kerengga gigit baru tao..alaa dulu macam kau ta nakal pulak..bile dah besar nih je nampak macam bakal ustaz sikit..

yang balek kampung tu hati-hati..aku nih ntah raye ke berape baru balek kampung ta tao..balek jugak kot nanti nak melawat kubur..oke bubye :)

62 comments:

nub said...

bosan gila. habeh aa orang yg x brapa raya sangat macam aku nih. caittt

Nurul Iman Rosman said...

yeah, esok pagi saye balik kampung!

^_^

Cik Tetra said...

seronoknya dengar org balik kg..x pernah beraya kat kg.. :(

Saiazuan said...

ave a safe journey dude :D

Izzaty Ishak said...

Zaty balik kampung malam raya :D

Abby Salvatore said...

Abby lusa baru balik umah mak!
Pagi raya wajib gi melawat kubur..:)

selamat pulang kampung ya..:)
have a safe journey!

cucu umie said...

hehehe,,,wah kira hang beraya dekat bandar lh ea tahun nie..balik kg lmbt yer sirap..hehe ayie dh blik kg pon..4bulan dh jumpa nenek..setiap hari jumpa..

Cik Bell said...

jgn lupa bg duit raya kat aku skali yer..haha ;p

anitaare said...

assalammualaikum..

apa2pun foto diatas tu mmg cun..selamat berhari raya semoga berbahagia dihari mulia ini..dari akak sekeluarga

Far8 budak baik said...

lmbt balik kg ke wehhh??
haha!..
alala takpe2 aku tmnkn kau kat blog ni..budak2 ni pi balik kg pun..sanggup je cari cc nk berblog nye pasal..haha

Umie Artoqiemie said...

Jangan nakal-nakal nanti ikat kat pohon puaka..

adwafarahin said...

aishh adwa sibuk nk blk kg die xnk blk pulak..

selamat hr raya saleh! *1st time nieh tulis nama

cik pha said...

kampung bestt woo aku suka suasana kampung..ngn hijau2 damai perh

ArulchelseA said...

mkin lama mkin kurang la kot..aku ari isnin da tutup kedai dah..kih kih kih...

haniey said...

la ingatkan dah balik kg..hehe..baru je nak cakap,beznya balik kg.. :))

khairul akmal azman said...

sampai salam kat atuk nenek ko.kalaw ade sedare2 lawa..
knl kat aku..hehe

echaRierie said...

hoho..echa pun x balik kg jgk..haha..

Rtp Farra Arisha said...

anda dah besar, layakkah dpt duit raya lagi? fikir2kanlah! bahahaha.

salam syawal in advance SM! ;))

AIMAN said...

wiwit. awex cun :P

Fathiah Hamim said...

aku pun rasa bebudak sekarang nakal tahap cipan. aku pernah rasa nak bunuh diorang pun ada. -___-

budakijaupendek said...

selamat menyambut hari raya =D

Saiazuan said...

asal aku rsa mcm dah baca.. ~_~

Anif Abdullah| AA said...

wiwitt.. awek mana kau culik nih.haha..

aku dah taw punca masalah feed tu.. huhu

emy zulaiha said...

haha motip marshanda?hehe =)

najihah sahami said...

haha..xbalik kampung eh??rugiii oo!!

muhamad hanif said...

woowooowoooo.. balik kampung, hati girang !!



selamat pulang ke kampung yaa.

syarifahsidrus said...

wuhuuh..da nak jadi ustaz ke? lalal

tak balik kampung jugak lagi...

alif haris said...

aaa syrup..jgn pegi lama2 ..nnt aku rindu.. hahahahaha !

z a z a said...

selamat hari raya awak. ye le bulan pose ni org bnk beribadat kot sbb tu x on fb?

Lea IsNaw! said...

balik kampung ho ho ho balik kampung

sara zainol said...

umm.. lau balik kg sara still lg happening.. byk saudara sara kt penang.. but bila balik sana mesti teringat my late nenda.. umm

Syazwan Che Deraman said...

heheh.
aku dari kecik lagi suci.
hahah.
tampaq sat g baru tao.
hehehe.

aku balik kg raya kedua.
jom kita lawan siapa paling banyak kumpul duit raya.nak?

atikamohdnor said...

eah kitaa samaa . .

nenek ngan atok aku empat empat dah meninggal .

lain gilaa rasa

:)

asamasin said...

walaupon xde opah n atok aku kat kg..tp aku ske kat kg..walaupon byk nyamuk tp ade sdara yg jarang jumpe,itulah penwrnye.. :D

YOUsoF said...

Kawan bakal ustaz : Aku pun tak tau balik kampung bila, tinggal pakcik makcik aku je kat sana.. Rumah pun dah banyak berubah, tak macam masa atok ngan nyai aku masi ada dulu..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

selamat pulang ke kampung :)

Wanie said...

dulu ko pun nakal juga dik oi..bagi la can kat diorang tu lak..keke

tdo la kt kampung, baru rase feel raye tu :)

JIJI YU said...

ko nmpak cam ostad ke..meh aku nilai sikit

nelly said...

selamat hari raya !!
:)

iSmaZuRina said...

selamat hari raya!! :)

::Cik Pija:: said...

selamat hari rayaaa! :)

ILA HonEyBuNNy said...

wiwit...aweekkk2..hehe

ahh tgk blog skrg sunyi ja kan..sekarang neh semua mood raya...ehhe

selamat hari raya yer..

selamat merdeka juga..ehhe

schaze zainn said...

tahun ni schaze raya kat ipoh jek.. =,="

Nurnajwa said...

Abang Syrupmasin! *ahahah, mcm takde nme je*

Selamat Hari Raya!
Maafkn semua salah kte ok ><

;)

Tasha said...

sme lah,kmpg da xde sape..huhu

✿ cik pieQa ✿ said...

selamat berhari raya :)

kjaharun said...

wehhh... aku x balik kampung pun :(

dekat sgt ke kampung kau nk balik hari bro?? hahaha

Awan said...

Selamat menjadi bapa...tetbe*

abghani said...

salam raya 2u..kg adalah asal usul kita..jadi jenguk lah kg halaman walaupun seketika

Ct Aja said...

Hi3, betui2, saya pon suka pesan cam2, bukan ape tak selesa tidur rumah org, kalau rumah sendiri tido atas kotak pon lena...hi3

Asyila Zainuddin said...

haha.. selamat balik kampung la ye.. :)

wan azie said...

kg kita sbelah umah jek...tak dek feel balik kg...huhuhu

cik heroin said...

hihi. agak jahat. tp agak btol lah. >.< selamatt hari raya! pandu cermat jiwa selamat. hewhew

nGiau said...

selamat balik kg~ :D

syafiqakarim said...

haha.aku rs raya skng mcm makin surammm.kenapa eh?
kau tak nak siasat ke?haha

pagi raya br aku blk kg jumpa atok nenek.aku hrp aku dpt duit raya.haha
berhati2 lah.

Azroy Kassim said...

gua blk mlm raya.. dammit!!

A-Chik said...

selamat hari raye bro..hati2 balik kampung..

lella lala walaa said...

selamat hari raya! kalau balik kmpg nnt hati-hati kt jalan raya tau. ingtlah org yg tersyg. *promote iklan jap* hehe :)

Aisyah Aina said...

hahaha..boleh pulak kau pesan macam tu....aku pon terasa macam nak pesan jugak kat mak aku macam tu la ;D

amna naziha said...

kalau saya pulak lagi nak duduk seminggu ada la kt rumah arwah nenek. walaupun tok nenek semua dah takda, tapi dapat kumpul semua family bestnya! setahun sekali dua je dpt kumpl semua :']

muhamadsufian89 said...

balik la jumpa sedara mara tu. kau jangan lupa diri. tampaq sat g. haha

meaw said...

kita dah sampai kampung,hiks!