Followers

Tuesday, August 23, 2011

dibunuh bapa sendiri

nih contoh muke bapak penyayang..pak tua si hidung besar :)

buat anak pandai bunuh anak pon pandai..tu la orang sekarang..pekej lengkap buat dan bunuh..seorang bapak sanggup bunuh 3 anak sendiri..

sebelum si bapak nih bunuh anak-anak nye..dia ade gaduh dengan isteri dia..mungkin dia gile tension..kalah gaduh ketuk-ketuk dengan isteri agaknye..terus bunuh anak sendiri..alaa kalau dah kalah tu terime je lah hakikat kan..gaduh la lagi sekali bile dah bersedie..

bace lah dekat sini..siap ade video lagi tv3 bagi..kesian budak-budak ta bersalah tu jadi mangse keadaan..ape lah bapak macam nih..

dah penat-penat kau buat anak tengah-tengah malam bulan penuh lepas tuh kau bunuh..baek ta payah..tampaq sat g baru tao..jangan bunuh anak..jadi lah bape penyayang..oke bubye :)

69 comments:

RinsyaRyc said...

Adeh,,,

cik Dil said...

peewwwitttt..^^

tu la..laki mmg mcm tu..susah nk cari bapa pyayang..

Puan Kutu said...

emm mental bapak dia nie..gila!

aimi adilah said...

mst dy gler 2...

Queen F said...

kejam gila T__T kesian budak2 tu kecikk lagi >.<

Fara E's said...

jadilah bapa pnyayang , haha ;p


cyes , kejam gler si bapak tuhhhh

Fara E's said...

jadilah bapa pnyayang , haha ;p


cyes , kejam gler si bapak tuhhhh

Fara E's said...

jadilah bapa pnyayang , haha ;p


cyes , kejam gler si bapak tuhhhh

inche hlovate said...

nak tolong tampar bleh?? nak tumbuk2 skali si bapa tu.. cisss!!

EnciK AxixOu said...

aq dego tv3 kate die mabuk..

Fathiah Hamim said...

anak bunuh bapa pulak macam mana? =P

Freaky said...

hilangnya sifat manusia dalam diri menyebabkan manusia bertukar binatang

abghani said...

dunia akhir zman

Saiazuan said...

lepas ni anak bunuh bapak

CAYZAL said...

saya seorang bapa yang penyayang,periang,girang tetapi garang..

yo,check out my new blog..

cucu umie said...

wah..saleh kalo hang ad anak grenty hang jadi ayah yg mithalikan..alhamdulilah.. bgus3x..hehe

btw, biaselah skrng manusia.. xthu nk kte deh..nak kte xad akal, ad je akal..

Shamsuddin Amin said...

subhanaLlah...
mmg gile la laki tu... ishk2...huhu

Fikri said...

Skrg ni byk org gila.. mcm2 kes menyayat hati berlaku. Tp alhamdulillah bdk2 tu meninggal time kcik. Syurga tmpatnya..

muhamad hanif said...

"buat anak tengah-tengah malam bulan penuh "


apa maksud ayat ni ? tak phm..



lalalalalalallalaa.

Cik Bell said...

taw xpe! igt sng nak buat anak? HAHAH.susah tahu...apela nk jadi,,

atikamohdnor said...

haihhh kesian gile kan .

dah la nak raya .

tapi bapak dia mabuk eaa?

aku tak dengar sangad tadi .

:p

Ct Aja said...

Kecian si ibu yg susah payah melahirkan kan....

Anif Abdullah| AA said...

kau ada sifat ayah yg penyayangla..hehek

kalu aku bukan tampaq je.. bagi lutut skali..adehh

syazwiena khan said...

" dah penat-penat kau buat anak tengah-tengah malam bulan penuh "

tak paham btoi nie..

Awan said...

emosi nampak? huhu

bella luna said...

pukul isteri pun dah kire kejam,ni kan pulak bunuh anak,mmg gile kejam,.lain kali,lau tak readi,jgn gatai2 nak nikah yea,.

Mohammed Faizal said...

standart la baapak yang tak gune zaman sekarang...kalau jadi kes sebegini rupe conform si bapak getagih isap berbagai

Syazwan Che Deraman said...

bengong punya anak.
hmmmm.

Syazwan Che Deraman said...

ehh..silap..bengong punya bapak..
buat anak, bunuh anak plak..
huhuh

delarocha said...

astaghfirullahalzim...

difficult easy. said...

sedih betul kan.

alif haris said...

haih =,=
tau buat anak je .mnjaganya tak reti ..

ArulchelseA said...

bapak masuk air ..tu yg susah tu.. kih kih kih..

aku nk bunuh nyamuk pun kesian.. kih kih kih

kim heeruul said...

kesian anak dia..
haiwan pon tak bunuh anak sendiri..hmmm

meaw said...

apa kejam bapaknya tu,huhuhu.....ko nanti jadi babah yg penyayang tau......

Lea IsNaw! said...

kejam betul bapak tuh!

bighagenjo said...

betol2.
ingt senang ke nak beranak.
buat anak senang ar.

Run Away♥ said...

wah...ni mesti dia lupa diri ni kan...;d

ILA HonEyBuNNy said...

apa nak jadi manusia zaman sekarang neh...

bapa2 dan ibu2...insaflah..hehe..

jom kita tampaq ramai2 bapa yg bunuh anak tu..ehhehe

adib syazwan said...

dunia akhir zaman wei, sedihnye~

Wanie said...

huhu..kejam punye olang..nak bunuh, bunuh diri sendiri je la..

pamie said...

sian dowh..kecik2 je lagi anak dia tu..2,3 ngan 5 tahun..kejam gile..

Cik Tetra said...

tau xpe..gile kesian..sadiss betul bapak budak yg kena bunuh tu..gile kejam..

cik heroin said...

Minggu ni je ada 2 kes bapak bnuh anak. dlu mak bnuh. skg trend bpak plak. hewhew

cik bulan said...

nate btopengkan manusia

sue perbs.. said...

ape nak jdi la manusia skrg smpai snggup bunuh darah dging sendiri..

EzayHadry said...

takut wey...kejam giler..
mule2 ingat berita luar negara, sekali kat Johor..aduh :(

Luqeem™ said...

lepas ni smua nk bnuh yg tak berdosa..

yat sadri said...

bapak nyer mabuk an time tu.. gila punya orang..!

C i k P i p i T e m b a m said...

kamu tuu jd la bapak penyayang nnt . bukan bapak ayam tau xD

Asrul "iLham" Sany said...

taknak anak bg le kat orang2 yg nak anak...

bodoh... kang aku dh marah2...

rara pinkmafia said...

hmmm xingat dosa dorg ni.

fathiahRAIHANA said...

kalo bukan anak sndri pn tak ke rsa bdosa nye bunuh org tuu -.-

syasya said...

ish..die tu ade masalah mental kot..adoi...kesiannye la anak2 die..xde dh waris..huhuu

asamasin said...

drpd bunuh anak baek tampaq anak..ha...tampaq sat g bru taw..ape pon bolehhh! :D

YOUsoF said...

Mungkin dia tak berjaya pujuk bini dia pada malam berikutnya.. tu yang bengang sampai bunuh anak sendiri...


Sedih aku tengok kes macam ni, memang betullah. manusia sekarang ramai yang dah bernafsu binatang..

Niena Pengembara Ilahi said...

dh hilang akal, nafsu menguasai diri.. cmtu la kalo hidup xbrpegang pda agama..

Anif Abdullah| AA said...

aku dah tunjuk rambut bru.hahak
weh,tukar feed jom

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

memang skrg bunuh2 weyh..aku pn tak paham lah kenapa..bunuh org, bunuh anak, macam potong ayam kat dapur je..dunia semakin pelik! :D

Asyila Zainuddin said...

memang trend sekarang suke bunuh2 ek.. sikit2 nk bunuh.. hmmm..

buDAK keCIK said...

tu namanya ade masalah mental tahu..

Afikah Aziz said...

Anak tu amanah Allah,bila dah namanya amanah kena lah jaga baik2 ni tak,nak marah sikit terus bunuh. Allah. Sungguh kuat pengaruh nafsu sehingga sanggup melakukan perkara keji tu. Nauzubillah. Semoga dia diberi hidayah dan sempat bertaubat atas kesilapan dia

schaze zainn said...

skrg ni macam2 hal berlaku

anak bunuh mak ayah

mak ayah bunuh anak

cucu bunuh datuk nenek =,="

dunia dah tak aman =,="

Izzaty Ishak said...

Pakej, pakej. Macam-macam hal lah sekarang!

Syuxer said...

aku dah kata..dunia akhir zaman,otak semakin tak sihat..kesian mangsa keadaan huhu..

suha said...

hmmmm, sedihnyaa macam ni. ada orang, siap tunggu bertahun tahun untuk dapatkan anak.

haha, part gambar tu kan,
angkat bakul sendiri yee? :p

Far8 budak baik said...

aku bace beb yg pasal ni..
seyes marah gile grrrrr..
yeke penyayang wehhh..
mcm takk je..
hahahahahaha

syarifahsidrus said...

makin kejam manusia sekarang

diyan said...

bunuh anak mcm sembelih ayam di hari raya :p