Followers

Thursday, August 4, 2011

mari merampas pencil..

kenape aku senyum macam ta ikhlas..kenape..kenape??

pegi terawih ade je cerite sarah nak bagi tao  dekat abah..elele nak kipas abah lah tuh..tampaq sat g baru tao..hari nih katenye ade spot check..

sarah cakap sape bawak pencil banyak-banyak pon kene rampas..err..undang-undang sekolah sekarang memang ta bole bawak pencil lebih dari 3 biji ke??

peraturan sekolah sekarang memang dah laen kot dari dulu..ye lah..zaman-zaman aku dulu budak-budak kenal siti sifir je..ta kenal siape itu pamela anderson..siape itu kencana dewi..

budak-budak sekarang dah hebat..kenal je sape megan fox..sape itu wan maimunah..memang patot pon peraturan sekolah ketat..padan muke sarah..oke bubye :)

51 comments:

MissViVio said...

hahaha...comel je gmbr ek..:D

echaRierie said...

err..mcm tue ea..pelik lak xley bwk pnsil >3..haha..

bdk2 skrg advance lor..hehe

lilypelangi said...

pelik pelik~

sekola mna tu ? hehe

Fathiah Hamim said...

jap apa kena mengena tak leh bawak pensel bebanyak dengan mengenali pamela anderson a.k.a kakak angkat aku? =D

psstt boleh kenal tak abang macho sebelah budak gemook nuhh. =P

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

sudah-sudahlah nyakat si sarah tuh..sian dye doe..haha ..kau kuat jeles erk dgn adek ko tuh..beralah lah, kau kan abang..pak tua lagi..haha :D

Syazwan Che Deraman said...

caitt..macam la kau tak kenal sape tu pamela anderson..maria ozwa?..hahah..joking bro.

jahat kau dulu..ludah kat botol senior..naseb baik junior aku tak macam tu.

selamat berpuasa.

Nurnajwa said...

Wasehhh, ape pnye peraturan laa --

Sekolah rendah kte dulu tak boleh bwk pensil tekan je ;D

*suka sgt amek gmbar ehh? XD*

shida'R said...

hahhaa..budak skg pon dah moden bukan zaman je miden kih3 :P eh sat kalo pensil bukan btg ke? hehe... :P larikk.....

C i k P i p i T e m b a m said...

HAHAHA ! psal pensil pon nk kecoh ek skola skang nie . heran2 . haha . hurmm . mcm siot je pamela anderson . hakhakhak

Freaky said...

wan maimunah tu sape ? hahaha

Puan Kutu said...

pensil lebih tak boleh?isk2..zaman akk dulu liquid paper jer tak bley bawak!

cucu umie said...

iyer ker xboleh bawak bnyk2..adik ayie bawak shje bnyk2..mungkin lain sek lain undng2 kot..heheh

diana said...

hahah...
masa sekolah rendah akak bawak pensil satu kotak..
tak jadi masalah pun kat orang lain..:p

khairul akmal azman said...

aduh..x le blah sekolah tue..

Cikewi said...

budak2 sekarang memang advanced. kadang2 kita pulak takot kat dorang. wuuwuu..

khairul akmal azman said...

beb!gua nak tdo dlu..sok takut x bgn sahur lak

pamie said...

ooo..ade lagi..cuba tanya ALONG tu sape kat sarah..along yang patung tu ye..mesti tak kenal..tahun 98 tak silap ak along ni faymes..hehe..

A L O N G..along..A L O N G..along..kekeke.. (lagu die)

adib syazwan said...

sekolah=penjara
hahaha!

Tukang Karut said...

errr... ada jugak ke peratura macam tu? macam sedikit pelik jea...

aimie amalina said...

hehhehe
betol!
adoi..ingat lagi ayah rotan kalo x apal sipir..heheheh

Far8 budak baik said...

tu arrr dulu tak de pensil pun..
tulis guna air liur je..
tidokk je dalam kalas tuuu..
hahahahaha..tu ar...
mmg kene lah badge dyorg kn..
badge kita je suci kn...
ekekekeke

shafmechy said...

gila pelik bawak pensil byk kena rampas...rampas2 dp kt koperasi, pastu jual balik =P

ArulchelseA said...

aku dulu kenal eman manan je..kih kih kih..

Azham Vosovic said...

hahahaa.... comel lah Sarah tu...

My Name is Mar said...

Aku dulu PEMADAM.. Kalau ada banyak PEMADAM, cikgu RAMPAS...
Sebab kitorang suka bet lawan PEMADAM..
ha-ha-ha:D

Drama Bulan Puasa Menyentuh HATI

alif haris said...

hahahha ..
undang2 dah ketat ..
pdn muke ..
nasib baik aku bukan budak skolah lg hehehe

cik ungu said...

time skolah dlu ade peraturan paling bodoh.



sape bulu ketiak lebat sangat kene lempang depan perhimpunan.


bodoh,kan..?



memanglah.

sebab aku menipu.

Asyila Zainuddin said...

huh.. punye pelik peraturan.. pensel je pun.. haha.. kalo pemadam kot la.. kn dulu duk main lawan2 pemadam.. kekeke..

ABU said...

ek..mmg tak boleh ke?..
budak2 ada je nak borak :D

Anif Abdullah| AA said...

zaman aku dulu,kenal norlia ghani jew..sedih kan..hahhahak

p/s: pensel bahaya la

fiq. said...

aik, bawak pensel lebih kena rampas? peliks..

betul2, lepas tu, kenal member siti sifir, ala,, a.l.o.n.g

huhu

SAIAZUAN said...

zaman kte dlu baik2 je an

cik sakdi said...

haha biase la tu, nnt budak wat jahat pensil byk2. ape dose wan maimunah?kahkah

Nur syuhada asyiqin said...

hehe. budak2 sekarang lg advance, tu cikgu kena tegas lebih lebih..

selamat berpuasa :)

Wanie said...

hehe..aku dulu pensel bawak sbtg je kot..pensel picit..skang ni diorg bawak smpi 10 batang la tu..sbb tu ade peraturan baru..haha

teha said...

hahaha ! pelik2.. bwk pensil bnyk pon kne rampas

delarocha said...

bawak pensel lebih kena rampas?

undang2 mana plak ni?

klu tak bawak pensel boleh tak?

huhu

biawak goreng said...

haha... dulu sekolah aku x boleh bawak pensil shaker tu... pasal byk kecurian... parents penat beli... cikgu malas layan parent complain~

apik pehe said...

hehehe..aku dulu bawak pemadam banyak giler..pemadam takper kan..hahah

Shamsuddin Amin said...

adeh...
pencil pun nak kene rampas...???
hahaha

rara pinkmafia said...

heheheh mcm2 lah kamu ni.

e k i n said...

Nak jadi Lisa Surihani la jap dekat sini.

Awat senyum macam joker? Haha :p

diyan said...

dulu kat sekolah dyan pemadam tak boleh bwak byk .sebab dok main pemadam :P KAHKAH

cik pha said...

HAHAHAHA sian kat sarah takleh bawak pensel byk2 pelik bebenor..dulu2 nk bawak selori pun sekolah tak kesah

Terbelog said...

pelik gak
sekolah tu hehe

senyumSOYA said...

pelik sket.. skolah mane ya?/..heheheh

Anif Abdullah| AA said...

diorang guna pensel picit ke 2b? lawak pulak baca komen di atas..hahak

Izzaty Ishak said...

Hahahaha. Rindu zaman sekolah. Tapi kalau pensil pon nak rampas, malas lah nak pergi sekolah :D

Suhazli said...

1st tgk gambar tu terbahak2 kot tgk!!hahaha..

ko minat pamela anderson eh?tiap entri je ada nama dia..huhhh!

schaze zainn said...

eh tu lecturer kan? mcm pernah tgk je

fyfy xatiel said...

eh SIR MAHATHIR LA. KAH3. COMEL2