Followers

Thursday, August 18, 2011

sejuta impian

hai ;)

sume orang ade impian kan..alaa gile kau menipu tahi kucing lah kalau kau cakap ta de..sedang kan nenek dekat atas tuh pon aku rase mesti ade impian..

impian nak berak merate lah..impian nak kawen dengan taylor swift lah..cube realistik sikit impian tu..ini yang di kejar ta dapat, yang dikendong berciciran..ishhh sape yang nak kawen dengan taylor swift tu?? tampaq sat g..

ewah-ewah bule seraju tigo..cakap pandai..impian aku satu je..pak cik mak cik abang kakak..tolong lah bagi duet raye dekat saye lebih sikit tahun nih..tolong lah..tolong lah..

kawan-kawan bole dapat sampai beratus beribu..aku nih habis je spm duet raye ta pernah cecah ratus dah..terase diri ini tidak berharge di mata orang-orang tua disekililing..errr ke kawan aku tuh budak-budak bawah umur lagi??

kenape pakcik..kenape makcik..adakah saye lagi kachak dari pakcik..ohh tidak mungkin kerana muke pakcik ade iras-iras a. galak..adekah saye tidak mahu berkawen dengan anak makcik menjadi alasan untuk makcik ta nak bagi duet raye lebih pade saye..ececece..tampaq sat g budak nih..

jadi harapan saye pade pakcik makcik abang kakak..bagi la duet raye lebih tahun nih ye..merintih nih..tiap-tiap malam mengigau nak dapat duet raye lebih bnyak..oke bubye :)

56 comments:

kapten kakak said...

kau dah tua ! taleh dah XD

Anum said...

bestnya dpt duit raya banyak2

Far8 budak baik said...

hahahahaha sengalll..
adakahhh kau lagi ensem
dari pakcik makcik itu..
jeng jeng jeng..
kau dah besa gajahh
mmg ar tak ley dpt..
aku boleh lagi ar..
hahahahahaaha

Asrul "iLham" Sany said...

kahkahkah... tapi takpe, aku yg dh tua n dh keje pun still dapat dwet raya...best x aku? :D

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

haha..kesian dgn kau weyh..nah seposen buat tambah duet raya ko..:P

senyumSOYA said...

heheheh...saya nak duit raya beratus2 gak..^^"

sambil senyum paling comel...heheheheh

Fathiah Hamim said...

makin tua makin takda duet raya. haih

schaze zainn said...

IMPIAN SAYA NAK SEJUTA RINGGIT, ENCIK SIRAP BLEH TUNAIKAN TAK? hihihik xP

YOUsoF said...

Usaha tu penting.. Raya ni kau boleh cuba tebalkan muka join budak² raya setiap rumah, aku tengok usaha mendatangkan hasil...

Asyila Zainuddin said...

hahahaha.. ce bg alasan nak masuk u.. mesti dpt duit raye lebey.. kekeke..

Hanif Idrus Blog said...

Impian nak duit raya...
pergi balog n idapat duit raya..betulll..
Duit Raya Untuk Budak Gemuk

cha zainol said...

dan impian aku. nak share duet raya yang kau dapat :) heeeeee~

meaw said...

sebab ko tu dah besau, raya nanti pakai selebet buat perangai cam bebudak kompom dapat,hahaha :P

Izzaty Ishak said...

Nak amik limapolohhengget! :D

ILA HonEyBuNNy said...

impianku nak jadi kaya n kawin dgn anak raja...ehhehhe

wahahha..nak duit raya jugak...sapa nak bagi neh...heheheh

rara pinkmafia said...

oiiii dh tua,mana maunya nk dpt duet raye lebih.

namaakulynn said...

juga sedang bharap kutipan duit raya tahun ni btambah wpon umr pon btambah.hahha

KeTaM_BaTu said...

smgo capai impian kamu.. ^_^ kumpul duit raya banyak2 k.

apik pehe said...

oh tidak..ko kena puji pakcik makcik yg ada disekeliling ko..baru la dapat aper yg ko mahu..hahaha

Luqeem™ said...

sy nak kawen dgn lisa surihani..haha

impian aku nk dpt duit raya sikit je taun ni..ok?

Acid+ said...

+LoL,
Comel r Makcik tuh!nak No.. :D
nak duit raye dtg umah aku~Ha3

pamie said...

kahkahkah..ni entri ko senget sebentar ke ape ni? haha..

Umi Asura Sanusi said...

sape yang nak kawen dengan taylor swift tu??? hahaha..
semoga impian tercapai ye..

Lea IsNaw! said...

hahaha. sengal!
ko jauh, kalo x, aku dh bg duit raya dh
gagaga

cucu umie said...

KAHKAH..duit raya ayie pon same shje.. low2 shje setiap tahun..
aishhh, tpy apa kte hang bg aku lebih saleh..hang lagi tua dri aku kan..hehehe

aimi adilah said...

cian syrup ... ahahhahah...... meh uma kite meh kite bg duit rye ahahhahah dr vvviiipp ny duit rye ahahahahah

Maicher said...

bahahaha.
nak dapat duet raya lebeh rupanya..

pagi raya tu buat2 la sapu lantai rumah, basuh pinggan or et cetera.

nampak kesian la sikit kot.
hahaha

atikamohdnor said...

datang rumah aku nanti aku bagi eaa .

hahah .

muhamad hanif said...

oh,

mana boleh dpt duit raya banyak, kau kan tak sunat lagi..


wahahahahaha !!

Afikah Aziz said...

ok meh2 nak bg duit raya haha

buDAK keCIK said...

erk, ak rasa bila ak dh bsr pnjang ni, duit raya mmg cecah angka ratus gak la. hehe. jgn jelesh ea ;p

Niena Pengembara Ilahi said...

hahaha siannye,s ampai ngigau nk wit raya yer! isk.. dasat jer... kampung kt mana? kalo kt kelantan meh tuntut ngan akak, tak pun dtg la beraya kt kelantan, akak kasi duit raya...

tu la, kawan ngan budak umo seploh taun mmg ar, mst ar dorg lgi bnyak... hehehe..

Zul Fattah said...

cis..ingatkan apa tadi.. jadi ini entry nk bodek r.. nk duit raya..?
kurang asam.. haha..

cik aisha said...

eh umoq dah bape ni nak duwet raya? kang bg seposen kang sure xmo nye...kikiki

Cik Tetra said...

saya setiap tahun dpt duit raya banyak.. best!! jgn jeles.. :P

alif haris said...

hahahaha .. nnt dorang ckp ala ko dah besa,tak payh duit raya ..:D

cik sakdi said...

dari ko tunggu duit raye baik ko keje seben eleben. dari kau dok membongkang kat umah. wakakakakka sile sepak aku.

Faraa Eiman's said...

aku tade impian pon , wuuuu

sara zainol said...

laaa... nk duet raya lebih ka? mkin besar mkin sikit la duet raya.. :)

teha said...

laa.. nk duet rye ke ? meh sini dtg umah.. hahaha !

ABU said...

aku dah tak layak dpt duit raya dowh..aku pulak yang kena bagi duit raya kat anak2 bua aku matila hahahaha

C i k P i p i T e m b a m said...

peglah kawen dgn pamela anderson ke ., janda tuu . kahkah , jgn kata duit raya , aku pon xde wehh

aiman fanboy k-pop said...

nak duit raya,datang umah...satu guni pon aiman bg lagi...mai..mai..!heehee....

p/s:besow2 pon nak duit raya lagi bang??bgilah plak si kecik comel pegang duit raya plak...

Freaky said...

aku x kisah dah pasal duit raya. yg penting makan :D

delarocha said...

dah besaq panjang pun mintak duit raya lagi? tampaq sat g budak nih baru tauuu

asfira aminuddin said...

aah harapan aku pun sbb nak dapat duit raya bnyak dari abg2 aku. diorg kedekut gila. cis!

diana said...

impian akak nak banyak duit je...
tu je..tak de lain dah...
hehehhhe

Wanie said...

haha..kluhan seorang DEWASA yg nak duit raya..ingat budak2 lagi ke?aku pun same la macam ko..huhu..duit raya tak masyuk dah oh skang ni..

Syuxer said...

impian aku nak ke Mekah..itu paling utama hehe..;)..

semoga ia tercapai hehe

Anif Abdullah| AA said...

bawak2 la mengucap yang kau dah tua dow..hahaha.. alaa,wat muka'tampaq satgi' je..sure dpt..hahak

syarifahsidrus said...

kalau kat kampung selagi tak kerja dapat duit raya..hee..makin besar makin banyak :P

echaRierie said...

blh3..echa bg syrup sampul je ea..hahahahaha..

echa dh bsr ni xpernah dpt duit raya dh.. :)

syasya said...

hehehe kat kampung kite selagi belajar selagi tu dapat duit raya..lg besar lg banyak hahah syukur alhamdulillah..tp skang tgh kerja..x dapat dh la kot. sob sob

Lily_Omar said...

thu sbb ap ko xdpt sbb ko gemok, org xnk kasi duit byk sbb 9ty ko mkin gemok...haha!

Lily_Omar said...

thu sbb ap ko xdpt sbb ko gemok, org xnk kasi duit byk sbb 9ty ko mkin gemok...haha!

fndrocka said...

dah bukan zaman kau dah ni nak duit raya