Followers

Thursday, August 18, 2011

iklan itu ini

wiwiit..nasir bilal khan :D

ohh bulan puase nih aku terperasan yang iklan sedikit ehem-ehem macam dah ta de tayang dekat tv..mungkin hormat bulan ramadan agaknye..

alaa iklan yang macam "ehem-ehem anda kendur".."ehem-ehem anda kecil".."gunakan lah pa**da mawar beracun beauty"..err ape tuh ehem-ehem..buat-buat tanye pulak tampaq sat g..ta manis anak teruna tulis bukan-bukan..tu kene letak ehem-ehem tuh..ecece..

ari tuh mase iklan tuh tunjuk dekat tv..aku pandang emak..emak pandang aku..lepas tuh 2-2 gelak besar..ya Allah..merepek betol iklan nih..merah muke aku tahan malu..

ye lah memang lah tuh ubat untuk orang perempuan..tapi kalau budak-budak bawah umur yang tengok iklan tu macam mane..kan ta manis di pandang oleh anak-anak kecil..ewah-ewah ayat..

aku yang atas umur nih pon macam malu sikit bile tengok iklan tuh..ecece..ye ke malu..ke suke..tampaq sat g..gatai noh hang..jadi yang lelaki jangan seronok sangat tengok iklan tu kalu ade mase puase nih kurang pahale..tampaq sat g..oke bubye :)

58 comments:

ArulchelseA said...

mcam2 skang ni..kihkih kih kih

Wanie said...

haha..dah lame kot tak perasan iklan ehem2 ni..mungkin sbb aku jarang tgk tv?kah3

Syuxer said...

iklan pe bro??iklan tuala wanita ke heheh..;p

BuLat i2 CirCLE said...

xpayah ade terus pown xpe iklan 2..aq pown pelek nape la iklan cm 2 leh lepas..tyme budak2 tgh tengok cite kartun pulak 2..

meaw said...

serius bila tengok nasir bilal khan tu teringat kat lecturer yg muka sama macam nasir tu,hahahha! a'ah kan dah tade,ni idak,nak kasi kendur tak kendur,jadah apa lah iklan gutu,huhu

Diary oF Mine said...

hahahaha... mcm kenal iklan ehem2 ehem tu.... bahahaha.....

cik sakdi said...

wakakaka yeke iklan2 syok tu dah xade? kahkah tapi kat surat kabo n majalah berlambak weh.siap ade tesmoni lagi.
"kini hubungan kami sehangat mlm pertama" dush! kahkah gilo

cik najihah said...

hahahah iklan sulit tu

Cik Tetra said...

hahahahaha.. x boleh blah part awak pndang mak awak.dia pon pandang awak..comel boleh tak..HAHAHAHAH.. :D

Far8 budak baik said...

tu lahhhh aku sokong gile
tapi iklan macam gini lahh
hari2 aku tunggun depan tb..
bahahahaaha...
larikkkk..
klo ade aku tgk..ak
tutup mata dyorg..haha

Freaky said...

hahaha kasi pejal dan anjal semula.. x leh blah iklan tu :P

muhamad hanif said...

kntoi kau suka tengok ilan "ehem-ehem" kan ?


tampaq sat g. !



wahahahahahaha

kapten kakak said...

malu sikit XD hahaha

atikamohdnor said...

kau lelaki malu?

aku yang pompan ni kalau tengok pon malu .

memang tak patot pon ada iklan macam tuu
kalau nak pon kena midnight jelah .
harharhar =..='

aimi adilah said...

ahahhaah.... cmpi iklan pon syrup hafal ye... ahahhahaha

Syaz Wanie Affandi said...

hahahaha...tau takpe..kadang2 iklan ni cam tak sesuai je kan..=="

cucu umie said...

kahkah...nak bt mcm maner dok..mmg dia suka bt iklan mcm gtu...hauhau aishh, rasenye mcm tidak tapis shje..

Saiazuan said...

xpe2 t aku nak atas, jadi orng yang tapis iklan2 ni..haha

Fathiah Hamim said...

sebab tuh la jugak aku malas nengok tv. iklan macam hape ja

ILA HonEyBuNNy said...

iklan apa yer....(budak2 under age tanya neh)hahha

buat2 xtau..ngeh3...tampaq sat g baru tau noh..ehhehe

Faraa Eiman's said...

NBK , ohhh mannnn !



hahaha

shida'R said...

hehe..masing2 nk dpt pahal..kene la kurgkn hehee..shida pn perasan gak hehe..ikln tu da xde dah..byk promosi rya jer..

Puan Kutu said...

haha iklan yg mana tu ekk?

teha said...

ecece.. malu2 gitu

Nur Farah Hani said...

tahu tak ape.. menyampah je tengok.. uhuhu..

Umi Asura Sanusi said...

kan elok kalau bukan bulan pose pun x de iklan menyampah macam tu. x suke!!

syahirooAhmad said...

ko tunggu nantie iklan raya kuar. mesti best2..

::Cik Pija:: said...

hahahadoi, lucah btul iklan zaman skrg ni :D

Anif Abdullah| AA said...

line tempat aku ada masalah dow..sadis2
wooo,btui tu..aku tukar channel kalau tgok ikla cenggitu..wawawaaa..

haniey said...

oo fhm2 iklan apa..hehe..ish mmg truk pn iklan cmtu,wat malu je..hahhaa

yatie Awang said...

iklan apa tu, kakka kurang tengok iklan, time tengok citer, sampai je iklan teris tukar siaran

maya anis said...

kadang2 sy pom malu....:')

Lea IsNaw! said...

mesti ko tgh rindu nak tgk iklan tu kan kan?
tu yg wat entri khas neh :P

Nurulee said...

iklan kt tv3 kadang2 mlmpau sangat. da xda tapis2 lg. ish3~

Queen F said...

ahahah ha'ah dah takda dah iklan tuu.. iklan yang kacip fatimah "saya di bilik bang" pon dah tak ada jugak aku rasa.. HAHA iklan macam tuu lajuu je.. :D

Luqeem™ said...

aku rasa kena buat satu channel khas utk iklan saja..haha

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

aku tgk pn malu weyh..mmg aku tutp je tv kalau ade iklan camtuh.. nak2 bile aku tgh tgk TV dgn abg aku doe..malu2..

pamie said...

iklan ape tu sirap?

syarifahsidrus said...

iklan tu..tak kena la...buat malu je ..ceh

delarocha said...

iklan tunjuk ketiak ada lagi...

diana said...

teruna ke????

larikkkkk....!!!!!!!!

echaRierie said...

hahaha..
syrup2..
klw echa mls nk dgr semua iklan mcm tue..kecuali iklan resdung gitu baru minat..hahaha ~

syasya said...

huhuhu bagus la x tayang dh. adeh

muhamadsufian89 said...

garang la abg ni asik nak tampaq org je. haha

rara pinkmafia said...

owh aah lah,baru perasan lah iklan tu xde.hehehhee bagus lah kamu ni.alert.

sara zainol said...

haish.. iklan tu.. malu la.. elok la jika xda terus..

farah said...

haha. iklan ehem ehem yeee :P

Niena Pengembara Ilahi said...

marah nampak.. apa motif letak gamabr nasir bilal khan?

iklan yg paling nyampah...



"abang.. sayang dah kat atas ni.."

haaa.. sampai anak sedara akak leh hafal.. hampeh

Rtp Farra Arisha said...

hadoiii..iklan mana satu ni? u make me confuse..hehe.

amna said...

huhuhu.. bulan berkat kena hormat.. alhamdulillah ~

schaze zainn said...

iklan sakai.

benci betui iklan camtu..grrr xP

Izzaty Ishak said...

Wahahahahaha. Nak tergelak je. Tak terkata. Kah kah

Asyila Zainuddin said...

hahahahaha.. siyes benci giler kot iklan tu.. adoi..

lilypelangi said...

aku tak suka bebenor iklan ehem-ehem tu . HAHA

bighagenjo said...

haha, alah, koba yo lah suko. tah apo yg klaka eh

alif haris said...

media malaysia ni tu lah lemahnya, bnde2 cmtu boleh pulak die luluskan,

tp bnde yg membuka mata rakyat tak pulak die luluskan tontonannye =,=

Lily_Omar said...

mn xramai pompuan byk dedah sn sini, iklan pon xsegan nk dedah snsitu..

YOUsoF said...

Budak atas umur : Aku pun naik segan dan muak tengok iklan sebegitu.. Yang jadi model bangga habis lah... kononnya.