Followers

Saturday, January 15, 2011

cerite budak gemOOk..

nih mase sem 2..gemuk sikit lahh :)

Ohh sebab ramai sangat yang tanye asal letak cerite budak gemook tapi ta gemok pon tengok..jadi tetibe terdetik sedikit kate-kate hati untuk menbebel-bebel seperti mak cik joyah carik gigi yang hilang ditengah padang padi sambil makan-makan sireh..ohh mohammad salehudin memang gemok ye adek-adek,akak-akak,abg-abg dan pakcik makcik..

Nampak gamba memang la macam ta gemuk macam tenggiling goring tapi bile jumpe betol-betol mesti macam terkejut beruk terkene cili di bontot sedikit..ta caye bole bace entry nih..minggu lepas berat maseh lagi 76 tapi ta tao lah sekarang nih berape sebab asyik makan je..mesti naek balek la berat nih..

Kalu ikot sejarah mase kecik dulu sumpah berat ta naek dan kurus seperti antologi sehijau warna daun form 1 tuh..tapi mak dengan abah ta jemu bagi anak kesayangan beruag panda dyorg nih makan vitamin champs tiap-tiap hari dan telah meng”open” sesame kan napsu makan ini berlipat gande dan menjadi gemok mase sekolah rendah dulu..dan bile masuk sekolah asrama berat badan anak mereke ini seperti berat anak lembu hijau nih pon turun dan jadi seperti berat seeokor semut merahyang bole bermaen teng-teng dengan senag hati..tapi semue kenangan dan kisah silam itu hancur musnah seperti tsunami menyerang aceh bile masuk uitm..berat badan aku naek dengan mendadak dengan penuh mengelegak dan jadi lah budak gemuk..

sem 4..ta nak macam pekerje tesco pon kann :)

Balek umah je..jiran kiri kanan maki dan terus mencarut tanpe henti kepade diri ini seperti gemook..gemmokk..gemoookkk..dan jadi lah belog budak gemook sampai sekarng..haha..tu lah cite nye..jadi berat aku sekarang officially 76 kg dan turun 2 kg dari sem lepas..oke bubye :)

nih paling latest..bersame anak-anak ayam kuhh..haha :D

12 comments:

iKhRam said...

tak gumuk pun...

makan byk akan gemuk, itu semua mitos shaja..

syrupmasin said...

ikhram : haha..gemuk lah :)

rj Etika said...

fuiyooo...gemoknye!!!
hahaha. :D

syrupmasin said...

haha..gemok gile kann :)

ZWAN SABRI said...

Saleh X gemok tapi saleh Boroi..
HAHA

syrupmasin said...

zwan : haha..gile kau jaat doe..haha

enamlima83 said...

baby nya mana???

syrupmasin said...

enamlima83 : baby ??

Eazy Izzuddin said...

eh biasa ja..
x gemuk pun..
xD

syrupmasin said...

eazy : haha..gemuk la tuh.. :D

M.a.s.u.r.i said...

tang mana yang gemuk nie?????????

musykillll...

syrupmasin said...

M.a.s.u.r.i : perott berlipat guting lipatan lah :D