Followers

Sunday, November 21, 2010

ohh gemuk??

ohh aku ta nak la jadik macam nih..tolong!!

oke..kalu cakap pasal gemok sumpah ta kan habis la..sampai ke tue masalah gemuk ta kan selesaikan kalu nak jage makan pon malas..haha..adoii..oke aku penah bace 1 article yg ckp 15% budak umo 12 smpai 19 tahun ade masalah kegemukan..haaa..mcm mne pulak org dah tue mcm aku nih..berpae peratus pulak kan..haha..adoiii..bile pikir2 balek aku tingat mase skola asrama dulu sumpah badan aku kurus nak mati..ohh sangat2 bebeze dari sekarang..haha..mane ta nye makan pon macam ta makan..kau lalu ke makan kalu makanan kat skola 2 mcm nak bagi kucing makan..haha..kalu bagi kucing makan pon mesti kucing fikir 2-3 kali sebelum makan..haha..

tapi bile dah masuk u nih..makan tanpe henti..oke mulut kau mesti mengunyap 24jam..haha..ye la..bagi aku selagi bole makan kite makan..memang gemuk la kalu kau terus pegang falsampah bodoh kau..ohhh..BMI aku sekarang 26.7..ohh gile mati kejap..yeay kau dikalangan org yg berlebihan berat badan ye..harap maklum..ohh kalu nak jadi normal BMI aku kene la 18.5 smpai 24.9..haha..mampu ke kau doe..ohh naseb nk ke obesity 2 jauh lagi dan diharapkan dpt kurang kan ke normal BMI dan tidak ke obesity..ohh harapan tinggi nih.. :)

bile bace2 yang kalu da obesity bole bawak jd mcm2 sakit..sumpah takottt..ye la..mane ta..kalu mude2 tapi dah penyakit mengalahkan nenek2..sumpah takot..haha..oke jadi mule la menjage makan dan exercise sikit oke encik mohammad salehudin...anda mampu mengubahnye..haha..ohh ta pon kau memerlukan jus mate 5 kot nak kurus..gempar gegak gempita tsunami..ohh bak kate dr rozmey..

dah sudah2 la merapu..oke..bubye..nak makan..haha..ohh mcm mne nak kurus?? :)

tanampak gemok pon kan?? :)

*oke hari nih dengar album nicki minaj-pink friday.. :)

6 comments:

cik zaza said...

waahh!!terbalik pulak dgn aku..
aku mase duk asrama dulu lg berisi dr skrg..huhu..

Syafiq Rosli said...

hoho..mungkin stress blaja kot mendorong kita makan byk bro..

tarijemariatul said...

apsal xnampak gem0k tp BMI k0 tggi sesgt2 saleh,,,nie bahana ngate atul dulu k0t(gur0 j),,,nyways juz f0rget about nasi for a month(b0leh tahan ker)...sebab tuh yg atul wat dulu bile k0 kate atul gem0k(at least BMI atul 18.9)..=))

syrupmasin said...

cik zaza : haha..asrama kau makan sedap nih :)

Syafiq Rosli : haha..mungkin ade kebenaran disitu :D

tarijemariatul : ohh robex aku rindu kau..haha..nasehat yg bergune mungkin :)

ZWAN SABRI said...

Saleh, gemokla best..
org kata, gemok itu sexy.. hehe..

syrupmasin said...

haha..banyak la kau punye sexy..sekse ade la doe :)