Followers

Monday, January 17, 2011

senyum sikit..

ohh nih mase part 2 :)

Ohh bebelan di petang nak ke senje..ari nih mahu membebel pasal senyum lah pulak sebab tetibe terpikir yang senyum nih bagus..banyak-banyak gamba yang aku tangkap dengan budak-budak gile majority gamba senyum kerang busuk..senyum kan satu sedekah kekadang dengan senyuman nih la dapat pikat hati orang..dan aku nih mudah senyum kot dengan orang dan mungkin orang akan kate aku orang gile pakai selipe dekat tangan baru keluar dari ospital gile bile senyum tetibe dekat orang..

Satu yang aku suke bile senyum bile orang balas senyum balek dekat kite..ohh selalu nye yang balas senyum nih orang-orang tue..pak cik makcik je..kalu orang mude sebahagian je yang selalu balas senyum nih..bajet bile aku senyum dekat dyorang mcm aku batak kuli batal sangat lah pulak nak ngorat ke ape ke dekat korang..sebab tuh kekdang malas aku nak senyum dekat orang-orang mude..nanti perasan yang dyorang nih paling cabtek di dunie ini..

Baek senyum dekat orang tue..lagi bagus..senyum dekat orang nih bagus sebab orang kate selalu senyum panjang umor..ohh betol ke nih..nabi sendiri pon selalu senyum kan..jadi asal lah kekadang tuh gile bapak kedekut cicak mati sangat nak senyum dekat orang laen nih..belajar la dari orang tue..tengok dyorang sumpah ta kedekut senyuman pon..macam tadi aku senyum dekat orang-orang tue yang pergi post office merbok nih..sume balas senyum aku..thanx mak cik pakcik..bagus senyuman di pagi hari..

Jadi ending nye selalu lah senyum dekat orang..kalu bagus lagi bagi la salam kan..kalu dalam kerete tuh try la angkat tangan dekat orang laen..baru lah mcam kite nih hormat dan konon nye berbudi bahase walaupon aku nih perangan macam tupai curi nasik kucing..the most beautiful thing is to see a person smiling..and even more beautiful is knowing that you are the reason behind it..ohh betol ke English aku nih..ahh mampus sane..memang aku nak amek tesl pon mase dgree nanti..haha..oke bubye..senyum sikit :)


15 comments:

Aishah Rahim said...

hahaa kau senyum mmg macam nak tayang semua gigi kau kan saleh.;)

syrupmasin said...

ecah : haha..aku rindu kau doeee..sem nih asyik nampak beton je doe..haha..sementare gigi tgh ade nih tayang la dulu..nnt dah tue kene pakai gg palsu doee :)

niesz said...

tu bkn ckit tu..da lebar sgt da tu..hahaha..

syrupmasin said...

niesz : haha..senyum gak kann :)

nunaa leng. said...

kita senyum ni ;)

ijatnuar87 said...

senyum seindah suria,yang membawa cahaya...hehehe...

syrupmasin said...

nunaa leng : haha..senyummm :)

ijatnuar87 : betol2 :)

HaNTwO said...

lawa senyum hang ni...hehehe

syrupmasin said...

HaNTwO : hahaha..

miss miserable said...

sy tenyum..=)

syrupmasin said...

fali : haha..baguuuusss :)

sicomot-comel said...

kenapa senyum tak sampai telinga tuh??hahaha

syrupmasin said...

sicomot-comel : haha..ta sampai ea?? adoiii ingt sampai :)

Mr. TN_SkY said...

senyum smbil buat iklan ubat gigi ahaha =_=

syrupmasin said...

Mr. TN_SkY : haha..betol2 :D