Followers

Saturday, January 29, 2011

pagi sabtu..


sabtu dah ari nih..ari nih jugak sorang lagi pengganas dalam rumah nih balek..adek nomor 2 aku dekat usim tuh balek ari nih..aku ta tao pukol berape dy sampai umah ari nih..aku memang contoh abang misali 2011 sebab ta tao pape pon pasal adek aku balek ari nih..tapi pagi nih aku belanje sarah sehinggit due hinggit tige hinggit beli roti dekat orang india yang pin pin jual roti dekat luar umah nih..ya Allah murni sungguh abang kamu ni ye adek-adek sekalian..

ari nih feeling pakcik-pakcik tue sambil tonyoh-tonyoh sireh dalam mulut bace paper jap..bukak la berite harian..alaaa asal cite mengundi nih..ohh..aku nih kalu pasal politic memang ta berape sangat..walaupon belajar science politics..

cari punye carik enjit-enjit semut sape sakit naek atas hantu mak limah jumpe satu article yang best pasal dagang-dagang budak..adoiii..macam-macam lahh..asyik-asyik budak-budak kecik yang maen teng-teng, tuju-tuju selipe je yang kene culik-culik choki-choki..sian betol la..lepas nih aku kene jage sarah elok-elok..

pasti kan sarah ta kuar rumah dan akan ku rantai pintu rumah gune tali tarik tali..yang adek adek-adek kecik ke dan sewaktu dengan nye jage lah elok-elok ea..nanti pape mesti nangis-nangis percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan..sambil-sambil juwita suwito nyanyi untuk budak-budak af yang kene berambus dari situ..dah susah..nak masuk jejak kaseh lagi..

perut dah bunyi dam dam doom bunyi mercun selamat hari raye dah nih..ta abis-abis la perut nih nak bebel..oke-oke.mahu menyusuri ke dapur dan mencari makanan ape yang mak masak..oke selamat bersarapan dan have a sexy saturday :)





18 comments:

salsabila said...

sexy saturday? hahahahaa

ZWAN SABRI said...

Motif gambaq tuu..?
sumpah geli kowt ngan gambaq tuu..
btw, silalah jaga adek hang tu leklok naa.. ;)

syrupmasin said...

salsabila : haha..ye la..sexy satruday :D

zwan : gamba mne doe??

RuSh D said...

mmg abang mithali..hahaha

syrupmasin said...

haha..tao ta pe :D

niesz said...

xley bla btul la tgk gmbr tu..ahahaha..

updated entry : sendiri punya sendiri jaga

anamizu said...

yes3!!! abg cmni yg dicari..hik3

recent post : |pernah jawab panggilan camni???|

syrupmasin said...

niesz : haha..cantek la gamba tuh :D

anamizu : hoho..terharuuu.haha

mackenziedoo said...

sexy saturday?? saya akan menjalani Buncit saturday..hahaha

syrupmasin said...

mackenziedoo : haah..tengok hindustan tuh macam sext saturday.haha..jap asal buncit saturday?? haha

nub said...

woo seksi naa... hihihi

syrupmasin said...

haha..seksa lah :D

mohd zhafri said...

yg last 2 laki ke pompuan...muke x bley blah

syrupmasin said...

haha..ntah la :D

zaty luvlianncezzz said...

tgk dah citer tue

aip..follow u n kumen

btw i've new n3

http://eityzaty.blogspot.com/2011/01/jom-atasi-kekurangan-diri.html

come ;)

syrupmasin said...

thanxxx :)

Aq Waeda,,, said...

SEXY SATURDAY??
hahaha,,,pertama kali dgr org ckp camni,, :D

syrupmasin said...

haha..ta de org cakap ea mcm tuh :D