Followers

Thursday, January 6, 2011

rajin lah kau sem nih


penat gile nih tadi belaja bersungguh :P

Balek umah tadi hujan di kedah..seminggu nih sungai petani nih macam ta panas sangat ta sejuk sanagt la..redup-redup macam dekat kubur..best je feeling-feeling ala-ala mengali jual kapet rumah kerumah mase pegi class..bile da hujan sayup-sayup tuh ape lagi mandi-mandi..solat dan tido seperti mayat firaun la kan..keras nak mati dan lazat seperti madu la tidonye..ohh nikmat..bile terjage dengar macam bunyi hujan lagi tarik selimut dan smbung tido..lame sikit terjage balek tengok tingkap asal lah hujan nih ta henti-henti dari tadi..laaa rupe-rupenye umah belakang nih paip bocor ape hape monyet ntah..patot macam bunyi hujan turun ta henti-henti dari tadi..tahi lembu betol lahh..

Ohh di class tadi sempat bersembang..sempat la sangat pon..bukan kau memang 24 jam kuat cakap-cakap ala-ala cite tamil ke kau ha?? Ye lahh duduk depan pon bole lai sembang-sembang feeling makcik goyah dan makcik rosnah gossip pasal anak pak leman ngandung tetibe kan..sembang pasal orang indon yang rajin keje dekat Malaysia nih..aida cakap yang baju dy cleaner template kerje mak dy yang buat..gile asal rajin doe ondon nih..ta reti penat ea..siang keje jadi cleaner..malam amek upah jait baju orang..wahhh..bagus macam dalam telemovie raye astro plak orang susah buat banyak keje..

ohh terkejut feeling-feeling minah nih..

Lagi satu cite aku dengar dari anak kucing mane ntah aimi kot yang bibik dy bini perkeje indon bapak dy..gile ahh laki bini nberkhidmat untuk orang melayu..rajin ea orang indin nih..tabik la dekat kau..mengambil semangat rajin mereke nih aku pon rajen la sem nih..sem nih duduk barisan depan sekali betol-betol mengadap lecturer weh..tapi kuat jugak sembang..adoii..asal nih..saleh ta pasal-pasal nanti kau kene halau macam lembu kene halau sebab makan rumput dekat umah orang..

Jadi endingnye rajin-rajin la sikit sem nih..tengok past year business law..bapak susah..meleleh air mate ketumban tengok nye..ade pulak paper law soalan objectif..adoiii..asal ta esei je sume..nih bahagia a objectif bahagian b esei..adoiii..nih lemah nih nak jawap objectif..bawak dadu la macam nih..oke..kau bebel ta macam makcik tue ta de gigi pon..cukop lah bubye :)

7 comments:

ZWAN SABRI said...

Oh.. Paip ker yang bocor..
ingatkan hang yang bocor.. hehe..
erm, aku takowtla ngan business Law tuu..
huhu..

syrupmasin said...

haha..tahi sgt kau doe..2 la pasal..gile ahh nak jawap bulat2 pulak law nih..kalu esei senang sikit kan :)

ap said...

kt arau pon redup jgk..rintik2 jerh hujan.nk p kelas pon susah.. :(..tp tido sesangatlah best..hehe.

Aq Waeda,,, said...

hahaha,,x bley bla,,,paip bocor,,,igtkn hujan ea,,hehe
lawak,,lawak,, :DD

syrupmasin said...

ap : haha..best la rintik2..tido sedap..haha..

Aq Waeda : haha..2 la pasal..sedap je tido..dgn kipas betol2 depan muke..mmg sejuk mcm hujan lah :D

iKhRam said...

tak pe.. kalau rajin pun utk diri sendiri jugak..

kat penang sejuk.. ujan tak lebat sgt.. tp sejuk mengalah dok peti ais.. tp tido still tak berselimut.. cam ne tu??

syrupmasin said...

ikhram : ohh ye ke kat penang macam tuh..ala-ala kedah sikt lahh :)