Followers

Sunday, January 30, 2011

hujan..


hujan yang turun bagaikan permata..wowow..aku feeling sudirman sambil-sambil duduk-duduk atas basikal mase hujan..doommmm..tetibe kene panah petir...pengsan kejap..sekarang nih memang musim hujan ea..dari pagi sampai malam..malam sampai tengah hari sampai subuh..adoiii..sedap tido..

lepas makan tetibe hujan turun..jadi tetibe aku dengar katil dengan selimut panggil ala-ala ruminah sidek dalam jangan pandang belakang..mari lah masuk..mari la masuk..ajak kawan kamu sekali..wowo..gile takot doe tetibe selimut dengan katil boleh jadi ruminah sidek menari lagu irama malaysia enjit-enjit semut..sape sakit naek atas..


tetibe selimut dengan katil jadi ruminah sidek..

bagus jugak hujan nih..ta de la panas terik sangat..kekadang tuh bile dah panas sangat nak menoreh getah pon susah weh..aku tingat dulu mase kecik-kecik cili padi jafaar onn..bile hujan je carik kertas buat sampan..woooo sanggup nih koyak buku sekolah dekat bahagian tengah..nampak nipis sikit mintak la dekat mak cakap buku dah habis..

mak mesti bangge bile tengok anak nye beli buku sebab rajin sangat menulis sampai habis kan..hakikatnye buku habis seba koyak buat sampan mase hujan..ohh mak maap kan daku duhai kaseh duhai jula juli bintang tiga..

alaaa sume orang ade aktiviti yang menarikan mase hujan turun..nak tengok tv..astro paham-paham lah bile hujan..tv cite melayu tetibe kuar subtitle english..service currently not available lah..adoiii..tetibe cite halimah jonggang kuar subtitle english..macam mane tuh..

cukop bebel..selamat hujan dan selamat tarik selimut :)

15 comments:

nelly said...

hujan best ..
syok tidur ..
=)

syrupmasin said...

betul2 :)

miss sadiq! said...

kat sini pun hujan lagi.
dari pagi tadi sampai skunk.
sejuuuukk~

syrupmasin said...

huhu..sejukk seronok tidooo :)

Mejuez said...

Hujan itu nikmat dan rahmat.. :)

Hujan sejuk! Tidor? Best..!! ahahah

syrupmasin said...

haha..betol2..hujan jugak pagi yang gelap kini sudah terang..haha

ZWAN SABRI said...

tetiba aku terbayang dialog mak mah tu.. sumpah seram + lawak kowt..
Filem JPB yang paling seram penah kau tengok.. HAHA
btw, hujan2 jugak, jangan bayar bil air oke time ujan2 nii..
nanti kena sambar kilat baru taw..
hehe

syrupmasin said...

haha..mak mah nih lawak jugak kan kekdag :D

Aq Waeda,,, said...

hujan mmg syok tido,,tp x boleh tido plak,,,hahaha

rj Etika said...

gile ngeri kalau tibetibe terjaga, tengok-tengok tengah baring atas ruminah sidek. hahah.

TIDOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

zzzzzZZZZZZZzzzzzzz~~

syrupmasin said...

waeda : haha..asal ta bole tido..sedapp oo tido mase hujan2..sejukk :)

rj Etika : best la..bole mintak sign dy..haha :D

Zaty Anuar said...

zzz... p tido jelaa laa..
ai, ttbe lak kelua halimah jongang, haha

syrupmasin said...

haha..halimah jongang tuh watak tambahan :D

RuSh D said...

hujan jer slalu...best jer..

syrupmasin said...

haha..betol2..hujan2 best tidoo :)