Followers

Thursday, January 27, 2011

ohhh manis sungguh rumah itu..

Sayang..di hari yang mulia ini..ku pohon keampunan..hanya satu yang ku pinta..pulanglah..terdengar mak nyanyi lagu nih semalam..sambil lari-lari dekat sawah..dan berlumuran lumpur..ohh cantek sungguh ibuku..feeling aisyah lah mak nyanyi lagu raye nih..japp tapi asal mak nyanyi lagu raye aidilfitri..aleh balek untuk gong xi fa cai la mak..mak salah lagu nih..adoiii..

rupenye hari nih aku balek umah..hoi hoi chek mek molek..sampai jugak dekat umah sambil dengar lagu sesuci lebaran dam dam doom bunyi mercun ramai orang datang berduyun-duyun..penat ooo bergerak dari kedah yang di limpahi dengan bunyi gong menyuruh kami balek ke perak dari pukol 8 sampai dalam pkol 12 mcm tuh..mcm lewat sikit sebab makan-makan dan sedikit kerosakan air cond berlaku ke atas kete nafa..

gile cuak kau sampai terkencing habis basah suar jean tuh sebab cuak gile punye pasal air cond nafa rosak sikit dan berbau seperti getah terbakar..dan sampai ipoh cube diperbaiki dikedai kerete yang abah selalu pergi..naseb aku ingt..

dan makan free dengan gelojoh dan sedikit sopan sampai sayur-sayur jatuh dikeliling pinggan di kedai mazni..alaa makan free sape ta suke kan..datang la kedai dy dekat fudkot jj ipoh..sedapppp..kedai tomyam tao..haha..

nafa ngn arep hantar aku dekat umah dan sampai umah dalam pkol 2..ohh lame kau berjalan dongdang sayang dihari mulia ini..dan sampai mak ngn abah ta amek sebab keje jadi petang karang baru jumpe abah dengan mak..

bende 1st cari bile sampai umah ialah kucing-kucing liar yang tersentaaaaa...rinddduuuu seharum bunga yang menggoda sangat dekat kucing-kucing ituuu..dan 2-2 dah gemooookkkkk dannn kuat tidoooo..oke malas nak bebel panjang..ke dapur dan mencari makanan..




tiadaku sangka kau sungguh kejammmm..pulangkannnnn..oke bubye merepek macam orang gile jual kerepek lekorrr..bubye :)

13 comments:

niesz said...

hahaha..ley jd penyambut tetamu terhormat nie..comfirm yg masuk uma senyum je..ehehehe..

updated entry : orang parit order pizza

tarijemariatul said...

waaahh..
xadil kaw..
balik ipoh dh yee..
org punyalh hitung hari bagai sbb 2hb bru gerak..=p

syrupmasin said...

niesz : haha..kenape plak ea :)

robex : haha..lmbt nye balek :P

Syarifah Nornazrah Al Yahya said...

salam peluk cium untuk meow yg comel kaler putih tu...comellll~

syrupmasin said...

Syarifah Nornazrah : haha..oke2 no hal la :)

wasabi onee-san said...

La.. dah balik umah rupanya..
seronok nye.. ^^,

syrupmasin said...

wasabi : haha..da balek dahh :)

shahsyaz said...

confirm kucing tuh suke kt awk sgt!!

syrupmasin said...

shahsyaz : haha..suke sgt :D

RuSh D said...

kucing keayangan..haha

syrupmasin said...

RuSh D : haha..nyawe tuh.. :D

ZWAN SABRI said...

ampa balek betiga la ni ek..
btw, mesti happening kan..
erm, kucing2 itu sungguh comey.. ;)

syrupmasin said...

zwan : ber4 lah..aku,arepudin.mazny ngn nafa..haha..ohh kucing tuh gile gemok doe ngn ekor kmbng nye.. :)