Followers

Wednesday, January 26, 2011

selamat tinggal kedah


Aku menangis teresak-esak sampai 5 baldi air semalam pasal sume orang dah start nak balek..aku sorang berdue orang dan mungkin bertige orang je lagi yang tinggal dekat taman lembah merbok kedah yang cantek dan berseri seperti raje sehari ini..selamat pengantin baru..

Semalam hantar aimi naek bus balek batu pahat..kete dy tinggal dekat ifa..tadi bukak facebook dah sampai dah syaitan itu di batu pahat..ohh selamat jugak kan..kejap lagi satu lagi hantu pocong akan berambus dari umah nih dengan bantuan chek siah bomoh yang popule di merbok ini..

adoii tinggal lah aku dengan nik dalam umah nih malam nih..jadi malam nih mari belajar memasak bersame kak nita lodeh ala mak lodeh..

Ari nih dengan esok class ta de..sebab tuh la yang balek umah awal..aku nih sebab balek ngn kawan jadi ikot kawan lah..dy ade class research ari nih dengan supervisor dyorg..jadi keputusan siape yang akan tersingkir dari akademi fantasia diambil yang esok kite orang gerak balek perak..

ramai yang bergerak seperti musang bermisai mengusung beg beroda dan berkaki ayam balek malam nih sampai ade yang sanggup potong jari nak tukar tiket nak balek malam nih..nak balek..nak balek..

Ya Allah..ya Allah rindu-rindu umah gile nih..sampai je umah peluk cium mak ngn abah lepas tuh gaduh dengan sarah dan mase untuk makan kucing sampai menjilat jari..rindu-rindu sambil nyanyi lagu sesuci lebaran..

Ohh dah cukup bebel macam makcik-makcik makan sirih yang berbao wangi itu dan selamat bercuti pade budak uitm dan pade yang cuti sekali..ape kau cakap nih..oke ta paham bubye :)

8 comments:

ijatnuar87 said...

wah..dah stat cuti ek...hepi holiday,hehehe

syrupmasin said...

ijatnuar : haah..da start..thanx :)

nurul lalala said...

xsaba nak balik gak ni!!!

p/s: need ur help- http://luvknewrule.blogspot.com/

Aq Waeda,,, said...

la da ade yg balik ke,,dasyat2,,,,,selamat bercuti,,balik esok kan,,take care!!

:)

ZWAN SABRI said...

Yeay! Aku balik arini..
jangan jeles okay..
erm, btw, han bukan dudok kat taman lembah bujang ka?
Awat dok x dudok hang taip Taman Lembah Merbok? Itu taman aku okay.. HAHA

y-A-n-A said...

alala cian nye.. hehehe :DD

nabila faryzza said...

cuti?? awalnyaaa. :?

syrupmasin said...

nurul lalala : haha..kene bnyak brsabar nak balek :)

waeda : da..ramai yg da balek pon..huh..same jugak lah..tc oke :)

zwan : haha..tahi sgt kau.ohh ye ke..nmpak sangat aku rindu taman lame sem lepas tuh kan :)

yana : haha.kesian sgt nih :P

nabila : haah dah cuti pon :)