Followers

Friday, December 31, 2010

kedah lagiii

Elloo..tadi pagi aimi dapat mesej dari makcik umah yang kami nak dulu..yang kate tipu tu..bole ta tetibe dy mesej bile kami nak masuk umah..ermm ape lagi aimi bising-bising sikit sambil carut-carut arnab dekat dy dan dy memohon beribu kemaafan kepade kami dan berjanji tidak berbuat lagi..setelah berbincang dengan aimi untuk sepurname keputusan telah dibuat yang kami akan duduk dekat umah makcik linda off tuh..sebab dekat sikit dengan orang dan kate masyarakat majmuk disitu beruk band elok..

Oke bubye pakcik ishak kami ta nak duduk umah pakcik ishak dah..dan dy menerime dengan penuh hati terbuke..dan aku dengan aimi bersepakat membawe berkat yang kami akan bayar pak cik ishak tuh rm70 untuk bayar meter air umah dy yang kelam kabut dy pasang tuh..lepas solat jumaat kami pon g lah umah dy nak bayar duet tuh..bini dy kuar dank kate yang laki dy ade mesyuarat..kami hulur rm70 dan tetibe dy kate si pakcik ishak tuh mintak tambah lagi rm130..ohh cincai kire rm200 kami kene bayar dekat dy..ehh makcik nih melebih pulak mintak..aku mase jumpe tuh diam seribu bahase seperti ade emas dan intan dalam mulut nih..aimi yang banyak cakap..bincang punye bincang kami cakap nnt pakcik ishaK balek kami jumpe dy bincang macam mane..

mate marah nih

Masuk kete terus lah bebel..gile kau nak bayar rm200 dekat dy..kau ingat duduk otel?? Kami duduk otel murah yang ade aircond gile selese siap ade tabur2 ros segale atas katil sem lepas satu malam dekat penang pon rm75..amboiii pakcik cekek leher unte nih..ingat kami duduk umah dengan sejuta orang dalam umah pakcik yang wangi serte ade lipas dalam sinki tuh..memang la pakcik lyan kami baek tapi rupenye macam nih pakcik layan kami bile kami ta jadi duduk umah pakcik..rupenye ade monyet disebalik pokok kelape rupenye dalam hati pakcik..

Dan meyumpah pakcik pon kami ta “pernah”..adoii ape malang sangat naseb dihujung tahun nih..dah malas nak piker..oke aimi ajak g penang esok..nk jalan-jalan dekat feringhi..ahh bubye..happy new year :)

6 comments:

Cik Ezy said...

epy new yearrrrrr!!

ZWAN SABRI said...

Sumpah kesian gila kat ampa.. kuar mulut buaya, masok plak mulut rimau..
huhu

hannah joe said...

makcik linda mana ni. dulu kami penah kena tipu dengan makcik linda jugak. hehe

rj Etika said...

kenapa Pakcik Ishak tu buat korang macam tu? -.-"

syrupmasin said...

Cik Ezy : happy new juge ;)

zwan : haha..tu la pasal doe..sedehhh

hanna joe : pompuan kecik2 pakai saga orennnn.. :)

rj Etika : ntah la..may be sebab kami ta jadi dudu umah dy kot.. :)

iKhRam said...

sabar2..
beginilah nasib jadi penyewa..

salalu dgar nasib tukang kasi sewa..

apapun epi new year k?