Followers

Sunday, December 26, 2010

bontot ayam sedaplah.....

bontot ayam..gile sedap weh..ala mungkin setengah-setengah orang tuh ta minat makan bontot ayam..tapi aku nih hantu bontot ayam..kau bagi la aku berape ketul bontot ayam pon..kompem abis..ohh bahase manis sikit ye la bontot ayam..tapi aku panggil conot ayam..adoiii bahase ta semegah langsung la..cenonet ayam pon ade..sampai kekadang tuh feeling amy winehouse tengah mabuk lah makan bontot ayam tuh smbil nyanyi lagu u know i'm no good..

bende alah nih adelah bende wajib beli tiap kali pergi pasar malam..kalu dekat umah nih mak selalu beli dan ta yah nak pesan-pesan..automatic mak tao sendiri yang aku nih hantu conot ayam..ta kire lah bontot ayam goring ke..masak percik ke..kalu dekat kedah yang aman tuh beli-beli terus makan ta yah tunggu sampai umah..tapi dekat kedah bontot nye kecik doe..tapi asal ntah dekat ipoh nih besar-besar..gebuuuuu..haha..aii laen macam je kau doe??

tapi mak pesan satu je bile makan bontot ayam tu buang la sedikit lemak yang ade dekat situ..ahhh tapi aku nih bagai kan mencurah madu ke ladang jagung..ta makan nasehat langsung..kekadang dengar jugak la bontot ayam tu cakap-cakap feeling mariah carey “i was like, why u so obsessed with me??” ohh dah la kau merepek..sempene nak baleh uitm dihati ku nih malas nak tulis panjang-panjang..nak abiskan mase yang ade nih dengan bergune sebab lagi 2-3 hari berambus la aku ke uitm kedah yang wangi itu..oke..bubye :)

12 comments:

ZWAN SABRI said...

Gelilah wei..
Hang x penah tepikir ke taik2 yang kuar kat bontot ayam tu?
yucks! huhu..

syrupmasin said...

haha..wehh kalu ade tahi kire macam bonus lahh..ade krim sikit :P

nulhazwany abdul malik said...

haha ingatkan org tua je suka..


lemak ayam sedap ! haha

Aida Zafirah said...

choii!!!tak leh buat entry yang senonoh sikit ke ha????aku rasa sebab tu kau cakap x brhenti2 kot...makan bontot ayam banyak sgt...hahahahaa...

iKhRam said...

uwek..
zwan sabri
sama la kita
dua2 tak minat..

kalau makan ayam
apa yg boleh saya makan adalah bahagian dada ayam sajer..
yg lain klaau tak darurat.. selalunya tak makan..

teringat masa nak abiskan bontot ayam tu
main isap2 jer..
sebab bontot ayam bakar letak madu..
kulitnya sedang .. garing dan manis..
tp tak leh masuk ar..

yang benar
ikhram

saffa f enrique said...

bahasa tak senonoh ^^huhu

syrupmasin said...

haha..org tue je makan ea ??

syrupmasin said...

aida : haha..kau tahi sgt doe..gile sedap oke rase bontot ayam tuh.. haha :D

syrupmasin said...

iKhRam : haha..sedap lahhh :D

syrupmasin said...

saffa f enrique : haha..senonah lahh :P

ANATI SOKI said...

heeee.. anat pun suka!!! hehehe.. maybe sebab ayam ipoh bonto besso2 kot.. gehngehngeh

syrupmasin said...

anat : haha..mungkin la kot.bontot ayam ipoh besar..haha