Followers

Thursday, December 23, 2010

terime kaseh pak cik balek haji :)

Orang yang pergi haji dah balek..dan abah dapat banyak pemberian dari kawan-kawan dy..ohh dari kurma, chocolate sampai lah jubah..ohh gile seronok..aku nih bile kawan ade yang nak pergi haji lepas tuh bagi aku segale bende macam abah dengan mak dapat ni..jadi sape-sape yang pergi mekkah ke..bole lah beli kan aku macam mane abah dapat tu ye..gile ahh kau jangan nak poyo sangat demand macam-macam pulak..

Ohh sebab kawan abah macam ramai je yang balek dari buat haji..abah pon sebok lah pergi kenduri kesyukuran dyorang sume dengan mak..ohh gile macam-macam cite terkeluar dan aku pon ape lagi sebok kan diri dan mendengar cerite dari mak..gile kepoh ahh kau saleh..kalau cerite orang tue sumpah kau kelam kabut nak dengar..yang kali ikot mak ngan abah g kenduri tu..ta yah la mak nak ulang cerite..penat tu..

Mak balek dengan cerite yang menakot kan..apebile mak cerite yang ade pasangan suami isteri nih kawen baru dalam 3 bulan macam tuh..peristeiwe sedih berlaku dekat dyorg bile suami ngn isteri nih terpisah..dan akhirnye isteri dy dijumpai meninggal..gile la doe..dyorg naek teksi nak pergi mane ntha..lepas tuh pemamdu teksi tu suruh laki dy turun..dan pemandu tu bawak lari teksi dengan isteri dy..ending nye tuh la yang jumpe isteri dy dah meninggal..gile sedeh ngn takot doe..

ohh terkejut sekejap dengar cite tuh

Oke sebagai hadiah untuk aku..sebab aku buat muke kesian kann..abah pon dah dapat banyak kopiah..jadi kesian melihat anak lelakinye seperti ayam berak kapur menonton bapak sendiri mendapat banyak hadiah..abah bagi aku satu kopiah..wowo..seronok nih..sem depan aku bole lah pakai mase g solat jumaat.. alhamdullilah..saleh menjadi baek sem baru nih..haha..thanx abh ye bagi kopiah nih..

kopiah sarah..kopiah aku :)

10 comments:

Cik Kira said...

sedih plak citer suami istri tue..;(

syrupmasin said...

cik kira : tu la pasal..baru je kawen kan..

Eazy Izzuddin said...

kesian pasangan tu
huhu

biasalah balik haji
byk bawak blik buat tangan..
;)

Aida Zafirah said...

hah rajen2 sikit ye pergi semayang jumaat tu...hahhahaha..

syrupmasin said...

eazy : tu la pasal sian kot..gile bnyak buah tgnnye..smpai ta termakan :P

aida : haha..selame nih aku rajin doe solat jumaat :P

iKhRam said...

rindunya pada jubah yang atuk belikan dulu dari mekah tu..

harga kasih sayang itu perlu dihargai...

yang benar
ikhram

ZWAN SABRI said...

kesian gila dengan pasangan husband and wife tuu.. huhu..
btw, aku pown suka jugak melawat org yg baru balk haji.. nanti dapat macam2 barang.. hehe..

syrupmasin said...

iKhRam : betol2..kene hargai :)

zwan : sian kan doe..huhu..memang macam2..best :)

AnAk dEneSor said...

ha pasni saleh berwajah bru.pkai kopiah..yeay!

syrupmasin said...

haha..betol2..feeling imam mude sikit lah ;)