Followers

Thursday, June 23, 2011

nakal?? ta kot..

budak baek kan..ta macam nakal pon :)

ohh hari nih malam jumaat..nak cerite hantu sebenarnye..minggu depan lah..ari nih nak cakap pasal nakal..kawan aku banyak cakap yang aku nih nakal..sebab utame aku nih asyik nak kacau orang..

bagi aku biase lah kan nakal kacau-kacau orang dan ta reti duduk diam..ohh kalu aku duduk diam ade la masalahnye tuh..alaaa biar lah nakal dari jahat betol ta?? nakal tuh perkare biase..baru lah seronok..kalu asyik serius je mesti bosan kataknye lah..

jadi kalau yang nakal tuh teruskan nakal anda..seronok jadi nakal nih..kacau orang..nganjing orang..usik orang..tapi jangan lebih-lebih nanti orang ta suke..betol ta?? 

sampai pernah sekali aku kene sound cube duduk diam-diam saleh..tapi bile sampai waktu serius kene la serius sikit walaupon nakal tuh maseh ade..betol ta?? haha..okelah bubye :)

65 comments:

ekin alias said...

mana ley nakal2 da HAHA aleh kn da besar ngeh3

biawak goreng said...

betul3... aku... x nakal plak...hehe

cucu umie said...

nakal itu perlu bro..haha ayie pon nakal2..tpy nakal2 alah soleh gitu..masih thu batas2..okaylh..khekhe

adwafarahin said...

yep seronok jd nakal nie :P

echaRierie said...

hehe..syrup, nakal itu best..
sy ni kira nkl jgk la pastu byk ckp..
miahahahahaha..

bgs2 nkl2 jgk tp kena ada hadnya jgk..heeeeee :D

syrupmasin said...

ekin : errr..dah besar?? adoii..baru 21 thun :D

biawak : haha..kau macam budak baek je..rajin study kan :D

ayie : haha..errr..nak jadi nakal sole2 lah :D

adwa : betol..baru meriah kan :D

echa : betol..kene tao had la kan..nnt org ta suke :)

puteri ain said...

no prob klu nakal2 ni . tapi kena tau limit . hehe

Puan Kutu said...

dah besaq pun nakal?better la dr jahat kan

cik ciput said...

hidup kena ada jugak sikit kenakalan..contohnya kalau dah kawen nnti, asyik serius je dgn isteri, boleh tension si isteri tahu? hahaha..so silalah bernakalan dengan isteri anda nanti.. :p

Jer ... said...

terserlah muke nakal kat atas tu . haha , malam jumaat ade hantu Kak limah :D

ekin alias said...

haha da besar la tu 21...

syrupmasin said...

puteri ain : haha..baek puan :D

Puan Kutu : haha..baek akak :D

cik ciput : haha..ohh ilmu nih :D

Jer : haha..ciss..lgsung ta puji doe kau :D

ekin : err..kecik lagi lahh..baru bole ngundi kot :D

diana said...

tegok muka pun tau nakal ya amat ni..kamu kecik2 hyperaktif ye>>
ekekkek

chemay said...

jangan nakal sangat.
kang makwe lari
hehe
:P

lala shaheila said...

haha..muka nakal :)

schaze zainn said...

nakal perlu bertempat :D

syrupmasin said...

diana : haha..adoii mane tao nih akak :D

chemay : haha..lari?? ta kot :D

lala : adoiii ye ke?? haha

shaze : betol2.. :)

rara pinkmafia said...

skrg ni ramai pakai ayat nganjin org eh.pe mksd dye sbnrnya.hehhe.tny soalan bodoh lak.

taliff said...

Nakal...hahahahaha...nakal kaco orang bagus tu, memeriahkan suasana

Fathiah Hamim said...

hoh saya sangat suka nganjeng orang.

miss.Addin said...

kadang kadang orang ynag nakal ni la yang menceriakan hidup kita HAHA :)

Erin Lutfi said...

hok aloh~ tak terpedaye pon dgn kecomelan wajah tu hahahaha

*tetap nampak kejam bukan nakal tapi kejam HAHA

:)

tia @ Ini Kisah Tia said...

yep ! better nakal dari jahat .. nakal comel sikit . bhahahaa ;)

syrupmasin said...

rara : haha..nganjing tuh kire mcm kutuk2 kecilan lah :D

talif : haha..betol2..baru meriah :D

fathiah : yeah..geng..sep sikit :D

addin : haha..betol2..addin nakal ta?? :D

erin : haha..adoii..jujur betoll :D

muhamad hanif said...

kau nakal ?

wakakakkakaa..

buwwweeeekkk!!

nurAMALLINA said...

Haha comel aje buat muka gitu :D

.m y z. said...

haha tengok muka rasanya macam nakal je :P

syrupmasin said...

tia : haha..betol2 :)

anip : haha..asal doe..aku tao aku nmpak baek :D

nuramallina : haha..mcm budak baek kan :D

myz : adoii..jujur nye :D

aqmalazmi said...

buat mase nie boleh lah kau nak nakal..nnti bile dah tua dah kerepot kau nakal cucu kau ckap
"buang tebiat lah atok aku nie"
HAHAHAAH

Anyez Nasri ツ said...

gambar yng kau letak sure buat aku termimpi-mimpilaaaah . haha .

kau kejam ke nakal ke , muka maintain comel :D

Syuxer said...

nakal tandanya otak otak sentiasa aktif..:)..biasanya orang yang nakal mudah dikenali oleh kawan2 berbanding serius 24 jam..heheh..

apapun kenakalan adalah satu keperluan asas untuk hidup dalam bermasyarakat..:)

Bluewendy said...

mmg nakal pon..hahahah:P

syrupmasin said...

aqmal : haha..nnt la tunggu 30 tahun baru serious :D

anyez : haha..adoii :D

syuxer : haha..tp ta bole nakal sgt..nnt org ta suke :D

bluwendy : haha..nakal sikit je :D

Bluewendy said...

ye ke skit nih..haahaa..:P

Marcella said...

nakal tu bukannya jahat..

akmaL said...

yap..kalau serius sangat pon org tak suka kan ?

ABU said...

aku tak nakal..!

apik pehe said...

haaa..tau takper..nakal2 pon ader hadnyer,,hehehe

adib syazwan said...

ha3!kalo jd pandir mcm mne lak?

Bella Bell said...

tapi muka tak nampak nakal pon :)


^^

Ain Nadiah said...

nakal jugak, slalu tipu org.. :D *banyak betul dosa.. haih

YOUsoF said...

Betul² dan betul tu Sin! Tanpa kenakalan akan sunyilah dunia.. ;DD

Aku ada sorang kawan cam ko, kecoh + nakal.. kalau dia tak datang kelas, agak sunyi sikit la kelas.

Lieyda said...

hesy xmalu,dah besar panjang nakal lagi cik syrup ni haha

syrupmasin said...

Bluewendy : haha..yee..sikit je :D

Marcella : betol..tu la..lg baek nakal dari jahat kan:)

akmaL : haah..lg org tension :)

ABU : ecece..ye ke abu?

apik pehe : kene la ade had kn..nnt nakal terlebih org ta suke :)

Bella Bell : haha..nmpk baek kan..yess..ade pon yg puji :D

Ain Nadiah : haha..same lah..sep sikit :D

YOUsoF : haha..kau nakal ta?? :D

lieyda : alaaa..baru 21..ta besar mne lah :D

Cik Tetra said...

nakal baik takpe..jgn nakal jahat.. :)

Papa Mifz said...

nakal boleh...tapi berpada-pada yer...:)

cikmemy said...

awok!duduk diam2 ..nakal sangat nape ni??????uuhuhuhu


kalau diam aje pon boring gak kelas tu kn...x gitu?

Rtp Farra Arisha said...

beda orang, beda pendapat. mungkin sifat nakal itu boleh mendewasakan anda. hehe.

syrupmasin said...

cik tetra : haha..betol2 :D

papa mifz : baek tuan :D

cikmemy : haha..betol2..nnt boring lah :D

RTP : mungkin :)

cik panadol said...

biar nakal dr jahat...
biar jahat dari liar....
biar liar dari hantu...
biar hantu sari setan...

adeh! puisi ape ni?

alif haris said...

bro nakal itu satu seni :)
hehe aku pn nakal .. sbb nakal itu nikmat .. hahah

NuSaNa NoSa 91 said...

biar nakal, asal berakal.. ahahahaha~ keen pon suke nakal2 ni.. baru happening hidup.. tp dlm nakal2 tu, ada limit gak kn?? ^_^

cik_sna said...

nakal la dapat menceriakan hidup!

salam ziarah.
berlari2 ke blog orang. singgah minum air jap kat sini. peace yo!

wana derrrrr said...

hee tul la..klu x nakal xceria lak kn
borink la cmtu..

sha my heart said...

tengok muka dah tau, nakal budak ni. Wakaka~

Liyana Zahim said...

Sy xmau jd nakal.. Sy mau jd noob dan inesen..

aque said...

saye suke budak nakal.. ngorat boley?

hahahaha gurau~~~

apik pehe said...

haha..ko jangan nakal lebih2 lak..haha

syrupmasin said...

cik panadol : haha..sedap tuh rima :D

alif haris : haha..betol2..nakal tu nikmat :D

NuSaNa NoSa 91 : betol2..kene tao la limit..nakal sgt pon org ta suke :)

cik_sna : betol..baru cerie kan hidup :)

wana derrrrr : haha..mao berbuih mulut kalu boring :D

sha my heart : haha..nakal sikit je nih :D

Liyana Zahim : haha..ecece :D

aque : errrr :D

apik : yeee..baek tuan :D

Sarah Mohd Saleh said...

nakal xpe..jgn jaat mcm pelesit..heee

saiazuan said...

pe benda kt baju tu huhu

YOUsoF said...

aku jenis nakal² sopan.. aku rasa lah.. ;D

najihah sahami said...

haha..dah besar pnjang ni nakal lain pulak kan. hhahaha

syrupmasin said...

sarah : errr..betol2 :D

zuan : dekat baju?? huhu :P

yousof : eccecece..nakal sopan ade ke?? :D

najihah : errrrr :D

YOUsoF said...

hahaha.. ada la.. tu pun setelah aku cuba adakan.. ;D