Followers

Tuesday, May 10, 2011

panas betol la..

bersedeh sekejap sebab panas nak mati..

tu la manusie..panas gile mengeluh..hujan memanjang merungut..lumrah..alaa aku macam tuh la..ye lah semenjak due menjak nih ya Allah panas betol..nak tido pon susah..tapi kalu dah kaki tido macam aku nih letak je kepale ade angin-angin sikit kompem la bole tido seberape jam yang mampu..

bace-bace sebenar panas nih sebab ribut ape ntah dekat philippine tuh..ohh sebab ribut pon bole jadi panas ooo..jadi minum banyak air ye..nanti kurang air dalam badan kang pengsan satu masalah pulak kan..aku nih pon bile panas sangat nih takot migraine je kang dah la tido lambat tambah dengan panas nih lagi..tunggu mase je kepale nih nak meletop..haha..

jadi minum air banyak-banyak ye panas-panas nih..huhu..oke bubye :)

28 comments:

ZWAN SABRI said...

patutla aku rasa panas semacam jer.. skang ni aku rasa macam nak marah jer sapa2.. HUHU


MySuaraBlog: Hormon Testosteron Penting Untuk Lelaki

syrupmasin said...

haha..jgn marah2 weh..lek2 :D

taliff said...

Panas giler baca entry panas~~

syrupmasin said...

haha..asal?? :D

KurekureKecik said...

gambar panas!!!

syrupmasin said...

haha..gamba panas tuh :D

Cik Tetra said...

tau xpe..cuaca panas gile....baru mandi da berpeluh balik,,!!

tp redha jela...x baik merungut sgt kan.. :D

Organikaceh said...

Nice blog, terima kasih sudah berbagi.

syrupmasin said...

Cik Tetra : haha..betol2..sabar dan terus sabar :)

Organikaceh : thanxx :)

Aretikz said...

Uuh ~ biar panas jangan tengok yang panas2.. hehe..

syrupmasin said...

haha..kalu tengok yg panas2 lagi panas badan :D

ryuuzaki-kun said...

ngak..ngak..
gambar sama postingan ape bedanya??

^@*!^$*^#@$^&!@%^$#*)_ heehhehheh -_-""

syrupmasin said...

haha :D

Scya Lollita said...

Cik scyaaaa da minum air banyak2 . sirap boleh ? kih99

khairul said...

panas? p mandi dulu

Fathiah Hamim said...

betul la. manusia neh tak pernah satisfied. panas salah, hujan salah. adoii.

p/s: kipas kat hostel dah nak tercabut laju sangat,tapi still panas! tido berpeluh-peluh macam exercise.

syrupmasin said...

Scya Lollita : haha..syrupmasin ade lah :D

khairul : haha..mandi bnyak kali dah..

fathiah : 2 la pasal ta penah puas..haa?? fuyooo sampai dah nak tercabut?? hebat2 :D

cik aisha said...

mmg panas....siap kena perli banyak dosa ke?haha

syrupmasin said...

haha..betol2..senasib lahh :D

Mohd Ridhuan said...

aku pun kakti tido gak...
tp tido sbntr je...
xboleh tido lame2...
berpeluh...
hhehehhee

Shamsuddin Amin said...

patut laa panas semacm je akhir2 ni.. huhu

syrupmasin said...

Mohd Ridhuan : haha..tido sekejap je ke..bole caye ke nih?? haha

shamsuddin : haha..panas gile kan..

ABU said...

ya la sejak akir2 ni trasa mmg panas..hot!!

syrupmasin said...

abu : haha..gile panas kan :D

nGiau said...

betul! cuaca makin panas!!aduuuhhhh..!

syrupmasin said...

betull..kene bnyak minum air nih :)

amna said...

dh sejuk pun ^^ haha

syrupmasin said...

sejuk sikit kan dah :)