Followers

Monday, May 16, 2011

abang + kakak

 hai kakak-kakak abang-abang :D

ohh hari nih bertubi-tubi orang update pasal hari guru..ye lah hari 16/5..hari guru lah kan..selamat hari guru ucapakan..oke berbalek pade tajuk yang ta seberape tuh..nak cerite aku nih susah nak panggil lelaki yang umur dy setahun ke dua tahun lagi tue dari pade aku nih abang..haha..asal ntah..tapi kalu perempuan senang je nak panggil akak..

ta kire lah kalu perempuan tuh tue setahun je ke..mesti senang nak panggil akak..kalu lelaki aku panggil name je suda..senang cite..macam aku lah..kalu lelaki panggil abang ya Allah..macam pelik sikit..kalu perempuan macam junior-junior tuh ade lah panggil abang saleh..ecece..suke kau..tapi kalu bole aku nak sume panggil aku saleh je..ta payah lah nak berabang-abang segale nih..aku macam ta suke sikit lah tapi..haha..

mungkin aku hormat lebih kot dekat perempuan nih..ohh kalu ade yang ta berape selese bile aku panggil akak ke abang ke jangan segan-segan nak bagi tao aku..nanti aku ubah la panggilan tuh..oke bubye..selamat hari guru :)

17 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe pun tak tahu awe ni akak atau adik..heheh

salemaziz said...

haha. tahu xpe. kalo ngan laki,aku kau suda. abang? alahai. :DD

ABU said...

en. Saleh blh.. hormat kan, msti panggil en..keh keh

oh ya, slmt hari guru

tarijemariatul said...

hai abang saleh.





hahahaha
suke kaw ye perempuan panggil ko abang..=p

syrupmasin said...

hawa : ermm adek ahh :D

salemaziz : haha..tao ta pe..aku kau suda..ta payah kot nk ber abang2 segale :D

abu : haha..encik?? mcm org tue sgt tuh :D

robex : haha..kau panggil aku abg?? ta payah nak ngade :P

cikida said...

haha,,yeke.,same la..ngee...=p

syrupmasin said...

haha..geng2 :D

rj Etika said...

abe saleh...hahahaha~

syrupmasin said...

haha :D

♥ qyla ♥ said...

eyh okay what laki pnggil abg ? HAHA


jkjkjk :P

syrupmasin said...

haha..ye lah okee :D

Eric said...

slamat hari guru utk guru2 kau :P

syrupmasin said...

thanx eric :)

YOUsoF said...

Selamat hari guru jugak..


Aku pun cam ko jugak Leh, pompuan tua setahun pun aku selesa panggil akak.. tapi kalau lelaki gedik² suruh panggil habang, aku abaikan suda. wanita lebih penting di hati lelaki.. ;D

syrupmasin said...

wuahaha..tao ta pe.adoii kalu lelaki panggil abg mcm pelik kot :D

YOUsoF said...

Hahahaha.. tau takpe.. Belum lagi masa nak berpisah tu cium tangan kan.. Kalau abang kandung bagus kot, tapi kalau setakat kawan?... cam peliks..

syrupmasin said...

YOUsoF : haha..cium2 tgn dekat mak cik pakcik je kot..haha..mmg pelik ahh kalu paggil abg kn dgn kekawan :D