Followers

Monday, February 28, 2011

dewase sikit..

semue orang ade buat silap kan..jadi bile buat silap berusahe lah nak mintak maap dengan orang..haha..gile sebab aku dah 21 tahun nih berusahe bersikap matang seperti kacang untuk tidak melupe kan kulit..berbangga dengan diri sendiri bile akhirnye buat pertame kalinye aku mintak maap dengan orang laen..haha..memang lah macam budak bodo berambut kerinting kan 1st time mintak maap dekat orang laen..

yee..azam 21 tahun nih berusahe untuk bersikap profesional dan berusahe untuk mintak maap dengan orang yang aku ade buat salah dan cube memaapkan orang laen..haha..ye lah berubah dari kecik ke besar nih kene lah pelan-pelan..sumpah cakap aku nih perangai macam budak-budak dan sekarang berusahe secare beransur-ansur untuk menjadi seorang dewase yang ta seberape dewase..
haha..jadi berubah selagi bole..jadikan hari nih sebagai pengajaran untuk menempuhi ari esok dan mendatang..bubye :)

8 comments:

Cik Tetra said...

baguslah kalau ade fikir camtu,,barulah dewasa namenya,,hehe,,selamat menajalani hari-hari dewasa anda,, :)
btw..comelnye budak 2 ekor ni,,hehe,, :D

syrupmasin said...

haha..thanxxx :)

fara feroza said...

biase la tu setiap org mesti ada kelemahan..jus cuba n try berubah utk jadik lebih baik..selamat hari dewasa..haha
sudah2 la cikgu.

syrupmasin said...

haha..betol2..thanx fara :)

Botak said...

jadi budak² lagi best dari jadi dewasa..
tak yah nak ngarut jadi sorang dewasa..
hahahahaha...

~ ナフィルザ ~ said...

saya nak mintak maaf kat syrupmasin la, keh3~

A'IM said...

korek hidung..haha

syrupmasin said...

botak : haha..mmg seronok..tp smpai bile nk jd budak2 kan :)

~ ナフィルザ ~ : haha..maa diterime :P

A'IM : haha..ye korek hidung :D