Followers

Thursday, February 24, 2011

rambut same hitam hati laen-laen

kan dah kate rambut sekarang dah kale-kale laen :)

ehh japp..rambut same itam tuh dah ta bole gune kot..sebab sekarang nih rambut orang dah macam-macam color..ohh nih pasal kawan aku yang merungu-rungut pasal ade seorang hamba abdi banyak sangat komen. ludah-ludah kahak hijau pasal bende yang dy kene handle..

ohh bagi aku kau jangan nak banyak bunyi pulak lah dengan hasil kerje orang laen..ape kate kau buat je lah kerje kau tuh ting tang ting tang alejender..ta yah nak sebok-sebok beruk dengan kerje orang laen..

ohh adekah yang ada itu gipang sampai kerje-kerje orang laen pon kau nak sebok..pandangan aku dengan kau sekarang dah mule naek muak bile terdegar dengan perbualan kau dengan kawan aku tuh..haha..dan kau juge telah mempamerkan kebodohan dan kelemahan kau sendiri dekat situ bile cerite hal dalam kelambu kau pon dan terbukak luas-luas alam ini..haha..

oke terime kaseh memberi infi peribadi abby abadi anda kepade pihak kami..sekali kau cari pasal siap kau kami masak kau jadi ayam tandori..ohh sedap dan lapar pulak bile cakap pasal ayam tandori..oke..terime kaseh bubye :)


wowow..sedap nih makan-makan :)

7 comments:

WanFadhilah said...

wow ayam! bestnya.. hahaha..

emm.. biasa la tu.. nama pun manusia.. suka sibuk hal orang sedangkan hal sendiri pun kucar-kacir..

niesz said...

tul tu..siapkan keje sendiri xyah nk sibuk hal org..dulu time study rmai la yg ade perngai mcm nie..ehe..

Aq Waeda,,, said...

rileks la brader...kalau nk lagi best,,,kita bako je sampai hangus,,hehe.. :D :D :D lame x update entry??

syrupmasin said...

WanFadhilah : haha..betol..gile ta suke kot org mcm tuh :D

niesz : haha..kann sebok je dgn hal org :)

waeda : haha..betol2..sebok la weada dah last sem nih..tuh ta smpt nk update blog..dgn intenet mcm hampeh nye :)

YusRa said...

lapar la plak
follow me back
www.yusrasuperstar.blogspot.com

Botak said...

pe benda yang ko mengarut ni..??
hahahahaha...
pe² pon., ayam tu nampak cam sedap.. :P

hannah joe said...

skrg ni guna...

same shit different asshole. hahaha