Followers

Tuesday, February 15, 2011

sampai bunuh diri..


adoii..terdetik hati menulis pasal bunuh diri sebab banyak betul bunuh-bunuh diri oleh remaje sekarang nih..asal nih sampai nak bunuh diri segale...nak dijadikan cerite sumpah dulu mase sekolah aku form 2 pon penah terdetik nak bunuh diri sebab diri nih sumpah penat kene buli..sempat jugak bff tahan..kalu ta memang dah ta de lah syrupmasin dalam alam maya bunga-bunga matahari harum segar..

bunuh diri nih jalan singkat nak lepas kan sume masalah ke?? ta pon kan..kalu nak pikir-pikir balek jangan nak jadi bodoh sangat lah sampai terjun-terjun bangun sambil mandi-mande di laut cina selatan..sume masalh bole diselesaikan..rajin-rajin la kongsi masalah dengan kawan..itu lah sekarang nih penting nye kawan bile kite dalam situasi macam nih..bile ade masalah kawan lah tempat nak berbincang sambil-sambil berseloka berdengdang mari berdengdang..

bunuh diri memang senang..bile dah mati mesti banyak mulut-mulut yang akan bersoseh-soseh daun keladi mee kari cakap pasal empunye bunuh diri tuh..kalu yang baek-baek ta pe..nih kalu yang bruk-buruk keluar..parents yang hidup dan terdengar pebualan bodoh tuh mesti macam sedeh..


jadi jangan la bersedih dan membunuh diri..bukan senang nak jadi senang..bukan susah nak jadi susah..jadi berfikir lah panjang..dan jangan berfikiran kolot jumut dan lumut..oke bubye :)

14 comments:

Aq Waeda,,, said...

scary nye gmbr tu,,,

fatim M said...

hmmm..masa org tu bunuh diri..confirm kewarasan diorg dh hilang kan..dh x ingat tuhan...

Kembang Perawan 3288 said...

ok. Islam di mana?

♥rusdiana usman♥ said...

betul tu.. bunuh diri tu bukn selesaikan masalah.. makin tambah masalah adelaa..

LiLohOnEy said...

nauzubillah.

dah la msalah xselesai, pastu dpt dosa lg sb bunuh diri.

Allah xsuka

niesz said...

terkejut tgk darah tu td..nasib xpengsan..hehe..jgn bunuh diri, x cium bau syurga..

Cik Ezy said...

bunuh diri dosa besarrrrr..
cian family kite nt..
hmm

wasabi onee-san said...

eeee.... geli nye tgok darah byk..
snggup plak org plh jln singkt nk musnahkn hdup..

Along Usop said...

bunuh diri....

jalan penyelesaian org berfikiran singkat..

hukk... jgnla sape2 cube.. isk.. =(

aliaa farhana said...

kan....mcm maken mjadi2 je kan...huhu

Anisah Zahorin said...

pehh~~gambar giler ngeri..

Fieda said...

eeee......ngeri la tgk gmbr tu.....

syrupmasin said...

betol2..berdose bunuh2 diri nih :)

najwa's said...

ek, skeri ler weh gambo tu. :'(