Followers

Friday, February 4, 2011

jangan nak bertangguh..

alaaaa..rumah mesti bao wangi nanti..malu-malu :D

semalam tengah seronok-seronok menjerit-jerit berangan jadi kris allen every second counts on a clock that's tickin' gotta live like we're dying..tetibe aku teringat pasal sampah dekat umah sewe di kedah yang tercinta lagi hakiki ta berbuang..ya Allah asal bole teringat pulak tetibe sampah nih..dasar kere bernyanyi bunga-bunga cinta betol lah..

sampah nih gare-gare tangguh punye tangguh nak bunag punye pasal lah nih sampai terlupe terus nak buang..bayang kan ape yang akan terjadi bile nasik ayam dah 2 minggu, nasik campur-campur selame seminggu dan teh ice yang seminggu jugak ta berbuang..cincai kire habis cuti nih masing2 dah nak dekat 3 minggu ta bebuang..

mesti rumah tuh bao harum semerbak kasturi indah mewangi dan zainal abidin dengan pija mentor mesti muncul tetibe nyanyi lagu tuh dalam rumah sebab wangi sangat..ohh naseb baek aku balek ari ahad..lambat sikit..jadi yg mungkin mangse keaadan aimi lah..haha..sebab dy sabtu dah sampai..aku dalam petang-petang ahad magnolia lah sampai lah kedah..zul mesti ahad pagi sikit sampai..dan nik mesti dalam tengah hari sampai bersame-same isteri tercinte dy..

jadi pengajaran dekat sini yang kali jangan lah bertangguh nak buang sampah dekat rumah tuh..alaa memang malas lah nak buang penat..nak kutip-kutip sampai segale..lepas nih berjanji untuk selalu membuang-buang sampah dalm selang 3 hari sampah mesti kene buang..

oke cukop bebel..jadi rajin buang sampah dan jangan bertangguh lagi..sharipah aini tolong-tolong..oke bubye :)

nenek dah pesan jangan bertangguh :D

15 comments:

anamizu said...

"harum semerbak kasturi indah mewangi dan zainal abidin dengan pija mentor mesti muncul tetibe nyanyi lagu tuh" hahahaha kelakar =)

recent post : |sape HAQ???|

syrupmasin said...

haha..betol..nnt mesti zainal abidin ngn pija mnetor muncul..haha..thanx singgah :)

.:rizaL:. said...

haha...busuk2..btw, lagu Kris Allen tu one of my fvrite of all time hehe

syrupmasin said...

haha..lepas nih kene letak ambi pur la dlm rumah..ohh ye ke..best kan lagu tuh :)

Wanie Affandi said...

sangat hebat lau sampah tu bia kan lagi setaun..ahahah

syrupmasin said...

haha..kalu 1 sem penah la cube..ta buang air oren selame satu sem..haha :D

ZWAN SABRI said...

Ayooo.. pengotoqla ampa ni saleh ooi.. huhu

syrupmasin said...

haha..ta de kau la doe nk teman aku buang sampah :D

y-A-n-A said...

memang semerbak lah uma.. haruuuummmmmm... :DD

Cik Ezy said...

menyinggah jap..
nk bertenggek lelame kat cni..

syrupmasin said...

yana : haha..harapnye begitu lah :D

cik eazy : haha..bole2 :)

k_Own said...

bek pak. tak nak tangguh tangguh ! hehe

syrupmasin said...

haha..bagusss :D

♥phoenix♥ said...

sy terlalu amat sangatlah sll brtangguh...hehe

syrupmasin said...

haha..same lah..tuh sebab sampah ta berbuang tuh :D