Followers

Thursday, February 10, 2011

saye ade gigi yang cantik..



ohh cantek ke gigi aku..adoii malu-malu-malu kambing..tetibe bertanye pasal cantek ke bodo gigi aku nih bile orang cakap-cakap pasal bende nih..segan..ye mengaku lah memang selalu senyum kambing sambil nampak-nampak gigi..tengok la gamba dekat facebook..bole dikatekan 99.9% suke tanyang gigi yang berlubang tuh...bapak poyo lah kau..

sampai kakak elma cakap asal kawan kau senyum macam tuh..saleh nih pengotor ke??..ohh jap nih dah lari dari tajuk sikit nih..alahhh gile buruk lah gigi nih..senyum asal asyik nampak gigi..gigi nih memang aset yang berharge untuk diri nih..ade gigi nih je lah nak macam berie sedikit..nak harapkan muke nih ta lah kacahk seperti shin chan..buruk mcm burung kakak tue..hinggap dijendelah..

sumpah macam pekerje tesco :D

17 comments:

Cik Liesa said...

eeee...geli je cik liesa tgk gigi tu... :D

Dilla Nur said...

adehh...x tahan tgk gamba ats skali tu...aiyak!! tolon laa...tekejut den...huh!!

syrupmasin said...

Cik Liesa & Dilla Nur : haha..cantek la gamba tuh :D

Dilla Nur said...

adehh...tolong la cari yg lebey cun...nyayat ati nengok tau...hahahha

udin said...

haha! macam2.. ;)

syrupmasin said...

Dilla Nur : haha..nyayat hati la bagus :D

udin : haha :D

PendekarPetai said...

wat muka kompiden jer bro... hahah... salam perkenalan...

misSbLurRy said...

muahahhha

gg aku cun juga...
leh selit syiling kat tgh2

syrupmasin said...

PendekarPetai : haha..kompiden la tuh..haha..salam kenal :)

misSbLurRy : haha..ye ke :D

Cik Cammy Lia said...

ololo....tu gg owner blog ke?ahakss

syrupmasin said...

Cik Cammy Lia : haha..agaknye kot :D

ZWAN SABRI said...

Aku jeles ngan gigi hang.. HUHU

nadiah daud said...

tu gigi ke ape tuh?
eeii....

Ungu said...

gambar atas buat aku terjerit di tengah-tengah KFC.

gambar bawah, buat aku tersengih gedik.

senyuman kau cantik. :)

zaty luvlianncezzz said...

dh follow..gg sye x cntek ngt..kna pakai braces :0

syrupmasin said...

zwan : haha..alaa kau dengki asal..kau kan kachak doe :D

nadiah : haha..gigi lah tuh :D

ungu : haha..ye ke :D

zaty : haha..lepas bukak braces tuh cantek la nnt :)

alfateh said...

takuttt !