Followers

Monday, February 14, 2011

dimarah jiran padan muke


hari tuh rumah aku dekat kedah nih kene serang dengan jiran sebeleh due belah rumah..ye kami 1 rumah memang bising gile tahap monyet di pasung badan nye tapi cume macam sedikit marah dekat jiran tuh balek bile tetibe datang terus maki,cemuh,bunuh dan cincang dan datang tanpa diundang..

ta lah kalu sebelum nih pakcik penah tegur kami dan kami buat bising bole jugak lah terime pakcik datang umah kami marah dan terus marah mcm naga yang diikat dengan telur ekornye..ini ta penah-penah kenal pon siapa gerangan pak cik kering dan bermisai macam puntianak harum sundak monyet tu..tibe-tibe ketuk pintu umah macam nak bagi roboh pintu tuh marah-marah..

sedikit terkencing dalam seluar jugak lah bile pakcik datnag menyerang tibe-tibe..ohh pakcik..kami mintak maap bebanyak ye..memang kami bising tapi kalu 1st time kami bising tuh pakcik terus bambu mcm panda makan bamboo baek ta payah..memang akan terus buat bising la ye kami nih pakcik..haha..

oke sedikit luahan ini..bubye :)

11 comments:

azzey said...

Seeloknya tegur cara berhikmah le ye...

syrupmasin said...

betol2 :)

Isteri Yang Comel said...

pakcik to moody tu....

sarah zulk said...

hehe.. kenangan masam tinggal kat umah sewa nih.. hehehe.. confius nak bg padan muke kat korang serumah ke kat pakcik garang tu?? hak3.. ;)

RaRa ShAhErA said...

bising sgt la 2 smpai kna serang hendap .. hehehe :P

syrupmasin said...

Isteri Yang Comel : haha..betol :)

sarah : haha..kengan sebelum abis belajar dekat kedah :P

rara : skit la bising nye :P

Aq Waeda,,, said...

ni mesti korang bising tahap gaban,,sebab tu kena sarang,,ahaha,,,
xpe2,,, lps ni "kita bakoo..kita bakoo" ahahahaha.. :D

Aida Zafirah said...

padan lah dengan muka kau tu saleh oiii...hahahahah...

syrupmasin said...

waeda : haha..memang la bising gile..tp 1st time kot..dy patot tegur baek2 lh..bukann marah2 :)

aida : haha..jaat doe kau :)

Wan Ahmad Izudean said...

lepas nie kena buat rumah kedap bunyi plak..hahaha

syrupmasin said...

haha..tao ta pe :D