Followers

Tuesday, February 22, 2011

delete lah aku di facebook..


ye aku memang suke delete orang dari facebook..jadi macam ta kesah pon lah kalu ade orang yang delete aku dari facebook..bende yang jadi macam raja lawak musim ke lime bile dy yang terhegeh-hegah add aku dari facebook dan dy pulak tetibe add..ini dah jadi dah ludah keluar kahak hijau siap ade cincau lagi dalam kahak tuh lepas tu pergi jilat balek..ya Allah bapak pengotor sial kau..

berbalek pade delete-delete orang nih..memang seronok..pernah cube delete orang..aku menjadi addict delete orang dalam facebook bile dekat rumah mase cuti mid sem ari tuh delete-delete orang dari facebook..seronok..pastikan line internet tuh kukuh lah tapi sebelom nak delete orang-orang dari facebook..

ohh jadi pastikan orang yang korang nak delete tuh bukan korang sendiri yang add dy..lagi satu slepas delete terus block dan pastikan dy ta jumpe korang dah lepas tuh..mesti seronok dan bahagie hidup korang dari anasir-anasir nafsu serakah selangkah due langkah..

oke cukop sampai sini..dan ending dy delete lah aku dari facebook..bubye :)

5 comments:

witLURVE said...

wow.. best... nk ekot la mcm u...

aLieF si Muncung ManiS said...

amboi sakan nampak..hahaha...yang penting jgn delete fb alief..aik,alief tak add awk lagi..huhu..
ENTRY BARU ALIEF..korang sanggup tak buat benda ni??kalau sanggup,,sila la baca..kalau tak sanggup,,hurmm..kena baca gak..peace..""

Unknown said...

yanna : haha..cube la buat :D

alief : haha..add lah :)

Tutup Blog said...

amboi... noty la awak nie=))

Jom Join: "Posing With Ur Love One - Giveaway"

Rugi tak beli?: "Tikar Getah Kanak-Kanak"

apezs shah said...

hehe apezs pon selalu buat juga...
sbb hak masing2 kan..;)