Followers

Friday, September 9, 2011

sebok mengemas

kenal kan setiausaha saye

raye hari tuh dah kemas rumah nih sekarang nk mula sem sebok kemas barang itu ini..bapak penat rase nye seperti sedang bersawah 7 hari 7 malam tanpe henti..

abah dah mule bebel  tanpe henti sebab barang bersepah seperti tahi yang bertaburan di lantai..naseb tidak di tampaq oleh beliau..mak banyak menolong..iye lah satu-satu nye anak teruna kesayangan intan payung..ewah-ewah..

mase nak masuk uitm mase diploma dulu ta de lah banyak barang sampai macam nih..nak masuk dgree bukan main banyak barang..tampaq sat g baru tao..

jadi sape nak amik tender menyusun barang bole lah sms kan maklumat peribadi anda ke setiausaha encik mohammad salehudin ke talian 0134567892..oke bubye :)

42 comments:

budakijaupendek said...

wewiit!!
hot la setiausaha die..

Cik Tetra said...

hahaha...ape ini orang..last minit baru nak buat,,tampaq sat g baru tau.. :P

saye nk jadi assistant.nk cari duit poket.. :P

aimi said...

ahahah.... meh tlg kmas brg kite skali :P

EnciK AxixOu said...

bro jangan post gambo dedah2..saham neraka 2..btl k saham neraka?nt aq tnye ustaz azahar balik..

aishiza xanna ;) said...

sameee! ohooi tak tido bermalam-malam sbb nk kemas brg. bersepah sepah mcm nk pindah ghumah -.-

Amirul Aqiim said...

comelnya setiausaha kau~
pheeewwwiittt!

Zul Fattah said...

haha.. ko bawak apa yg banyak sangat tu ? aku sikit je.. bawa yg erlu je la..

kjaharun said...

awek kau cun la...

tampak sat lg baru tahu... hahaha

suha said...

adoyaaii hire setiausaha pun still serabut lagi? hee :)

cik sakdi said...

peh giler kau bersawah 7hari 7 malam, hantu raye ke ape?? ah xpelah kau nnt jadi abang meskom mst la baju kene banyak. baru style.

Fara E's said...

eyh , bley misscall la ! haha

Luqeem™ said...

aku tak kemas lgi..=.=

::budak:: said...

bleh thn r s/u tu,,haha..bnyk sgt ke brg smpai 7h7m berswh?
ade gaya mcm nk pindah terus x?
hehe

Kim Hyun Arry said...

hahahaa..rajin sgt lh tuh..hihihi

Lea IsNaw! said...

wallaweh
promote no fon tuhhh

Saiazuan said...

huhu xpe la..

anamizu said...

"barang bersepah seperti tahi" hahahahaha adeh x bleh blah ayat ni!
sakit perut gelak wehh~

Nafisah Ruslan said...

apelah barang yg dibawak tu ek.. banyak beno plk rasanya.. :p

Syuxer said...

hahah betul ke nombor tuh doe??hehe

selamat kembali menuntut ilmu..jangan nakal2 ye..n belajar sungguh2..balas jasa mak bapak ko tuh hehe..

delarocha said...

pandai ko pilih... gebu gebu jeee

RedVixen said...

syrupmasen! lamanya kita x bersua!! selamat hari raya! tapi aku takmo tolong ko ngemas... hahaha... larikkk!!

kim heeruul said...

haha..awat semakin bnyk barang ?
alat makeup bnyk sgt kot..haha

Addin said...

haha ! apa la yang dibawak nya . bape beg ?? :p

adwafarahin said...

slmt bermulanya ijazah ye :)

chemay said...

kemas elok2 barang tuh.
kang sia2 je kena tampaq ngan encik abah
:P

muhamad hanif said...

weewiittt,

selamat ber"degree" yaa.

Cik Rongoks said...

tampaq sat g.hahahahha

Dialog™ said...

wakakakak,

apesal muka skretari kau mcm tu ? kau tak bg nafkah batin eh ?

alif haris said...

betul ke num fon tu weyh ? hahah

selamat masuk dgree :)

teha said...

gaji berapa? hahhaa !

ArulchelseA said...

cun la..sihitam manis tu.. kih kih kih

apik pehe said...

hahaha..barang banyak sangat

Ct Aja said...

hihihi, selalunya laki tak byk brg... tapi takpe, sampai sna nti takde la serba kekurangan..ki3

meaw said...

setiausaha kau! auwwwwwwwwwwwww,hahaha!

Izzaty Ishak said...

Weeewit, cun gilerr setiausaha dia! :D

diana said...

mcm mengantuk je setiausaha kamu tu..
boleh buat kerja ke>??

YOUsoF said...

Dah dapat belum MMS aku? Cakap lah kau dah delete sebelum membacanya...

Ezad Skytech said...

setiausaha ko ke ni..? boleh caya ke..? haha~

Wanie said...

nape aku dail tak dpaat ni?haha

good luck untuk degree :)

diyan said...

degree bajet student cemerlang keperluan kena cukup :P

Afikah Aziz said...

amboi kan men lg setiausaha hahaa

bighagenjo said...

haha!
woi, model tamil kau amek ni woih!