Followers

Saturday, September 17, 2011

jenis lelaki

haha

ape jenis lelaki yang suke melayan banyak perempuan..dengan perempuan itu bersayang-sayang..dengan perempuan ini bermanja-manja macam mandi guna manja kani..ermm ntah lah..

jangan lah kau bagi harapan bodoh dekat perempuan tu kalau kau sekadar berak laju-laju je..ta gune kan..kalau ta suke perempuan tu ta payah lah terlalu serius kau layan dy dan memberi harapan..kesian..

dan yang wanita pulak jangan lah terlalu nak lentok habis bile lelaki tuh ayat kau itu ini..mungkin ade ular hazel nut akan muncul..ta payah nak letak harapan tinggi..

kalau betol-betol dy serius ta de nye bile dengan perempuan laen lelaki tuh nak menggantal macam monyet yang di cucuk jarum emas di bontot..

hanye idea merepek bile tengok kejahatan dan kebodohan bodoh lelaki dan wanita itu..malas nak tegur..oke bubye :)

70 comments:

Izzaty Ishak said...

Oh Zaty takbole kalau orang concern sangat dengan Zaty. Nanti Zaty, err aku..err.

Tapi, tapi, concern yang real atau concern yang drama sangatlah mudah untuk di-detect yaa. Kah kah kah!

muhamad hanif said...

weeewiiitt,

abang kaunseling eh ?

Amirul Aqiim said...

betul2 setuju2 hik2 ha2
baru kapel je, dah over..
berjanji macam2.. haha

Tukang Karut said...

lelaki jenis buaya tembaga... hoho..

Syazwan Che Deraman said...

aku tak layan pompuan lain.
heheh

caera puttih said...

na repost post ni yeaa.. credit too ..
http://wonderlifestyle.blogspot.com/2011/09/reblog-post-jenis-lelaki.html

diana said...

erk...
tak baik main kan perasaan orang..

kamu pakai ubat gigi apa??

atikamohdnor said...

hahha . lelaki memang jahat :P

alif haris said...

ouh tu palyboy tu .. ko bukan mcm tu kan salleh ? hehe

meaw said...

itulah lelaki dan perempuan...

Kim Hyun Arry said...

hihi..mcm tu plk,,,hehehe

anamizu said...

yup.aku setuju beb! =))

schaze zainn said...

sorry ai tak cepat percaya..ahaha

selalunya girl yg mudah lentok2 ni, girl yg desperate kot..kehkeh..

opppsss. terlebeh sudah..agaga

p/s: lama sirap menghilang..ahaha

yat sadri said...

: setuju! setuju! setuju!
xbaik bg hrpan & xbaik gedik2.. nati susah an dri sendiri jer~~ =D

echaRierie said...

hahahaha..syrup2..

syazwiena khan said...

tapi awak dah manja lebih dgn saya .
saya dah sayang awak . macam mane ni ? ehek !

inche hlovate said...

ish2.. awas! jauhi golongan ini

Addin said...

kadang kadang tak tahu nak salah kan sape. yang sorang suka mengayat & yang sorang suka perasan . huhuh entahla

Asyila Zainuddin said...

tak suke lelaki yg macam tu!

Hana Soffelia said...

Hurm.. nsb baik xjmpa jenis lelaki mcm tu. ^_^

ArulchelseA said...

ni suka btul2 ni...tk de ngurat lain dah.. kih kih kih

Ct Aja said...

betui2, kalau taknak katakan tidak, jgn main2, tapi yg peempuan pon satu taula lawa tapi tok sah la melentok2..ermmmmmmmmmm

khairul akmal bin azman said...

pesanan kat gua ke?
amacam masuk blaja?
ada baik?

Fathiah Hamim said...

haha kau jangan jadi laki gitu tauu

Zul Fattah said...

mak aii.. pedasnye ayat ko.. wei.. aku dah berubah dah.. lpas aku break.. aku dah xmo lg kacau popuan.. haha.. maaf r, aku slalu bg harapan palsu ...

Saddila said...

hohohoho kite tak gedik2 pun bile laki meng-ayat .

hehee :)

adwafarahin said...

ssh la skrng nk cr laki yg btl2 ikhlas -___-

Panggil Aku Han said...

waa...mmg bengong mcm tu..hahah

cik sakdi said...

hahah yeke?? kau pon jangan le melayan sangt.. takot kau yang termelayang. wahahaha

budakijaupendek said...

berak laju-laju ?
kahkah!!

Saiazuan said...

nak kena lempang laju2 tu.. huhu

Anif Abdullah| AA said...

ular hazel nut?? hahhahak

pinjam spek sat!!

ABU said...

setuju.. janji sikit2 je boleh hahaha

Cik Tetra said...

betul..betul..betul.. :)

diyan said...

setujuu :D betul sgt

apik pehe said...

lelaki dan wanita itu?
hehehe..macam ditujukan kepada seseorang...tapi tu la..semua nak manje2..haihhhh..pilih la sorang jer untuk dimanjakan..kn kn kn?

[cucu Hj Hassan] said...

Dua2 salah ._.

Fara E's said...

lelaki... bodoh ? lalalala

ZWAN SABRI said...

apakah cerita ini ada kena mengena dengan wanita di dalam foto tuu? ahaks!


MySuaraBlog: Anak Ikan Raja Azmi

MissViVio said...

huhu..tau xpa..asa mcm murah je kot bla snang mlayan laki ulat bulu. :D

Yatie Awang said...

so siapa yang nak disalahkan??? dua dua

::budak:: said...

tu la manusia skrg..lg bodoh ble sampai melibatkan nyawe..

syafiqakarim said...

lelaki sekarang semakin biadap.perempuan sekarang semakin bodoh.

Miz Novexx said...

pak tua memang boleh jadi kaunselor la lepas ni...ngeheheheh ;)

YOUsoF said...

Aku sangat berharap kau bukan jenis tu, sama macam aku..


;D

fiq. said...

itu lelaki kaberet, hahahaha

Cha sahaja said...

wah..btul2...ada lelaki dh kawen tp sbuk nk menggatl..mcm siut je..

cik ciput said...

sirap, setuju! sian golongan aweks yg diperdayakan..huhu

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ta nak komen sal bnde nih sbb dunia semakin peliks..sekian~

chemay said...

lelaki suke main kan perempuan.
yg perempuan pulak suka debodohkan.
sesuai sangat
-.-

Niena Pengembara Ilahi said...

erm...btul2 :) klau xmampu nk setia jgn sentuh hati seseorg tu

syarifahsidrus said...

ular hazel nut? hahaa

betul2,,sama je dengan perempuan..jangan bagi harapan. nak layan biar berpada2 kan

Wanie said...

nampak 'chubby' la dlm gambar ni..haha..ko makan banyak eh raya tu?

tegur je wei..dah besar panjang tak sedar2 lagi..ko jangan tiru perangai diorang lak..setia pada yang satu..hehe

Peah Glemer said...

kau mcam tu tak?

YOUsoF said...

Baiklah, Pak Tua memang benar² sibuk sekarang ni..

delarocha said...

lelaki kasanova suka kepada wanita touch n go...

niesasukasuki said...

hahaa, nice enrty lah ! kipidap.

shida'R said...

lumrah manusia begini dak gemokk yg cute hehee ^_^ tampaq sat g..hehee

azwa amani said...

lelaki memang mcm tu ke??? susah nak setia ek??

L said...

ak xteraser.. hohoho.. alahai..

dah semayang belom??
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/6-jahanam-1.html

kjaharun said...

wehhh.. gigi kau lawa la... hahaha

najihah sahami said...

wah...membebel lak sirap kali ni eh. haha..sabo2

AIEN NOT ALIEN said...

memberi harapan palsu sama macam plastik yang boleh recycle....

sentiasa boleh recycle.....guna... recycle....guna.....

fathiahRAIHANA said...

Hoho. i Loike. bagi harapan tu is a big crime.

aimi said...

:) aku sokong..

tp laki kne taw ati pompuan nie cpt cair... so beware b4 wt sesutu kptsn :) ok

bilal binti robah said...

sape yg komen otometikeli jd lisa surihani eh?
HAHA

bout lelaki dan gurl itu
biarkan diorg
biar da terkena skali
bru diorg taw
sakit tak sakit kena main2

rara pinkmafia said...

hah jgn gatal2 ye.nt kena hempuk ngan payung.

Nafisah Ruslan said...

diorang ni kadang2 suka main2 je tau.. malas nak layan org macam ni

Saiazuan said...

blog sirap masin agak sunyi.. fuhhhhhhh~ tiup habuk dia..

khairul akmal bin azman said...

cari lah lelaki cm aku..
penyayang+ poyoness..hehe..baru hidup epy go lucky!