Followers

Monday, September 5, 2011

kata-kata pujangga

kenape aku cari gambar gemuk keluar pakcik kurus nih??

biase lah kan bile sembang dengan orang tua-tua nih kalu ta diselitkan dengan madah bersirih memang ta sah..

dopah berpesan kepade hadirin yang hadir sambil aku menguap mendengar kata-katanye..cucu-cucu ingatlah..jangan gemuk sangat nanti susah..kalau lelaki ta pe gemuk..perempuan susah kalau gemuk..

err..aku pelik betol..asal asyik cerite pasal gemuk je yang keluar raye nih..gemuk sangat ke aku sampai berjuta anggur berguguran mencanang cerite pasal gemuk..tampaq sat g..

tapi bile dopah cakap laki ta pe gemuk sejuk hati dengar sampai rase nak ikot dopah berak..tapi mungkin jugak tidak benar kate-kate dopah itu bila mana lelaki jugak akan menghadapi kesukaran bila gemuk..

ecece..ayat spm..tampaq sat g..terpulang lah kan..dopah ade alasan dy sendiri cakap macam tuh..mungkin dopah mase mude dulu seperti badan mariah carey...patot tok terpikat..

jadi gemok ke ta janji sehat..jangan banyak penyakit..jage kesihatan..oke bubye :)

43 comments:

budakijaupendek said...

hamboi..tampaq je kerje.
sakit tau. haha
btw siapa nk gemok ?
kerengga nk la jd gemok

cik sakdi said...

nape dopah kau ckp mcm tu. xnak la kawan dopah. ekekeke

Fathiah Hamim said...

kau tak gemok, kau berisi. hehe

meaw said...

bluetooth lemak sikit,muahahaha!

Tukang Karut said...

nasib baik aku kurus tapi berperut boroi jea...

Umie Artoqiemie said...

banyaknye ayat spm :O

Syazwan Che Deraman said...

aku nak gemok!
pasni nak keluar makan!

..cik gugu.. said...

tampaq sat g..

hahaha mmg trademark ko eh.

Syuxer said...

gemuk xde yang sihat weh..hehe bahagia adala hehe..

sentiasala jaga pemakanan nanti penyakit datang tau..hehe

inche hlovate said...

betul2.. jaga kesihatan walaupun gemuk

delarocha said...

jangan gemuk,, gebu tak pe

yatie Awang said...

bulan raya ni memang kena kawal makan, takut banyak pulak penyakit datang hahaha

Kim Hyun Arry said...

hahaha..jd ke tak ikot dopah ko g berak?wakaka,,haha,,kan btol kan,,gemok tk pe asalkn sihat..kang ada yg mcm lidi tp skit,,ape gune kan..hehe...peeps..slm..

abghani said...

ada juga lelaki tk suka pompuan kurus

aimi adilah said...

knpe asyk cter sal gemok je nie??? aduyai tau lh cuti 4 bln dh berjaye ternak lemak :P

Peah Ros said...

hah! macam aku le. gemuk sihat. haha tampaq sat gi.

Haji Kadis Ringin said...

hahaha .. ngnjing pacik tu kurus sgt :D

muhamad hanif said...

gemokgemok si saleh,
semoga jadi anak soleh.


AHAHHAHAHAHAHAH

kutoOobambOo / ericoanaci said...

pakcik tu mmg gemok d bhgian bawah..hu3

reza al-razi said...

jdi gemuk susah.. kurus pun susah.. mulut2 mereka tu x reti nk duk diam.. kalau la badan ni boleh di adjust sesuka hati.. erm.. ;-)

ArulchelseA said...

janji comel..kih kih kih kih..

ArulchelseA said...

kata pujanga biar putih tulang jangan kuning gigi..

Amirul Aqiim said...

ye betul2..
laki pun ssah bila gemuk..
ciss!
tnggulah aku kurus nnti..
sobs T_T

syafiqakarim said...

haha fuen.
pa motiff? :P

Cik Tetra said...

cerita budak gemook..ape kaitan plak ni..hehe

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

perempuan gemuk ko suke ke tengok? tak kan? seksa tgk kan?

sebab tuh perempuan kalau gemuk sikit, naik berat sikit..padahal tambah sekilo je pun mulalah gelisah gelabah ayam nak diet bagai.. Sebab takot boyfie lari..bila dah kawen gemok tape..

tp kes aku, aku suka makan, makanlah byk mane, same je.. :D

Nurnajwa said...

AHAHAHAHAHAHA!

Takpe,

gemok itu comel :)
*ecece, nk amek hati~*

Anif Abdullah| AA said...

tampaq satgi..ahaha

Saiazuan said...

yups, janji sehat kan :)

asamasin said...

aik..dr smlm psl gemuk jer..asal eh.. :D

A-Chik said...

gemuk takpe jangan boroi...hehe

Asyila Zainuddin said...

betul tu.. yg penting sihat.. :)

NaeBlog said...

Salam syrupmasin,

Terima Kasih atas kunjungan

gemuk sikit, tapi tak obe... tak banyak kolestrol, tak pa
kurus pun kadang2 banyak kolestrol

Mari sama2 jaga pemakanan :)

wan azie said...

aku da n obes ni cmana?? adesss ~

Rtp Farra Arisha said...

gemuk is so annoying..bhahaha..
iya, gemuk or kurus, the most important, kesihatan harus dijaga!

najihah sahami said...

jangan gemuk smpai obes sudaa..nanti kencing manis datang ooo.

rara pinkmafia said...

hmmm gemukkkkkkkkkkkkkkkk.

Finaz Jaafar said...

weyh aku gemuk ! geram jeh bila orang tegur..damn~

Izzaty Ishak said...

Err zaty nak gemok. Tapi sikit je la. SIKIT je nak :D

ILA HonEyBuNNy said...

duk jaga kesihatan la neh sebab xmau gemokk..hehe..

ya..biar gemul asal sihat...kdg2 org kurus pun xdak la sihat sgt...ngeh3..

YOUsoF said...

Biar jaga nasi lemak daripada bela lemak..


Lelaki tak ramai yang senang gemuk macam perempuan.. (aku rasa la)

Ct Aja said...

jgn gemok, tembam takpe, comei...hi3

shida'R said...

jgn gemuk comel xpe kan CT hehe..sokong tu!