Followers

Wednesday, September 7, 2011

abang contoh

ewah..ewah..ewah bule :D

ari nih adek nomor 2 dah balek usim..aku je tinggal dekat rumah dan menjadi seperti seorang suri rumah yang berhati murni..ewah-ewah..tampaq sat g..

mak dengan abah gerak gile awal tadi..ipoh ke nilai..jadi aku lah yang siap kan sarah pergi sekolah ari nih..nak urus kan budak darjah 1 bukan senang..dah la sarah bapak susah nak bangun tido..rase nak lempang laju-laju..

nak pegi sekolah agame tadi siap suruh aku bungkus kueh raye nak bagi dekat ustazah lah..tampaq sat g..ta buat mengamuk pulak..naseb aku abang yang soleh dan mempunyai kesabaran yang tinggi..

kalu ade adek perempuan aku tu kan senang..sume keje dy yang buat..aku duduk rumah goyang kaki sambil korek idung tanpe perlu membuat ape-ape..

ta pe lah sehari dua lagi kene tendang jugak aku dari rumah nih..jadi kene rajin sikit..nanti mesti rindu nak gaduh dengan sarah..jadi lah abang yang penyabar seperti aku..oke bubye :)

44 comments:

Cik Tetra said...

wah untunglah sarah..dapat abang yg berhati mulia macam ni..rajin pulak tu!!xsia2 jadi abang..muahahahaha..tampaq sat g baru tau.. :p

EnciK AxixOu said...

ades..puji dri sndri plk dh..haha..bagus gk 2 kne tendang..belajo d'dikari..

Fara E's said...

ceh , bajet baik lettew , haha ;p

Anum said...

baiknya dia

Izzaty Ishak said...

Pergh? Untunglah dpt kenal dengan sirap si abang mithali ye :D

chemay said...

takpee.
sarah nak manje2 ngan abang dia nie jeee tuu
:P

Lea IsNaw! said...

dik sarah, buli abg tu cukup2

abghani said...

betul..abg kena tujuk contoh yg baik

muhamad hanif said...

saleh, kau anak yang soleh.


ALLALALALALALAL.

Finaz Jaafar said...

ouchhh~ soleh gila abang cemnih an..hahaha...

khairul akmal azman said...

abg contoh 2..
sape nak masuk line..
abg kite ni single lagi

Peah Ros said...

aku pun nak rindu sarah buleh. eh? ewahhh ewahh bulee. hahaha

fathiahRAIHANA said...

alaa baru buat ckit aje dah ngaku abg yg soleh ye :P

Anif Abdullah| AA said...

oleh sbab abg saleh ni seorang penyabar,leh tolong packing barang saya x? hehek

El-Janna said...

baiknye la abg ni.. tampaq sat g^^

Umie Artoqiemie said...

jadi lisa surirumah tangga phewit

Tak Yah Uji Akal said...

Selmat Hari Raya kawan! :D

najwa said...

alah comelnya....adik dia ^^
salam syawal :)

ZWAN SABRI said...

nak jadi adek hang boleh? HEHE


MySuaraBlog: Syiling 50 Sen Tahun 2006

Eza Boom Boom :) said...

Cewaaaahhhh!! abang yg baik la ni konon?? hoho...Eh2, sambung B.A.S or B.C.A?

rara pinkmafia said...

wahhhh dh boleh siapkan sarah dh boleh kawen dh tu.

cik sakdi said...

ecece sarah.meh la bg sarah kat aku. aku bf udin kat ko.. adik pompuan best dow..leh ajak gossip. kehkeh

delarocha said...

celah mana nak dicontohi tu?

kjaharun said...

abang contoh yg suka ckp "tampaq kang".. hahaha

comel-comel..

suha said...

abang contoh lah ni? hoho :)

Syazwan Che Deraman said...

hheheh.
abang mithali ni.

Far8 budak baik said...

penyayang gile..
ahahahaha..
lain kali simbah je
air sebaldi..
hak hak hak
adik no 2 tu laki pempuan??
nk ngorat boleh haha!

Rtp Farra Arisha said...

nasihat arisha, jangan buli adik ya..tak baik..jadi abang yg soleh juga..ehehe..

::budak:: said...

haha..untungle jd suri rumah..comel la sarah tu :)
jgn tampaq na..hehe

Saiazuan said...

huhu aku seorng abang yang tak boleh brgelar abng contoh.. hoho

Fathiah Hamim said...

huhu kita neh mengira hari je kan

alif haris said...

hai abang mithali .. :D

teha said...

waa ! baek nyee abang :)

azwa amani said...

sarah yg cute..best lahd apat abg yg solehah... hahaha. solehah bukan soleh

budakijaupendek said...

wewiit!!
abg solehah.
terpikat ai.. haha

zulhilmi.tempoyak said...

abg.....


abg ad kouta kosong lagi x...


adek minat la ngan abg...

kiut je tgok..


hahahaha

aQimie Ceplos said...

wa hahaha~!
untung taylor swif dpt ko nanti din :D

anamizu said...

ececece mithali nye abg sarah :P

Tukang Karut said...

kalau aku dapat abang macam ni lama dah aku pelempang beliau jugak... hoho...

Ct Aja said...

kecian sarah kene buat semua kerje..hi3

asamasin said...

contoh le sgt.. -..-""

NaeBlog said...

:-) akak up kan lagi lisa surihani kamu...

Cik Rongoks said...

terbaik la abg nie..ha3

meaw said...

kena tendang ye weyh?gila kesian,hahaha