Followers

Saturday, September 10, 2011

mati berpelukan

errr..apakah??

sedeh rase nak menangis bertimba berbaldi membace kesah yang menyayat hati ini..err kau menganjing atau jujur??

adoii ape lah manusia sekarang sanggup minum racun nak bunuh diri bile percintaan tidak di restui keluarga..kenape perlu sampai bunuh diri bile hubungan ta restu..

baek kawen dekat siam..murah pon murah..err betol ke murah?? anak pon bergelen-gelen kau bole dapat..

hai pasangan yang tengah hangat bercinte di luar sane kalau hubungan ta di restui keluarge tuh berusahe lah bagi direstui..jangan la menyerah..ewah-ewah bercakap seperti pakar..tampaq sat g baru tao..

ye lah dari bunuh diri minum racun buat aib je..adoii..bace lah kosmo..aku paling ta bole bla bile dalam kosmo online tulis "Ikuti berita selanjutnya di Kosmo! hari ini!" cheesedale betol..

jadi jangan lupe dapat kan kosmo kalau student price 70sen kan?? oke bubye barang ta kemas lagi mati lah di pijak oleh abah kejap lagi..oke bubye :)

78 comments:

Cik Tetra said...

mati dipijak abah? akan disiarkan dikosmo esok hari..muahahaha. :P

selamat berpacking.. *wink..wink

Run Away♥ said...

sehati sejiwa kan...tapi sy memang tak sanggup...;d

ArulchelseA said...

malukan org negeri je.. mati berpeluk plak tu.. kih kih kih

meaw said...

botox ke apa tu weyh muka yang dalam gambar tu?hahahaha! sengal, lagi tak restu kalau kawen kat siam nuh,haha..ngek :P

Luqeem™ said...

tu la..ksian mak bapak..pnat2 mak bapak bg ksih syang..ank buang diri mcm tu je

Izzaty Ishak said...

Terjun SACC Mall lah pulak, baru style! :D

Tukang Karut said...

hoho... ada banyak lagi jalan lain yang ada... awat la dipilih jalan yang tersingkat tapi panjang itu...

Add Remove Block said...

Mungkin tujuannya kalau mati bersama maka mereka fikir mereka akan bersama-sama juga di 'syurga' ...

Bella Bell said...

sebab cinta semua jadi buta.. hmmmmm..



okbai! :D

Zul Fattah said...

haha.. aku dah siap semua dah.. tunggu nk blah esok je.. huhu..
biase r tu.. tempat aku pun ada wei yg kahwin alik siam..

Ct Aja said...

hahhhaa, sempat lagi tuuu... ntah, sehidup semati, tapi tak pikiq ape jadi di akhirat sana..

aimaniman said...

akak pun bace kat metro ari ni,.. akak ingat kisah kat overlaut... rupanya, kat mesia.. ingat orang nonmalay rupa2nya melayu!!! dah le bunuh diri, sblom mati peluk ngan kekasih!!! bukan suami pon, apa laa nasib korang kan, nauzubillah...

cik bulan said...

haha..rajin tol bce kosmo kau ni..haha..

**aku pon xkemas lagi ni..haha..nk tunggu pak aku bwk rotan kot baru nk kemas..hehehe

Ain said...

Hahah gambar intro tale blah XD
Betul² , rasa rugi kalau bunuh diri semata-mata frust bercinta :'D

sis92 said...

sis pun takbolehblah bila metroo9 tulis dapatkan brita selanjutnya di harianmetro hari ini! ciss

Ika said...

ha..cepat2 pegi kemas brg 2..hehe..

2 lar kan..sesetgh owg suka je ambk jln penyelesaian dgn membunuh diri..minum racun lar n lain2..x phm betul lar..

Hanie_Dew said...

ala jangan la letak gamabr tak berkaitan.

meamng sadis sanagt manusia zaman sekarang ni. akal terlmapau pendek atau hati sanagt senang dibisik syaitan.

Syuxer said...

alangkah bangangnya mengambil langkah keji itu..

masuk neraka kalau dok men bunuh diri neh..ingat kita ada hak ke atas hak yang menjadi milik mutlak Allah s.w.t tuh..

err gambar tuh bisa wat aku mimpi ngeri hehe

Dialog™ said...

woo,
cinta sejati ni membawa ke neraka lah.


hebat !

muhamad hanif said...

Err,

gila apa sampai macm tu kan. Sehati sejiwa lah sangat.

Muhammad Saffuan said...

haiwan pun tak bunuh diri kalau kecewa! betul tak? betul tak? ngeeee....

budakijaupendek said...

errrr sgt bodoh atau kurang cerdik ?
btw pic tu sgt meloyakan sy!
haha

kjaharun said...

pengajaran nye kat sini, kawin lari lagi bagus dari bunuh diri... hahahahaah

syazwiena khan said...

aik ? mendorong plak org kawen kat siam . sebenonye btoi la pa allah kata . jgn syg org laen lebih dri syg allah . kan dh bunoh diri sendri . budus .

adib syazwan said...

dunia akhir zaman sahabatku~

diana said...

dari minum racun baik depa pi kawen lari je..
hahhahah

teha said...

ish2 ~ tak gune jugak nak bunuh diri sendiri.. xdpt pape pon..

anamizu said...

tulah zmn skg ni smua nk mudah je..
ingt mati bunuh diri tu senang kot..
azab nto x tahulah ya allah :(


incik abah,
sila pijak beliau kerana masih belum kemas barang beliau..keh3

fathiahRAIHANA said...

tak paham
tak paham
hidup elok2 teringin nak mati pulak

cik sakdi said...

dia suruh kau beli suratkabo betul la tu. hahaah

YOUsoF said...

Hmm.. Sedih bila ada je kes 'moden' macam ni....




Nasib baik bapak aku beli Bharian setiap hari di waktu pagi..

Saiazuan said...

la aku igt ko yg frust td.. lalala~

Fara E's said...

ai tak bcinta , geli2 . haha

cik pha said...

kisah dunia sekarang makan pelik nak2 org y bercinta bagai

aQimie Ceplos said...

APE la bangang p bunuh diri.
mesti da giveup gile tu..

alif haris said...

haih .. akal pendek betul ..=,=

perghh brutal abah ko :D

nGiau said...

huhuhu..kesian..that's why single is better :D

Shawn Razaleigh said...

bkn dapat kawen pun bunuh diri kannn

Peah Glemer said...

hahaha aku tak fokus tgk post kau, aku fokus tang gambar tu. HAHAHAHAHA

delarocha said...

mati dalam keadaan mcm tu... sadis dan mengaibkan

AIEN NOT ALIEN said...

sehidop semati tuuu.. :p

Lea IsNaw! said...

bila iman kurang di dada jadi mcm tulah

nauzubillah :)

Anif Abdullah| AA said...

woitt... pic takle blaa..HAHA

hana sudradjat said...

BACA GAK PASAL TU.ADA-ADA JE SEKARANG NI.

patutnya kalau tak direstui tu,kajilah sebab tak direstui tu dan perbaiki aspek yang menyebabkan tak direstui tu.

kalau tak menjadi pun,janganlah sampai bunuh diri. -.-

schaze zainn said...

bunuh diri memang kompen NERAKA la jawabnya.. fullstop :)

p/s: akai takde, takde belajar agama kot.heh

NUR AYNIE said...

betol3...xleh blah langsung..kenape la nak bunuh diri plak..xsayang nyawa tol laaa

Amirul Aqiim said...

"Ikuti berita selanjutnya di Kosmo! hari ini!"

aah! aku pun menyampah!
cisss!

RedVixen said...

kenapa ko bubuh gambar tu? kan aku dah takleh tido......

Nurnajwa said...

Kenapa bukan pmpuan tu yg mati?

Menyampah ahhh --

Wanie said...

laa org islam?huhu..selalu minum racun ni yg aku tau India je ramai..

EyA edamanhatiku said...

ad2 jak org bcinta ne..kes2 nk ekut rmeo n juliet la ne

diyan said...

study study tak mau cinta cinta :P

amna said...

mati berpelukan tubuh sendiri kot kalau duk bunuh diri. nauzubillah....~

apik pehe said...

hahaha...tau takper..kena berusaha..huhu..hak ah..kosmo memang gitu..baru nk baca semua..suh beli pulak surat khbar..haishhh

asfira aminuddin said...

sebab diorg tak pikir pnjang tu sebab minum racun terus. haishh bahaya bunuh diri ni.

Rtp Farra Arisha said...

klo kawin lari je, apesal siam menjadi destinasi yg dipilih?? hahaha..pelik ;)

asamasin said...

kosmo?aku bce the star la.. :D

khairul akmal bin azman said...

ape da..ko cter la abis2 da...
hehe..wat aku suspen je..
hehe..baik mati syahid..ade hikmahnye

Cik Bambam said...

tau xper.. pendek akal sungguh.. x pasal2 dah book neraka.. -.-'

Umie Artoqiemie said...

doktor cinta dah mula cakap. keh3..

krm slm aku kat nigerian bibir sexy tu..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

ta pernah bace kosmo doe..aku baca mangga je..haha.. :D

Azham Vosovic said...

syrupmasin jgn terjebak plak hehe...minta simpang.,...

adwafarahin said...

jgn jadi bodoh sbb cinta

A-Chik said...

cinta ikut nafsu r tu sampai nak bunuh diri same2..

L said...

huhu,. sabor jerla ngn kosmo.. huuu

jom bacer sekejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html

LydSunshine said...

Mmg sesuai tak direstui pun. Tgk cara tangani masalah pun macam tu. Nampak sgt tak matang. Dah tu canner nak kawen. Patut le parents tak restu.

Afikah Aziz said...

zaman skg,mcm2 diorg nak buat,sampaikan sanggup bunuh diri haihhh dunia2x

Asrul "iLham" Sany said...

cinta tu boleh buat orang mati...

literally...

Nurul Iman Rosman said...

so tak payah la bercinta. tunggu jodoh tu datang, kawen lah jugak. hehe ;)

Asyila Zainuddin said...

dh lame rasenye tak bace paper.. hahaha.. dh mcm katak bwh tempurung.. adoi..

::budak:: said...

skrg ni kalo bace paper mesti benda2 yg tak logik la org buat..kdg2 gelak sorang2 gak sebab benda kecik pun nak kecok..manusia2..

aimi said...

btl2...aku ade bce cter nie... dh lh sowg je mati.. sowg ag x mati kn.... yg laki 2 mualaf... ish3

cha zainol said...

tragis lagi orang melayu kite lah buat ni semua. i mean islam. iman nipis macam kulit bawang =='

tonaH iS herE said...

ntah ape ape ntah budak skang ni~

jalan singkat bley plak pikir bunuh diri demi cinta punye pasal~

singkat sunggoh pemikiran manusisa skang ni yer~

bighagenjo said...

sia sia jehhh

aQimie Ceplos said...

brst

aQimie Ceplos said...

xbest langsong cter bodoh koe..

Diyana said...

cinta sekarang kan gila !