Followers

Saturday, March 5, 2011

tengok porn ke??

haha..bodo ta bile tengok budak-budak pompuan berkerumun-kerumun dekat depan laptop..datang menyerang..wehh..saudari-saudari semue nih menonton porn eh?? ehh jap asal baku sangat aku cakap nih ta macam nak tulis karangan spm pon..haha..

tolak-tolak mereke sane sini rupe-rupe nye tengok rakaman abende ntah..adoii..pompuan..macam-macam..dari rakaman merepek dyorg..ke cite korea..sampai diari shahir tuh..gile semangat cukop download nye..gile betol..pompuan nih macam-macam hal..tengok laki korean mesti berbual..ohhh cute nye..haha..pompuan asal gile minat korean nih??

ahh bosan..lagu korea..sampai drama korean..kalu ta sedeh-sedeh memang pompuan lah..dahh bosan bubye :)

17 comments:

syafiqa hayra said...

eleh , lelaki korea comel la . bukan mcm lelaki melayuuuu :P werkk .

syrupmasin said...

haha..lelaki bangla lagi comel :D

Yua said...

owh sy pon minat korea.. tp xda la fanatik bagai.. juz minat jln cerita diorang..

syafiqa hayra said...

lelaki bangla ada bulu dada . yuckssss

syrupmasin said...

yua : ohh..best sgt ke??

syafiqah : haha..2 bukan perempuan suke ke?? ;D

Cik Ezy said...

xsume pompuan camtu la..

syrupmasin said...

haha..tp banyak kan mcm tuh?? :D

FaLieNA si giLER koREAN.. said...

best la tgk korean...nak2 laki2 die..kacak dan jambuuu..huhu

syrupmasin said...

haha..pompuan mcm tuh lah :)

fLy_AwAy said...

ahha,taw xpe.klau tak menangis tgk citer korea tak sah. heee ~

syrupmasin said...

haha..pelik betol :D

EB said...

Aku pun suka tngk korea juga..
Tp aku tngk wyg korea.. Bukan org yg aku tngk..
Aku tngk jln ceritanya..

Anisah Zahorin said...

saya minat korea gak...
saya fanatik mengaku...
tapi xsuka yg jambu sangat..
yg muka ganas mcm laki sejati suka la..
wahaha~

Arpiiz said...

setuju gak lah, sebab ramai cousin pompuan layan korea ni..^^

singgah melawat follower..

rj Etika said...

korea? err...cite melayu lagi best. hahah~

Cik Tetra said...

terasanya bace entry ni,,sb sy mmg minat giler ngn citer korea,,,skg ni pon tgh tgk ni,,hahahahaha...suke lelaki korea,,sebab diorang comel n hensem,,bile berlakon tu,,cam hiduo je watak tu,,so sweet!!!ahahaha.. (gedik kan budak pompuan,,xpe,,bak kate org tua,,kalau budak pompuan x gedik,,maksudnye x normal..tp gedik time citer korea ok!!)

(^_^)

miza amirah said...

korean guy ie the best and the cutiest!!!~ huhuhu~