Followers

Monday, March 7, 2011

monyet mati..

ari tuh mase jalan-jalan..tengah gile banyak kerete dan meyakit kan kepale sebab panas..banyak monyet melintas dekat jalan tuh..gile ahh sampai ade 2 ekor mati..bapak sedeh ahh bile tengok monyet-monyet tuh jadi macam tuh..tapi mase balek lalu dekat situ pon ade lagi yang mati.adoii monyet-monye nih ta nampak eh kiri kanan banyak gile kerete..

ari tuh aku ade nampak kucing melintas jalan..gile comel ahh..dy tengok kiri kanan dulu sebelom melintas..bile ta de kerete gile terus pecut terus kucing tuh..kucing pon pandai nak hargai nyawe sendiri..asal la monyet tuh bingung betol sampai bole mati kene langgar..yang sedeh nye bile monyet tuh kene langgar sebelom mati badan dy terketar-ketar macam manusie pulak roh nak keluar dari badan..jadi bile nak seberang jalan tengok la kiri kanan dulu ye..haha..bubye :)

5 comments:

Nier Zecter said...

kadang2 ada jugak kereta yg x reti nk slow biler nmpak monyet ni melintas.

kesian jer kt bnde ni....

Wanie Affandi said...

waaahh!!sian nyeee...=((

.:rizaL:. said...

dah lama x mlwt budak gemuk haha...dah kurus ke? mati itu sudah kepastian :)

aLieF si Muncung ManiS said...

.kesian kat monyet tu..kucing juga yang pandai..haha..

syazwiena khan said...

saye pandai lintas
abang salleh pandai x ?