Followers

Monday, March 21, 2011

garang..


mohammad salehudin memang seorang yang garang..haha..ta lah..mane ade bukan garang ta penyayang lah..selalu je adek-adek aku kene marah dengan aku..terutame sekali sarah..haha..ala adek biase lah kalu ken marah dengan abang..sampai sarah cakap ta suke duduk dengan aku..dy lagi suke duduk dengan orang yang jage dy..haha..gile garang nih sampai sarah pon siap maki-maki aku..

alaa tapi aku ta de lah garang mane..ade yang lagi garang..elma syuhaidah yang gile garang..dy kalu nak maki orang terus je maki orang..haha..elma..elma..memamg gile..haha.aku pon gpenah jugak kene maki doe dengan dy..memamg terkejut sampai terkencing dalam class tuh..haha..

ta baek garang-garang..nanti bile garang darah naek..terus pening kepale dan terus darah tinggi terus migraine..haha..jadi jangan nak garang-garang..nanti bawak masalah besar pade diri anda..bubye :)

10 comments:

Cik Ezy said...

garang ok ckit dr panas baran..
hehe

syrupmasin said...

haha..kalu garang lame2 jd panas baran jugak :)

risa said...

bila plak memaki nye...ucapan manis2 je neh..adoiiii

GeminiGurlz said...

huhuh... aku pun xsuke org garang nie! haha

Mr Strider said...

hehe..muka xnmpak cam garang tp cool..hehehe..tp aku setuju ngan ko..ngan adk2 kadang2 kena garang..sebab nnt baru dia takut n respect skit bile da besar..walaupun aku xde adik..ape yang aku selalu tengok dari kawan2 aku bile abg selalu bagi muka lepas adk abis spm mesti dia naik kepala..hahaha

Regards,
-Strider-

syrupmasin said...

risa : haha..ye manis2 sumenye :)

GeminiGurlz : haha,,tp pompuan bnyk yg garang :D

Mr Strider : haha..cool?? mmg ta ahh..haha..betol2 adek2 nih kne aja sikit :)

syairahmohdanuar said...

haha.kelakar je sarah tu.

hm..memang slalu geram kalau bab adik2 :p

syrupmasin said...

hah..jujur sgt sarah tuh..haha..dgn adek2 kne garang :D

Scha Ara said...

kesian..
kena maki dgn sarah..
tp,
sarah TERBAIK..
hehe..
sebab pe..
bdk2 memang tak suka org yg garang2 ni..
betul ke sarah?
SARAH:betul3..

syrupmasin said...

haha..ye lah..lepas nih kene baek2 lah dgn sarah :D