Followers

Friday, March 25, 2011

akhirnye :)

ohh semalam sampai jugak dekat ipoh bandar raye bersejarah dekat-dekat pukol 9 macam tuh la..lepas tu terus pegi tesco mak nak beli barang umah..ahh penat ta abis kene jugak la ikot sebab bole pao beli barang-barang balek kedah ahad nih..ohh ye ahad officially ponteng..haha..ye lah ta kan nak duduk umah sampai sabtu je..gile lame kot ta balek umah..rinduu..rinduu..rinduuu..

samapi umah gile gomol-gomol kucing-kucing kesayangan haha sampai semlam kucing tido dekat lengan..whahhh gile rindu dekat tuan nih..haha..dan ari nih jumpe akak sedare punye anak yg comel-comel dekat umah dopah..wahhh..dah besar zarra aqilah..haha..suke-suke..pandai senyum dekat orang..adoiii bile nak ade baby sendiri nih??

dah malas nak bebel macam orang tue..oke bubye :)

 nih gamba zarra  yang dicilok dari fb emak dy..haha..comel sgt lahhhh..geraaam :)

13 comments:

dark r0se said...

comeynyer dy tu~:)

syrupmasin said...

haha..gile comel kan :)

wany said...

comelnye ^^

syrupmasin said...

huhu..comel gile kan :)

suri skaliskaLa said...

eee,,gewamnyaaa
picit pipi bole?
hik3

sha said...

wah, rindu gile kucing tu..

comeinya bebi..

syrupmasin said...

suri : haha..bole..ta larat nak cubit2 dah :D

sha : haha..tao ta pe :)

aLieF si Muncung ManiS said...

mak ai!! comel nye baby tu...alief pun dah setengah tahun tak balik rumah..huhu..rindu gak kat rumah ni...:(

Cik Tetra said...

wahhh,,smela,,,balik umah terus cari kucing!! heehehe,,,,btw,,comelnya zarza.. :D

syrupmasin said...

alief : comel gili kan??..huhu..gile lame ta balek rumah..mesti rindu nak mati kan?? :)

cik tetra : haha..comel gile kan?? :)

Asyraf Arif said...

haish! cakap pasal balik rindu pulakk. tapi takpe tunggu parent dtg next weekend. hehe

sumpah chomel ohh baby tuh. nak cubit2 jep pipi dye sampai nangis ! HAHA ;p

syrupmasin said...

haha..kim salam parent eh..huhu..oke nnt tolong cubit kan :D

i am S!L4H.. said...

geram nye tgok pipi baby cmtu...